неділя, 3 вересня 2017 р.

Інформатика  
За підручником: Г.В. Ломаковська, Г.О. Проценко, Й. Я. Ривкінд Інформатика : підручн. для 4 кл. - К. : Видавничий дім «Освіта», 2016р.


 Інформатика.  Навчальна програма для  загальноосвітніх навчальних закладів, 2 – 4 класи
(-К., Видавничий дім «Освіта,  2016р.)

34  годин на рік (1 год на тиждень)

         









Тема

Дата

Прим.

Графіка


1
 Електронні карти. Режим перегляду карт. Віртуальні подорожі сузір'ями, планетами, материками, океанами. Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознвчого характеру рідного краю)


2
Графічний редактор Scratch. Перетворення фрагментів малюнків. с.58-62 з.с.24-25


3
Робота в середовищі графічного редактора, змінювання зображень з використанням фукцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону.  с.63-67  з.с.26-27


4
Геометричні фігури в графічному редакторі.  с.68-70 з ст..28-29


5
Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів.


6
Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо.


7
Створення колажу із зображень.




Текст


8
Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором, мітками. Зміст твору. Закладки, коментрар (помітки) у творі.


9
Середовище текстового редактора. Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем. с.26-34 з.ст10-13


10
Абзаци, посилання, заголовки, зміст. с.35-39 з.с.14-15


11
Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів. с.40-49 з.с.16-19


12
Створення нового текстового документа. Списки. Послідовні списки у текстах. с.50-53 з.с.20-21


13
Створення документа з малюнками та таблицями. Таблиці. Доповнення готових таблиць. с.54-56 з.22-23


14
Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами.




Співпраця в Інтернеті


15
Правила безпечного користування  Інтернетом.   с. 98 – 102  з.с.40-41


16
Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням. с.78-82 з.с.32-33


17
Електронна пошта. Захист облікового запису.  с.89-93 з.с.36-37


18
Культура листування. с.94-97 з.с.38-39


19
Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчаотних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті. с.83-88 з.с.34-35


20
Рівні доступу до навчальних матеріалів.


21
Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування та відгуки до створених однокласниками продуктів.


22
Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів. Сучасні пристрої для співпраці.




Алгоритми з розгалуженням і повторенням


23
Алгоритми з розгалуженням. с.119-123 з.с.48-49


24
Цикли: повторення задану кількість разів.  с.130-134  з.с.52-53


25
Повторення до виконання умови. Алгоритми і виконавці. с.104-108 з.с.42-43


26
Алгоритми з циклами с.135-139 з.с.54-55


27
Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей. с.124-129 з.с.50-51


28
Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою. Виконання логічних висловлювань з «якщо – то …» с.114-118 з.с.46-47




Інформація


29
Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм.


30
Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами.


31
Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації.


32
Приймач інформації. Пристрої введення та виведення інформації.


33
Зберігання інформації. Носії інформації.


34
Кодування інформації. Кодування та декодування інформації. Складові комп’ютера. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією








Немає коментарів:

Дописати коментар