понеділок, 4 вересня 2017 р.

«Соціальна складова здоров’я»








         
        Здоров’я – це стан життя і діяльності людини за умови відсутності хвороб, фізичних дефектів, психологічне, соціальне і духовне благополуччя.
            Здоров’я – одне з основних джерел радості, щасливого повноцінного життя.
         Відомий німецький вчений, філософ А. Шопенгауер писав « Здоров’я настільки переважає всі блага життя, що воістину здоровий злидар щасливіший за хворого короля».
        « Основні засоби зміцнення й збереження здоров’я – це фізична культура, загартовування, раціональне харчування, відмова від шкідливих звичок, оптимальна рухова активність». Так про здоров’я говорила російський вчений – лікар Шаповалова В.А.
           Здоров’я складається з чотирьох складових:
1.    Фізична складова здоров’я
2.    Соціальна складова здоров’я
3.    Психічна складова здоров’я
4.    Духовна складова здоров’я.
         Звички. Корисні і шкідливі. Звичка – особлива форма поведінки людини, яка виявляється у здатності робити ті чи інші дії, що закріпилися внаслідок багаторазового повторення. Корисні звички -  ті, що зміцнюють здоров’я  людини і свідчать про рівень її культури. Шкідливі звички – сприяють погіршенню здоров’я людини. Викрадачами людського здоров’я є: алкоголь, тютюн, наркотики.



Куріння – чума ХХ століття.
             ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ РОЗДУМІВ
« Пам’ятай! Тютюн завдає шкоди тілу, руйнує розум, отупляє цілі
 науки»
                           Оноре де Бальзак
            « Звичка, противна для ока, нестерпна для носа, шкідлива для мозку,небезпечна для легенів…»
                                                   Якоб Стюарт
  -        Куріння тютюну було здавна відоме мешканцям Азії. Ще до нашої ери тютюн курили японці, індуси й корейці. На Русі тютюн з’явився в середині ХVI ст. в часи царювання Івана Грозного.
-        Під час куріння нікотин сигарети разом із димом проникає крізь оболонку клітин дихального тракту і швидко потрапляє до мозку та в кров. Сигарети не бувають безпечними. Навіть з низьким вмістом смоли і нікотину вони також шкідливі, бо так само підвищують ризик виникнення захворювання.
  -        Тютюновий дим містить велику кількість шкідливих речовин: нікотин, чадний газ, синильну кислоту, аміак, формальдегід. Особливо шкідливим вважається бензопірен. Він утворює ракові та інші пухлини.




-         Курець шкодить не лише собі, а й навколишнім: людина,яка провела годину в накуреному приміщенні, отруюється так само, як і людина, що викурила 4 сигарети. Рідні і близькі не зі своєї вини стають «пасивними курцями».
-         Німецькі вчені обстежили 656 жінок, що курять, і понад 5 тисяч тих. Хто уникає куріння. З’ясувалося. Що перші старіють майже у 10 разів швидше.
-         Перший удар нікотин наносить мозку. За даними вчених, у людей, що курять:

-         Куріння – надзвичайно шкідлива звичка. Вона призводить до психофізіологічної залежності, якої позбутися набагато складніше, ніж набути. А окремі люди практично назавжди стають залежними від тютюну. Щоб позбутися цієї звички, потрібні неабиякі вольові зусилля. Куріння забирає тисячі життів у всьому світі. Воно стало серйозною соціальною проблемою.
-        Чим більше людина курить, тим більшим є ризик хвороби серця, раку, бронхіту, розладу кровообігу та виразок. Деякі люди переконані, що куріння допомагає зменшити вагу.
-        Сумний факт: щорічно в Україні тютюн стає причиною смерті понад 100 тисяч людей.
-        Викурюючи пачку сигарет в день, курець позбавляє себе життя на 8-10 років, адже одна викурена сигарета вкорочує життя на 15-20 хвилин.
-         Діти до 5 років, якщо вони є пасивні курці, - найуразливіші. Вони часто хворіють. Підрісши, вони задихаються від найменшого фізичного навантаження, їм загрожують у майбутньому тяжкі порушення серцево-судинної та бронхо-легеневої систем.
-      У підлітків, які курять, об’єм грудної клітки і розвиток легенів відстає на 25 % від середніх норм, а згодом грудна клітка матиме запалий вигляд.
  -       Експериментами встановлено, 70% мишей, які вдихали дим, розвинулися злоякісні пухлини легенів.
-       В Англії, де курить майже75% чоловіків, рак легенів зареєстровано навіть у собак господарі яких не розлучалися з сигаретами.
-       95 із 100 хворих на туберкульоз перед початком захворювання курили.
-      Через 25 років кожної хвилини помиратиме у світі не 8 курців, як сьогодні, а 20. Це прирівнюється до кількості жертв щоденних катастроф 25 цивільних пасажирських лайнерів середньої місткості, коли гинуть усі без винятку пасажири.

        « Доки людина здорова, вона не думає про здоров’я, сприймає йог як щось належне. І лише захворівши, починає усвідомлювати, яке багатство – бути здоровим!»      

  






                                                                

2 коментарі:

  1. Привіт всім, я Лінда Гаррі зі Сполучених Штатів, мені діагностували хворобу Паркінсона більше 6 років, що змусило мене втратити роботу та мої стосунки зі своїм нареченим після того, як він виявив, що у мене Паркінсон, він відійшов від мене, і я намагався все можливе, щоб він залишався, але він нехтував мною, поки мій друг з Великобританії не сказав мені великого цілителя, який відновить моє життя назад своїм потужним цілющим трав’яним ліком. потім він надіслав мені свою електронну адресу, щоб зв'язатися з ним- drimolaherbalmademedicine@gmail.com. і я швидко зв’язався з ним, і він сказав, що мій стан можна вирішити, що він буде лікувати хворобу негайно, лише якщо я можу прийняти довіру до нього і прийняти його умови, і я погодився, бо мені так потрібна допомога всіх значить, тому я зробив усе, що він мені доручив зробити. І дивно через два тижні він надіслав мені текст про те, що я повинен поспішати до лікарні на обстеження, що я справді зробив, я підтверджую від лікаря, що я зараз (PARKINSON NEGATIVE), мої очі наповнені сльозами і радістю, сильно плачу, тому що справді хвороба позбавила мене багатьох речей із мого життя. Це чудо, доктор Імолоа також використовує своє потужне фітотерапію для лікування таких захворювань: вовчак, виразка рота, рак у роті, біль у тілі, лихоманка, гепатит ABC , Сифіліс, діарея, ВІЛ / СНІД, хвороба Хантінгтона, прищі на спині, хронічна ниркова недостатність, хвороба Аддісона, хронічна біль, хвороба Крона, муковісцидоз, фіброміалгія, запальна хвороба кишечника, грибкова хвороба нігтів, хвороба Лайма, хвороба Целія, лімфома, майор Депресія, злоякісна меланома, манія, мелоргеостоз, хвороба Меньєра, мукополісахаридоз, розсіяний склероз, м'язова дистрофія, ревматоїдний артрит, хвороба Альцгеймера, парк ізонна хвороба, рак піхви, епілепсія, тривожні розлади, аутоімунна хвороба, біль у спині, спинний розлад, біполярний розлад, пухлина головного мозку, злоякісне захворювання, бруксизм, булімія, захворювання цервікального диска, серцево-судинні захворювання, новоутворення, хронічні респіраторні захворювання, психічні та поведінкові розлади, Муковісцидоз, гіпертонія, діабет, астма, запальний аутоімунно-опосередкований артрит. хронічні захворювання нирок, запальні захворювання суглобів, імпотенція, фетальний спектр алкоголю, дистимічний розлад, екзема, туберкульоз, синдром хронічної втоми, запори, запальні захворювання кишечника, рак кісток, рак легенів. зв’яжіться з ним на електронну адресу- drimolaherbalmademedicine@gmail.com. а також на whatssap- +2347081986098

    ВідповістиВидалити
  2. Здравствуйте

    Чи є у вас якісь фінансові проблеми? Вам потрібна позика, щоб очистити свої борги? Ви збираєтеся збільшити свої фінанси? Ви підприємець, який хоче розширити свою компанію. Ми радимо вам зв’язатись із справжнім героєм, довірчим та ефективним кредитоспроможним бізнесом для свого кредиту. Мене визнають як особи, так і уряд за нашу велику ефективність.


    Послуги включають:
    * Особисті позики (безпечні та забезпечені)
    * Кредити для бізнесу (безпечні та забезпечені)
    * Домогосподарство
    * Кредити винахідника
    * Автокредитування
    тощо.

    Електронна пошта: accessloanfirm2030@gmail.com

    WhatsApp: +79265038734


    Ми сертифіковані,
    надійний, надійний, ефективний, швидкий та динамічний.

    З повагою
    Містер Скотт
    Надішліть нам електронну пошту за адресою: accessloanfirm2030@gmail.com

    3% доступних і гарантованих позик

    ВідповістиВидалити