Я у світі
За підручником:
О.В. Тагліна, Г. Ж. Іванова
Я у світі : підручн. для 4 кл. - Х. : Видавництво «Ранок», 2016р.
Я у світі.
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів, 3 – 4 класи
(-К.,
Видавничий дім
«Освіта, 2016р.)
34 годин на рік
№
з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Прим
|
|
Я - людина
|
|
|
1
|
Я – неповторна людина. с. 3- 6 з. 1-2
|
|
|
2
|
Життя —
найвища цінність. с.7-10 з.3-4
|
|
|
3
|
Навчальний проект «Постать, що подолала життєві труднощі» (індивідуальний
проект)
|
|
|
4
|
Практична робота «Обговорення ст.6 Конвенції ООН про права дитини,
ст. 3, ст. 21, ст. 27 Конституції України»
|
|
|
5
|
Особистісний розвиток людини упродовж життя. с.11-15 з.5-6
|
|
|
6
|
Як самому себе виховувати? с.16 – 24 з. 8 - 10
|
|
|
7
|
Навчання як засіб досягнення життєвої мети. с. 25 – 28 з. 7, 11
|
|
|
8
|
Планування самонавчання, взаємонавчання. с.29 – 32 з. 12
Практична робота «Плануємо
пізнавальну діяльність» (
пізнавальну тему обирає учень)
|
|
|
9
|
Навчальний проект ( індивідуальний, за вибором учня) «Історія
досягнень людини( в науці, спорті, мистецтві)»,« Мої досягнення» з. 13
|
|
|
|
Я та інші
|
|
|
10
|
Роль сім'ї в моєму житті. Мій родовід. с
.33 – 36 з. 14 – 15, 18
|
|
|
11
|
Бюджет сім'ї. Економія і збереження майна. з.16
|
|
|
12
|
Навчальний проект( дослідницький, індивідуальний) «Дослідження своїх
витрат за тиждень» з.17
|
|
|
13
|
Культура поведінки учня. с.37 – 41 з. 19 -20
|
|
|
14
|
Учимося бути культурними у спілкуванні, мовленні,
зовнішності. Правила поведінки в гостях. Правила гостинності. с. 42 – 46 с.
47 - 51 з. 20 – 21,
|
|
|
15
|
Засоби масової
інформації мого села. Практична робота . Написання
замітки до місцевої газети про важливі події, що відбулися в селищі. з.
22- 24
|
|
|
16
|
Соціальна
(екологічна ) акція.
|
|
|
17
|
Чому виникають конфлікти? с.52 – 55 з. 25 - 26
|
|
|
18
|
Як налагодити хороші взаємини? с.56 – 59
|
|
|
19
|
Практична робота «Складання правил ведення дискусії». Дискусія: «В
яких випадках бути хитрим добре, а в яких
- погано», «Чи може неправда бути рятівною?».
|
|
|
20
|
Людські чесноти. с.60 -63 з. 27
|
|
|
|
Я - українець
|
|
|
21
|
Україна – незалежна, демократична, правова держава. с.64-
68 з. 28 - 29
|
|
|
22
|
Обов’язки громадянина. с. 69 -71 з. 30 - 31
|
|
|
23
|
Національні
та державні символи України. Конституція України (ст. 10, ст.20, ст.
67.) Практична робота. Створення фото
колажу (проведення конкурсу малюнків)
«Свята нашої держави» с. 72 –
75 з. 32, 41 - 42
|
|
|
24
|
Турбота кожного про оточення. Люди навколо мене. с. 76 - 80 з. 33
|
|
|
25
|
Турбота кожного про довкілля. Я і природа. Я і довкілля. с.81 – 84
|
|
|
26
|
Турбота кожного про історичну та культурну спадщину. с. 85 – 89 з. 40
|
|
|
27
|
Приклади правопорушень серед дітей і юридична
відповідальність за їх скоєння. с. 90 - 92 з. 34 Моделювання різних соціальних ролей (учень
– вчитель- директор школи – продавець – екскурсовод – водій – міліціонер і
т.д.)
|
|
|
28
|
Навчальний проект (груповий) «Визначні місця мого краю». с.93
– 99 з.35 –39
|
|
|
|
Я - європеєць
|
|
|
29
|
Україна на карті світу. Найбільші українські
спільноти в інших країнах світу. с.100 - 102
з.43-44, 48 - 49
|
|
|
30
|
Різноманітність культур і звичаїв народів. с.103 - 106 з.45 - 46
|
|
|
31
|
Європейський Союз – співтовариство народів Європи. с. 107 – 110 з.47
Навчальний проект ( груповий) «Подорожуємо країнами світу» с. 111 - 120 з. 53 - 62
|
|
|
32
|
Усім світом охороняємо природу, природні багатства.
с.121 - 128
|
|
|
33
|
Усім світом охороняємо культуру різних народів. с. 129 – 131 з. 52
|
|
|
34
|
Волонтерство як добровільна суспільно корисна
діяльність. з. 63 - 64
Практична
робота «Складання листа до ровесника – іноземця про свою
країну».
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар