пʼятниця, 9 грудня 2016 р.

Тема: « Бал Попелюшок»
Мета:
ü Розвивати логічне мислення, кмітливість, усне мовлення , вміння знаходити вихід із різних ситуацій .
ü Виховувати почуття любові до прекрасного, до себе.
ü Вчити бути креативними ,творчими , впевненими. 

1 хлопчик
    Увага! Увага! Увага!
     Сьогодні в нашому класі
     Відбудеться Березневий бал!
     На бал запрошуються всі  красуні 3 – Б класу!
     Покваптеся, на вас чекають приємні несподіванки.


2 учень
Добрий день!
Шановні мами й тата,
Всіх вітаємо зі святом,
Зичимо щастя і добра,
Щоб у вашім світлім домі,
 Були вісті лише добрі.
3 учень
Велика радість у ваш дім прийшла –
Родилося малесеньке дівча,
І перший крок її для вас
 Став піснею на довгий час.
Батьки її і вся рідня
Плекали, пестили дитя,
А щоб красивою була,
 У травах купана була.
4 учень
Уклін вам до землі, наші
Попелюшки малі.
Учитель
У нас сьогодні – свято дівчаток, майбутніх мам, дружин. Щороку у світі проводяться конкурси: міс міста, країни, Європи, світу. А в нас буде свято «Бал Попелюшок». У цьому святі помічниками будуть хлопчики.
Найщиріші вітання всім присутнім в цій святковій залі.
Ми вдячні всім, хто завітав на наш «Бал Попелюшок».
Сьогодні ми з вами станемо свідками незвичайного дійства – обрання королев балу, якім буде присвоєно звання « Міс 3 – Б класу».

Але, щоб отримати цей титул, наші учасниці повинні пройти невеличкі приємні випробування.
А зараз, як ведеться в усіх конкурсах, ми представимо наше журі, яке буде оцінювати здібності учасниць.
5  учень
Всі біжать, поспішають
І тепер нехай знають,
Що весняне вже свято прийшло!
Квіти треба шукати
 І з любов’ю вручати,
Всім дівчаткам, щоб любо було!

Вручення подарунків учасницям балу

Але на святі присутні не тільки наші маленькі учасниці. Сьогодні ми вітаємо зі святом весни наших мам.
(Звучить пісня для мам. Вручення подарунків мамам)
6 учень
А ми співаємо, уболіваємо
Разом з вами усіма.
Дуже хочемо, щоб міс світу
 В нашім класі теж була!
     За правилами етикету кожна красуня повинна обов’язково бути представлена.

Ведуча
      « Знайомство» - таку назву має наш перший конкурс.
       Кожне з учасниць повинна розповісти про себе все, що вона вважає за потрібне і цікаве.
1 хлопчик:
Катерина має велику родину: старшого братика Сергія, маму, тата. Їхня родина живе дружно, цікаво, весело.
Катерина
 Змагатись в конкурсі прийшла,
Чи переможу – ще не знаю.
Я, друзі, вас усіх люблю,
Хай дружба все перемагає.
Хай сонечком сміється день,
Хай настрій всі долає межі,
Бо конкурс наш – це тільки гра,
А в нім усі не будуть перші.
Я - україночка мала,
У ріднім краї я зросла.
Люблю я селище своє.
Люблю я Україну.
Хоча ми в школі малюки,
Та ми, дівчатка, ось які,
Росте  всім гідна зміна.
2 хлопчик:
Лера  має люблячу матусю і добру бабусю. Вона скромна і добра дівчинка.
Лера (Миронова)
Добридень, друзі, в добрий час!
Я хочу привітати вас:
Подруг, учасниць, вчителів, весь зал.
Сьогодні час змагань настав.
Щоранку в школу я іду,
Навчаюся я тут,
І 3 – б я свій люблю,
Бо друзі тут відверті.
Люблю я затишне село,
Бо завжди в нім охайно, чисто,
Живуть в нім люди працьовиті,
Серця в них добрі і відкриті.
3 хлопчик:
Поліна  добра. Мила, чорноброва, гарне личко має і добре співає.
Поліна
Добрий день, рідненькі наші,
Всі матусі дорогі!
Я вітаю вас зі святом,
Що приходить на весні.
Щиро, щиро вас вітаю
Я із святом цим земним,
І до цього побажання
Розповім я вам усім:
Помічниця вдома я
Не велика й не мала.
Іграшки я складу,
Підмету чистенько –
Буде радісно всміхатись
Люба моя ненька.
І на цих словах прекрасних
Я закінчую вірша.
Ще раз вам усім бажаю
Щастя, радості й добра!
4 хлопчик:
Анастасія  у нас, як артистка: любить співати, танцювати.
Анастасія( Климюк)
Хочу всіх я привітати
І про себе розказати.
Анастасія, Настя –
Так мене зовуть.
Заповітну маю мрію –
Звання міс здобуть.
Я  в танку люблю кружляти,
Пісні весело співати,
Вмію я вірші читати,
рахувати й малювати.
Всім учасницям бажаю
Щастя і добра.
Та, звичайно, хочу стати
Переможницею я.
5 хлопчик:
       Ліза  має добру дружну сім’ю, любить свого братика. Скромна і добра.
Ліза
Як звуть мене? Єлизавета!
У матусі я слухняна.
Посуд мию, прибираю,
Ще й за братом доглядаю.
Я – невеличке дівчатко.
Є у мене мамо й татко,
Я люблю їх дуже всіх
І дорослих, і малих.
Всі ми дружим між собою!
Я бажаю всім спокою
І ніколи не хворіти,
Та на світі довго жити!
6 хлопчик:
Тая  любить маму, тата. Має щиру посмішку і добре серце.
Тая
Привіт сердечний посилаю,
Усім, хто є у цьому залі!
Спочатку вам представлюсь я:
Таісія  – моє ім’я!
Але казати можна так, ще
Таєчка  і просто -  Тая!
Весела дівчинка та спритна,
І по секрету вам скажу,
Що на місці на одному
Я й хвилинки не сиджу!
І співати, й танцювати
Ще з малечку я люблю,
На сьогоднішньому святі –
Все, що вмію – покажу.
7 хлопчик:
Анастасія  добра, мила дівчинка. Дуже любить свою сім’ю. Мріє стати
Анастасія (Єфімова)
Я дівчинка мала –
Настею звуся.
Я в Засіллі живу
Й дуже цим горджуся.
Я красива і струнка,
Добрі очі маю,
Я моторна і швидка,
Як бджілка літаю!
Люблю музику й пісні,
Люблю малювати,
Моя мрія у житті –
 Вчителькою  стати.
8 хлопчик:
         Інна добра, ніжна і красива. Дуже гарно танцює. Любить співати.
Інна
Вітаю всіх, вітаю всіх –
Дорослих й діточок малих!
Вас сердечно я вітаю –
Познайомитись бажаю.
Маю бути я така,
Мов тополенька струнка!
Найсуттєвіше волосся,
Щоб до пояса плелося!
Ну, а ротик, щоб жіночий
Був до усмішок охочий!
Руки мають буть такі,
Що зовуться золоті.
Тому хочу вміти все:
Шити, прати, вишивати
І в'язати, й готувати.
Все, що користь принесе!
9 хлопчик:
Лера  дуже любить свою  сім’ю, добра, скромна і старанна. Має гарну усмішку.
Валерія Штундер
Мріють діти про цукерки,
Цирк і зоопарк,
Про чарівні казки чудові
Та про власний літак.
Про веселі дні канікул,
Море й кораблі,
Про ляльки великі й гарні
Й пупсики малі.
Хочу бути я міс світу,
Все на світі мать,
І завжди лиш перемагать,
10 хлопчик
Ніна – добра, мила дівчинка. Має люблячу матусю і добру бабусю.
Ніна
           Добридень, друзі, в добрий час
          Я хочу привітати вас.
          Подруг, учасниць, вчителів, весь зал.
          Сьогодні час змагань настав.
Мрій багато є у мене –
Великих і малих,
Та чи збудуться – не знаю,
І котра із них.
Мрію вчитись на відмінно,
Все на світі знать,
Щоб хорошою в майбутнім
Людиною стать.
Ведуча:
То ж я попрошу журі оцінити конкурс «Знайомство».

Як ви вже побачили сьогодні у нас зібралися прекрасні героїні нашого класу.  Упровдож всього свята наші учасниці будуть виконувати пісні з конкурсу «Караоке».  Підведення підсумків цього конкурсу ми підведемо в кінці нашого свята.

Перші  дитячі пісні будуть виконувати:
·        Миронова Валерія «Настоящий  друг»
·        Килюшик Єлизавета «Учат в школе»

 А зараз ми перевіримо, як наші учасниці знають українські і світові казки. Цікаво, а чи зможуть вони знайти вихід з казкових лабіринтів не маючи чарівного клубка, покаже наступний конкурс  « Казковий» .
Зараз конкурсантам буде задано 9 запитань, на які вони повинні дати відповіді. За кожну правильну відповідь учасниці отримують по 1 балу.
1.     Що несла в корзинці Червона Шапочка бабусі? ( пиріжки)
2.     Назвіть найменшого казкового героя та найменшу казкову героїню? (Дюймовочка, Хлопчик Мізинчик)
3.     Як називається казка в якій сім головних героїв рвали  одну овочеву рослину, що росла велика – превелика на городі? ( Ріпка)
4.     Яку найбільшу плату заплатила принцеса за свої капризи з відомої казки « Принцеса і свинопас»? ( 100 поцілун
5.     Який казковий герой знущався над ляльками? (Карабас Барабас)
6.     В якій казці головна героїня говорила слова: «Не пий с  колодца козленочком станеш»?  (Сестрица Аленушка)
7.     Як звали казкову героїню, що шукала свого товариша в льодовому царстві?    (Герда)
8.     Назвіть автора відомої казки «Червона шапочка»? (Шарль Перро)
9.     Куди поспішала героїня казки «Золушка»?     (На бал)
10.            Як звали поросят із мультфільму «Три поросяти»  (Ніф – ніф, Наф – наф, Нуф – нуф)

Знову повертаємося до конкурсу «Караоке». Слухаємо пісні у виконанні:
·        Єфімової Анастасії «Антошка»
·        Климюк Анастасія «Крылатые  качели»
Ведуча:
              Наступний конкурс «Гарне ім’я». Дівчата повинні вибрати для своєї ляльки ім’я.  Приймають участь всі учасниці. Ім’я для ляльки називають по черзі. Хто повторить ім’я або буде думати більше 5 секунд. Та учасниця вибуває. Оцінюється цей конкурс від 1 до 10 балів. Хто вийшов перший отримує 1 бал, а хто останній 10 балів.
Підведемо  підсумки конкурсу «Казковий» і «Гарне ім’я»

Знову повертаємося до конкурсу «Караоке». Слухаємо пісні у виконанні:
·        Позінчук Інни «Олень»
·        Дрозд Катерини «Облака»

Ведуча:
Наступний конкурс «Майстриня».  Дівчатка покажуть, як вони вміють швидко і гарно пришивати ґудзики.

Ведуча:
           Новий конкурс називається «Маленькі господині». Учасниці конкурсу на швидкість повинні  записати все, що треба для приготування борщу.
Оцінюватись конкурс буде за такою системою: учасниця, яка першою виконає завдання по відбору продуктів отримає 10 балів, друга – 9 бали, третя – 8 бали, четверта – 7 бали, п’ята учасниця – 6 бал і так далі.

     Підводимо підсумки двох конкурсів «Майстриня» і «Маленькі господині»

Знову повертаємося до конкурсу «Караоке». Слухаємо пісні у виконанні:
·        Варварова Ніна « Улыбка»
·        Калінчук Поліна «Маленькая страна»

Ведуча:
Наші дівчатка в майбутньому прекрасні красуні. Дивлячись на своїх мам і старших сестричок, вони говорять, коли прийде час і ми будемо користуватися косметикою, будемо ходити в салон красоти. Тому наступний конкурс називається «Косметичний салон». Вони повинні нанести кольоровими олівцями або фломастерами макіяж на обличчя, намальоване на папері.
Ведуча:
Журі оцінить вміння кожної дівчинки   поводитися на сцені, їх артистизм. Кожна учасниця повинна перед дзеркалом зробити собі комплемент. Хто найбільше їх зробить та учасниця і виграла конкурс                   «Я – красуня».

Знову повертаємося до конкурсу «Караоке». Слухаємо пісні у виконанні:
·        Заможня Таісія «Мамонтенок»
·        Штундер Валерія «Вместе весело шагать»

Підводимо підсумки двох конкурсів «Косметичний салон»  і «Я – красуня»,  «Караоке»

Прекрасно! Журі підвели підсумки всіх конкурсів. Журі готові? Учасниці, прошу підготуватись до виходу!  Запрошую всіх  на сцену. Учасницям святковий марш.

Журі оголошує підсумки і нагороджує всіх учасниць титулами:
·                  Міс чарівність            Дрозд Катерина
·                  Міс ніжність                 Заможня Таісія
·                  Міс привабливість       Килюшик Єлизавета
·                  Міс вишуканість           Варварова Ніна
·                  Міс елегантність             Позінчук Інна
·                  Міс фантазія                  Єфімова Анастасія
·                  Міс посмішка                 Миронова Валерія
·                  Міс музикальність        Калінчук Поліна
·                  Міс пластичність           Климюк Анастасія
·                  Міс загадковість            Штундер Валерія

Ведуча:
 Я всіх щиро вітаю зі святом весни. Бажаю всім щастя, достатку і сонячної долі. Сьогодні слова вітання ми хочемо сказати нашим бабусям і подарувати їм пісню у виконанні наших учнів. ( Звучить пісня для бабусь).

Хай рікою щастя ллється,
Хай в сім’ї  добро ведеться,
Хай живуть у серці почуття високі,
Хай дарує доля щасливих років.






Немає коментарів:

Дописати коментар