Основи здоров’я
За підручником: О.М.
Кікінежді, Н.Б. Шост, І.М. Шульга Основи здоров’я : підручн. для 4 кл. - Т. :
Навчальна книга «Богдан», 2016р.
Основи здоров’я . Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів, 1 – 4
класи
(-К., Видавничий дім «Освіта, 2016р.)
34 години на рік
№
з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Прим
|
|
Здоров’я людини
|
|
|
1
|
Цінність і неповторність життя і здоров'я людини.
Безпека життєдіяльності. с. 6-9
|
|
|
2
|
Цілісність здоров'я: взаємозв'язок фізичної,
соціальної, психологічної і духовної його складових. Чинники здоров'я.
с.10 - 14
|
|
|
3
|
Показники розвитку дитини. с.15 - 17 Практична робота «Визначення рівня
фізичного розвитку». с. 17
|
|
|
|
Фізична складова здоров’я
|
|
|
4
|
Збалансоване харчування. Вітаміни та їх значення для
здоров'я. Питний режим. Значення води
для життя і здоров'я людини. с.20 - 26
|
|
|
5
|
Вплив рухової активності на розвиток організму. с.27
29
|
|
|
6
|
Принципи загартування. с.30-34
|
|
|
7
|
Профілактика порушень зору, слуху, опорно – рухового
апарату у школярів. Відновлення рівня здоров'я після хвороби. с.35 - 41
Практична
робота «Вправи для профілактики плоскостопості». с.40
|
|
|
8
|
Гігієна порожнини рота . с.42- 45 Практична робота «Гігієнічний догляд
за порожниною рота». с.45
|
|
|
9
|
Гігієна оселі. Повітря, його значення для здоров’я. Практична робота «Складання
рекомендацій «Як підтримувати чисте
повітря в оселі». с.46 - 49
|
|
|
10
|
Організація самонавчання і взаємонавчання. с.50
- 54
|
|
|
|
Соціальна складова здоров’я
|
|
|
11
|
Традиції збереження здоров'я в родині. Спадковість і
здоров’я. с.56 – 60
|
|
|
12
|
Знайомство з людьми. Дружба і здоров'я. Побудова
дружніх стосунків. с.61 - 65
Практична робота «Рольова
гра « Будьмо знайомі!»
|
|
|
13
|
Вплив друзів. Протидія небажаним пропозиціям. Практична
робота «Моделювання ситуацій відмови від пропозицій, що можуть мати
негативні наслідки».с.66 68
|
|
|
14
|
Формування негативного ставлення до куріння та
алкоголю. с.69 - 73
|
|
|
15
|
Вплив телебачення, комп’ютера,
мобільних телефонів та інших електронних засобів на здоров'я. с.74 - 78 Практична
робота «Моделювання ситуацій звернення за телефоном довіри»
|
|
|
16
|
Вплив реклами на рішення і поведінку людей. с.79-
81
|
|
|
17
|
Інфекційні хвороби, що набули соціального значення.
с.82 - 85
|
|
|
18
|
Охорона здоров'я дітей. Гуманне ставлення до людей
з особливими потребами. с.86- 91 Практична
робота «Моделювання ситуацій допомоги людям з особливими потребами». с.88
|
|
|
19
|
Наодинці вдома. Дії дитини за умови опосередкованої
небезпеки: пожежа в іншій квартирі, іншому будинку тощо. с.92 – 97
|
|
|
20
|
Безпека школяра. Правила поведінки під час масових шкільних
заходів. с.98 - 102
|
|
|
21
|
Вихід із непередбачених ситуацій поза межами
домівки, школи. с.103 - 105
|
|
|
22
|
Безпека руху пішоходів. Сигнали регулювання дорожнього руху. с.106
- 110
|
|
|
23
|
Види перехресть. Рух майданами. с. 111 - 113
|
|
|
24
|
Дорожньо - транспортні пригоди (ДТП). с.114 - 116
|
|
|
25
|
Групи дорожніх знаків (6, 1-6, 4,6, 8-6,15,7.1.4). с.117
- 120
|
|
|
|
Психічна і духовна складові здоров'я
|
|
|
26
|
Самооцінка і поведінка людини. с.122- 125
|
|
|
27
|
Упевненість самовпевненість.
с.125 -126
|
|
|
28
|
Бажання, можливості, обов'язки. Воля і здоров'я
людини. с. 127 – 130
|
|
|
29
|
Повага і самоповага. Вибір і досягнення мети. с.131 – 134
Практична робота «Виконання проекту «Моя мета»
|
|
|
30
|
Практична робота «Виконання
проекту «Відомі пара олімпійці»
|
|
|
31
|
Звички і здоров'я . Формування звичок. с.135 - 138 Практична робота «Виконання проекту з формування корисної
звички».
|
|
|
32
|
Розвиток творчих здібностей. Заохочення однолітків
до здорового способу життя. с. 139 – 140
|
|
|
33
|
Практична робота «Виконання проекту «Здоров’я всьому голова!» (
розроблення плану вистави, творчого конкурсу, змагання тощо за тематикою
здорового способу життя)
|
|
|
34
|
Практична
робота «Виконання проекту «Здоров’я всьому голова!» (
розроблення плану вистави, творчого конкурсу, змагання тощо за тематикою
здорового способу життя)
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар