Основи здоров’я
За підручником: О.В. Гнатюк Основи здоров’я : підручн. для 4 кл.
- Т. :
Київ
«Генеза», 2015 р.
Основи здоров’я . Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів, 1 – 4
класи
(-К., Видавничий дім «Освіта, 2016р.)
34 години на рік
№
з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Прим
|
|
Здоров’я людини
|
|
|
1
|
Цінність і неповторність життя і здоров'я людини.
Безпека життєдіяльності. с. 6-9 з.3-4
|
|
|
2
|
Про безпеку життєдіяльності. Безпечні і небезпечні ситуації. с.10 - 15 з.4 - 5
|
|
|
3
|
Цілісність здоров'я: взаємозв'язок фізичної,
соціальної, психологічної і духовної його складових. Чинники здоров'я. Показники розвитку дитини. с.16 – 19 з.6 - 7 Практична робота «Визначення рівня
фізичного розвитку». с. 20 з. 8
|
|
|
|
Фізична складова здоров’я
|
|
|
4
|
Збалансоване харчування. Вітаміни та їх значення для
здоров'я. Питний режим. Значення води
для життя і здоров'я людини. с.22 – 27 з.8 - 10
|
|
|
5
|
Вплив рухової активності на розвиток організму.
Принципи загартування. с.28 - 29
з.10 -12
|
|
|
6
|
Профілактика порушень зору, слухуи у школярів.
Відновлення рівня здоров'я після хвороби. с. 33- 37 з.12 - 13
|
|
|
7
|
Профілактика порушень опорно – рухового апарату у
школярів. Про поставу та плоскостопість. с.38 – 42 з.13 - 15 Практична робота «Вправи для
профілактики плоскостопості». с.42 -
43
|
|
|
8
|
Гігієна порожнини рота . с.44- 46 з.15
- 16
Практична робота
«Гігієнічний догляд за порожниною рота».
|
|
|
9
|
Гігієна оселі. Повітря, його значення для здоров’я.
с.47 51 з.17-18 Практична
робота «Складання рекомендацій «Як
підтримувати чисте повітря в оселі». с.51
|
|
|
10
|
Організація самонавчання і взаємонавчання. с.52
– 56 з.18 - 22
|
|
|
|
Соціальна складова здоров’я
|
|
|
11
|
Традиції збереження здоров'я в родині. Спадковість і
здоров’я. с.58 – 59 з.22 - 23
|
|
|
12
|
Знайомство з людьми. Дружба і здоров'я. Побудова
дружніх стосунків. с.60 – 64 з.23 -24
Практична робота «Рольова
гра « Будьмо знайомі!»
|
|
|
13
|
Вплив друзів. Протидія небажаним пропозиціям.
Практична
робота «Моделювання ситуацій відмови від пропозицій, що
можуть мати негативні наслідки».с.65 71 з.24 - 27
|
|
|
14
|
Формування негативного ставлення до куріння та
алкоголю. с. 72 – 77 з. 27 -
29
|
|
|
15
|
Вплив телебачення, комп’ютера,
мобільних телефонів та інших електронних засобів на здоров'я. с. 78 -82 з.29 - 31 Практична
робота «Моделювання ситуацій звернення за телефоном довіри»
|
|
|
16
|
Вплив реклами на рішення і поведінку людей. с.83-85
з.31- 33
|
|
|
17
|
Інфекційні хвороби, що набули соціального значення.
с.86 – 89
з. 33 - 35
|
|
|
18
|
Охорона здоров'я дітей. Гуманне ставлення до людей
з особливими потребами. с.90 - 94 з.35 - 36 Практична
робота «Моделювання ситуацій допомоги людям з особливими потребами». с.94
|
|
|
19
|
Наодинці вдома. Дії дитини за умови опосередкованої
небезпеки: пожежа в іншій квартирі, іншому будинку тощо. с.95 – 99 з.3738
|
|
|
20
|
Безпека школяра. Правила поведінки під час масових
шкільних заходів. с. 100 – 104 з. 38 -40
|
|
|
21
|
Вихід із непередбачених ситуацій поза межами
домівки, школи. с.105 – 109 з.40 -42
|
|
|
22
|
Безпека руху пішоходів. Сигнали регулювання дорожнього руху. с.110
– 117 з. 43-45 с.118 – 122 з.45 - 46
|
|
|
23
|
Види перехресть. Рух майданами. с. 123 – 125 з.47
-48
|
|
|
24
|
Дорожньо - транспортні пригоди (ДТП). с.126 – 128
з.48 -49
|
|
|
25
|
Групи дорожніх знаків (6, 1-6, 4,6, 8-6,15,7.1.4). с.129
-134 з.50
|
|
|
|
Психічна і духовна складові здоров'я
|
|
|
26
|
Самооцінка і поведінка людини. с.136 – 140 з.52 - 53
|
|
|
27
|
Упевненість
самовпевненість. с.141 – 142 з.53 -54
|
|
|
28
|
Бажання, можливості, обов'язки. Воля і здоров'я
людини. с. 143 – 144 з.54-56
|
|
|
29
|
Вибір і досягнення мети. с.145-147
Практична робота «Виконання проекту «Моя мета»
|
|
|
30
|
Повага і самоповага. с.148 – 150 з.58
|
|
|
31
|
Практична робота «Виконання
проекту «Відомі пара олімпійці»
|
|
|
32
|
Звички і здоров'я . Формування звичок. с.151-153 з.59 -60
Практична
робота «Виконання проекту з формування корисної
звички».
|
|
|
33
|
Розвиток творчих здібностей. Заохочення однолітків
до здорового способу життя. с. 154 – 156 з.60- 61
|
|
|
34
|
Практична
робота «Виконання проекту «Здоров’я всьому голова!» (
розроблення плану вистави, творчого конкурсу, змагання тощо за тематикою
здорового способу життя) с.157
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар