Інформатика
За підручником: Г.В.
Ломаковська, Г.О. Проценко, Й. Я. Ривкінд Інформатика : підручн. для 4 кл. - К.
: Видавничий дім «Освіта», 2016р.
Інформатика.
Навчальна програма для
загальноосвітніх навчальних закладів, 2 – 4 класи
(-К., Видавничий дім «Освіта, 2016р.)
34 годин на рік (1 год на тиждень)
|
Тема
|
Дата
|
Прим.
|
|
Графіка
|
|
|
1
|
Електронні
карти. Режим перегляду карт. Віртуальні подорожі сузір'ями, планетами,
материками, океанами. Доповнення власної карти мітками (за матеріалами
природознвчого характеру рідного краю)
|
|
|
2
|
Графічний редактор Scratch. Перетворення фрагментів малюнків. с.58-62 з.с.24-25
|
|
|
3
|
Робота в середовищі графічного редактора, змінювання
зображень з використанням фукцій обертання, зміна кольору фігур та кольору
фону. с.63-67 з.с.26-27
|
|
|
4
|
Геометричні фігури в графічному
редакторі. с.68-70 з ст..28-29
|
|
|
5
|
Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів.
|
|
|
6
|
Обробка фото: інструменти освітлення, кольору,
обертання, обрізання тощо.
|
|
|
7
|
Створення колажу із зображень.
|
|
|
|
Текст
|
|
|
8
|
Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки.
Пошук літератури за назвою, автором, мітками. Зміст твору. Закладки,
коментрар (помітки) у творі.
|
|
|
9
|
Середовище текстового редактора. Поєднання елементів
на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем. с.26-34 з.ст10-13
|
|
|
10
|
Абзаци, посилання, заголовки, зміст. с.35-39 з.с.14-15
|
|
|
11
|
Вдосконалення текстів через виділення кольором,
шрифтами фрагментів тексту, окремих слів. с.40-49
з.с.16-19
|
|
|
12
|
Створення нового текстового
документа. Списки.
Послідовні списки у текстах. с.50-53 з.с.20-21
|
|
|
13
|
Створення документа з малюнками
та таблицями. Таблиці. Доповнення готових таблиць. с.54-56 з.22-23
|
|
|
14
|
Змінювання та доповнення
текстів з таблицями, зображеннями, схемами.
|
|
|
|
Співпраця в Інтернеті
|
|
|
15
|
Правила безпечного користування Інтернетом. с. 98 – 102 з.с.40-41
|
|
|
16
|
Мережевий етикет. Різниця між реальним та
віртуальним спілкуванням. с.78-82 з.с.32-33
|
|
|
17
|
Електронна пошта. Захист облікового запису. с.89-93 з.с.36-37
|
|
|
18
|
Культура листування. с.94-97
з.с.38-39
|
|
|
19
|
Інформаційні ресурси Інтернету.
Пошук навчаотних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті.
с.83-88 з.с.34-35
|
|
|
20
|
Рівні доступу до навчальних
матеріалів.
|
|
|
21
|
Співпраця в мережі (спільні
документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування та відгуки до створених
однокласниками продуктів.
|
|
|
22
|
Служби для обміну знаннями, задоволення творчих
потреб школярів. Сучасні пристрої для співпраці.
|
|
|
|
Алгоритми
з розгалуженням і повторенням
|
|
|
23
|
Алгоритми з розгалуженням. с.119-123
з.с.48-49
|
|
|
24
|
Цикли: повторення задану
кількість разів. с.130-134 з.с.52-53
|
|
|
25
|
Повторення до виконання умови.
Алгоритми і виконавці. с.104-108 з.с.42-43
|
|
|
26
|
Алгоритми з циклами с.135-139
з.с.54-55
|
|
|
27
|
Створення та виконання
алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування
для дітей. с.124-129 з.с.50-51
|
|
|
28
|
Сортування та впорядкування
об’єктів за деякою ознакою. Виконання логічних висловлювань з «якщо – то …» с.114-118 з.с.46-47
|
|
|
|
Інформація
|
|
|
29
|
Перетворення інформації.
Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем,
діаграм.
|
|
|
30
|
Перетворення інформації у
вигляді тексту в таблицю з числами.
|
|
|
31
|
Передавання інформації.
Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації.
|
|
|
32
|
Приймач інформації. Пристрої
введення та виведення інформації.
|
|
|
33
|
Зберігання інформації. Носії
інформації.
|
|
|
34
|
Кодування інформації. Кодування
та декодування інформації. Складові комп’ютера. Історія виникнення пристроїв
для роботи з інформацією
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар