Основи здоров’я
Програми для середньої загальноосвітньої
школи»,
1 – 4 класи
(К., Видавничий світ «Освіта», 2012р)
За підручником Гнатюк
О.Г. -К: «Генеза», 2013 р.
35 годин на рік
1 година на тиждень
№
п\п
|
Тема уроку
|
Дата
|
|
|
І семестр
ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ
|
|
|
1
|
Показники
здоров'я і розвитку дитини. с.4-6 з.3
|
|
|
2
|
Чинники, що впливають на здоров’я. с.7-10
з.5
|
|
|
3
|
Здоровий спосіб життя. Корисні звички .с.11-14
Практична
робота. Складання правил здорового способу життя. з.6-7
|
|
|
|
ФІЗИЧНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ'Я
|
|
|
4
|
Природні ритми і здоров'я.
с.15-17 з.с.8
|
|
|
5
|
Працездатність
людини. Освітлення на робочому місці, його значння для
формування постави і зору. с.18-21 з.9
Практична
робота. Вправи на підвищення
працездатності. с.21 - 22
|
|
|
6
|
Активний відпочинок.
Безпека при заняттях спортом. с.23-27 з.10-11
|
|
|
7
|
Корисні
та шкідливі мікроорганізми. Захисні сили організму. Профілактика інфекцій, що
передаються контактним і повітряно – капельним шляхом. с.28-32 з.12 Практична
робота. Моделювання поведінки під час епідемії грипу
|
|
|
8
|
Охайність та особиста
гігієна. Догляд за одягом і взуттям. с.33-37 з.13-14
|
|
|
9
|
Вітаміни і мікроелементи, їх вплив на
здоров’я. с.38-42 з.15-16.
|
|
|
10
|
Вибір продуктів харчування. Переваги
натуральних продуктів. Негативний вплив смажених страв. Харчові отруєння. Перша допомога при
харчових отруєннях. с.43-47 з.17-18. П рактична робота.
Визначення терміну придатності та умов зберігання продуктів за їх маркуванням.
Узагальнення за темами: «Здоров’я людини. Фізична складова здоров’я».
|
|
|
|
СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ'Я
|
|
|
11
|
Взаємодія з іншими
людьми. Дружний клас. с.48-50 з.19.
Практична робота. Обговорення
літературних джерел (української народної казки «Ріпка» та
байки Л. Глібова «Лебідь. Щука і Рак»). з.19 завдання 3
|
|
|
12
|
Родинні стосунки. Повага
і взаєморозуміння в родині. с.51-55 з.20.
|
|
|
13
|
Взаємодопомога членів
родини. с.56-58 з.21.
|
|
|
14
|
Що таке толерантність.
Толерантне ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров’ям. с.59-60
з.22 Практична
робота. Створення подарунку дитині, яка
має проблеми зі здоров'ям.
|
|
|
15
|
Ефективне спілкування. Уміння слухати. с.61-64
з.23-24 Практичні роботи.
Як зробити приємність іншому. Як попросити про послугу чи допомогу.
|
|
|
16
|
Запобігання конфліктам і розв’язання їх с.65-67 з.25 – 26 Практична робота. Моделювання ситуацій мирного розв'язання
конфліктів з однолітками. Узагальнення за темою:
«Соціальна складова здоров’я»
|
|
|
|
ІІ семестр
|
|
|
17
|
Небезпека шкідливих
звичок. Вплив
комп’ютерних ігор на психічне і фізичне здоров’я дітей. Профілактика комп’ютерної залежності.с.68-70
з.27
|
|
|
18
|
Безпека вдома. Правила користування
джерелами водопостачання. с.71-74 з.28
|
|
|
19
|
Пожежна безпека. Про
правила пожежної безпеки. с.75-80 з.29
|
|
|
20
|
Правила користування
обігрівальними приладами. Попереджувальні знаки.
с.81-86 з.30-31. Практична робота. Ознайомлення із застережними
знаками про небезпеку ураження електричним струмом, про легкозаймисту
речовину.
|
|
|
21
|
Правила користування
газовою плитою. Ознаки
витоку газу. Порядок дій при витоку газу. с.87-91 з.32-33 Практична робота. Ситуативна гра «Як діяти при витоку газу»
|
|
|
22
|
Дорожня
безпека. Перехід дороги з обмеженою оглядовістю. с.92-97 з.34-36 Практична робота. Моделювання ситуацій дорожнього руху ( з дорожніми знаками: 1.27, 1.28,
1.30, 3.8, 4.12, 5.41, 5.43)
|
|
|
23
|
Поведінка
біля залізничної колії. с.98-101 з.37
|
|
|
24
|
Безпека у населеному
пункті. Загальні правила безпечної поведінки дітей надворі, в своєму мікрорайоні. с.102-104 з.38 Практична робота. Рольова гра
«Викликаємо служби 101, 102, 103, 104»
|
|
|
25
|
Безпека велосипедиста. Правила безпеки при катанні на
роликах, скейтбордах, велосипеді. с.105-110 з. 39-40
|
|
|
26
|
Оздоровче значення відпочинку на природі.
Речі та одяг для прогулянки на природу. с.111-114
з.41-42
|
|
|
27
|
Поведінка дитини в
автономній ситуації на природі (якщо загубився у лісі, горах, степу)
с.115-117 з.43
|
|
|
28
|
Поведінка дитини в автономній
ситуації на природі. с.118 – 120 з. 44 Узагальнення за темою: «Соціальна складова здоров’я».
|
|
|
|
ПСИХІЧНА І ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВ'Я
|
|
|
29
|
Характер і здоров’я .Самооцінка характеру. с.121-124 з.45 - 46 Практична робота. Визначення рис власного характеру.
|
|
|
30
|
Доброзичливість
і здоров’я людини
|
|
|
31
|
Навчання
— найголовніша справа. Розвиток пам'яті та уваги. с.125-128 з.47-48
Практична робота. Вправи на тренування зорової і слухової
пам'яті та концентрації уваги.
|
|
|
32
|
Вчимося
та відпочиваємо.Профілактика емоційного
перенапруження. Способи самозаспокоєння с.129-133 з49
Практична робота. Створення колажу
«Що приносить мені радість»
|
|
|
33
|
Творчі
здібності дитини. Розвиток
уяви. с.134-138 з.50-51
|
|
|
34
|
Виконання
проекту «Здоровим бути модно!» (створення казки, малюнка, плаката, виступу тощо) с.139-140 з.52 Узагальнення за темою: Психічна і духовна складові здоров’я.
|
|
|
35
|
Підсумковий урок за рік.
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар