пʼятниця, 9 грудня 2016 р.

Основи  здоров’я
Програми для середньої загальноосвітньої школи»,
1 – 4 класи
(К., Видавничий світ «Освіта», 2012р)
За підручником Гнатюк О.Г. -К: «Генеза», 2013 р.

35 годин на рік
1 година на тиждень




          






п\п

Тема уроку

Дата


І семестр
ЗДОРОВЯ ЛЮДИНИ


1
Показники здоров'я і розвитку дитини.  с.4-6  з.3                


2
Чинники, що впливають на здоров’я. с.7-10 з.5


3
Здоровий спосіб життя. Корисні звички .с.11-14
Практична робота. Складання правил здорового способу життя. з.6-7



ФІЗИЧНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ'Я


4
Природні ритми і здоров'я. с.15-17 з.с.8


5
Працездатність людини. Освітлення на робочому місці, його значння для формування постави і зору. с.18-21 з.9                                                                    Практична робота. Вправи на підвищення працездатності. с.21 - 22


6
Активний відпочинок. Безпека при заняттях спортом. с.23-27 з.10-11


7
Корисні та шкідливі мікроорганізми. Захисні сили організму. Профілактика інфекцій, що передаються контактним і повітряно – капельним шляхом. с.28-32 з.12                                              Практична робота. Моделювання поведінки під час епідемії грипу


8
Охайність та особиста гігієна. Догляд за одягом і взуттям. с.33-37 з.13-14


9
Вітаміни і мікроелементи, їх вплив на здоров’я.                с.38-42 з.15-16.


10
Вибір продуктів харчування. Переваги натуральних продуктів. Негативний вплив смажених страв.  Харчові отруєння. Перша допомога при харчових отруєннях.             с.43-47 з.17-18. П рактична робота. Визначення терміну придатності та умов зберігання продуктів за їх маркуванням.
Узагальнення за темами: «Здоров’я людини. Фізична складова здоровя».



СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ЗДОРОВ'Я


11
Взаємодія з іншими людьми. Дружний клас. с.48-50 з.19.                  Практична робота. Обговорення літературних джерел (української народної казки «Ріпка» та байки Л. Глібова «Лебідь. Щука і Рак»). з.19 завдання 3


12
Родинні стосунки. Повага і взаєморозуміння в родині. с.51-55 з.20.


13
Взаємодопомога членів родини. с.56-58 з.21.


14
Що таке толерантність. Толерантне ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров’ям. с.59-60  з.22   Практична робота. Створення подарунку дитині, яка має проблеми зі здоров'ям.


15
 Ефективне спілкування. Уміння слухати.  с.61-64 з.23-24                     Практичні роботи. Як зробити приємність іншому. Як попросити про послугу чи допомогу.


16
Запобігання конфліктам і розв’язання їх  с.65-67 з.25 – 26   Практична робота. Моделювання ситуацій мирного розв'язання конфліктів з однолітками. Узагальнення за темою:
«Соціальна складова здоров’я»



ІІ семестр


17
Небезпека шкідливих звичок. Вплив комп’ютерних ігор на психічне і фізичне здоров’я дітей. Профілактика комп’ютерної залежності.с.68-70 з.27


18
Безпека вдома. Правила користування джерелами водопостачання. с.71-74 з.28


19
Пожежна безпека. Про правила пожежної безпеки. с.75-80 з.29


20
Правила користування обігрівальними приладами.  Попереджувальні знаки. с.81-86 з.30-31. Практична робота.  Ознайомлення із застережними знаками про небезпеку ураження електричним струмом, про легкозаймисту речовину.


21
Правила  користування  газовою плитою. Ознаки витоку газу. Порядок дій при витоку газу.  с.87-91 з.32-33 Практична робота.  Ситуативна гра «Як діяти при витоку газу»


22
Дорожня безпека. Перехід дороги з обмеженою оглядовістю. с.92-97 з.34-36  Практична робота. Моделювання ситуацій дорожнього руху ( з дорожніми знаками: 1.27, 1.28, 1.30, 3.8, 4.12, 5.41, 5.43)


23
Поведінка біля залізничної колії. с.98-101 з.37


24
Безпека у населеному пункті. Загальні правила безпечної поведінки дітей надворі, в своєму мікрорайоні. с.102-104  з.38  Практична робота. Рольова гра «Викликаємо служби 101, 102, 103, 104»


25
Безпека велосипедиста. Правила безпеки при катанні на роликах, скейтбордах, велосипеді. с.105-110 з. 39-40


26
 Оздоровче значення відпочинку на природі. Речі та одяг для прогулянки на природу. с.111-114 з.41-42


27
Поведінка дитини в автономній ситуації на природі (якщо загубився у лісі, горах, степу) с.115-117  з.43


28
Поведінка дитини в автономній ситуації на природі. с.118 – 120 з. 44  Узагальнення за темою: «Соціальна складова здоровя». 



ПСИХІЧНА І ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВ'Я


 29
Характер і здоров’я .Самооцінка характеру.  с.121-124 з.45 - 46 Практична робота. Визначення рис власного характеру.


30
Доброзичливість і здоров’я людини


31
Навчання — найголовніша справа. Розвиток пам'яті та уваги. с.125-128 з.47-48
Практична робота. Вправи на тренування зорової і слухової пам'яті та концентрації уваги.


32
Вчимося та відпочиваємо.Профілактика емоційного перенапруження. Способи самозаспокоєння с.129-133 з49
Практична робота. Створення колажу «Що приносить мені радість»


33
Творчі здібності дитини.  Розвиток  уяви. с.134-138 з.50-51


34
Виконання проекту «Здоровим бути модно!» (створення казки, малюнка, плаката, виступу тощо) с.139-140 з.52  Узагальнення за темою: Психічна і духовна складові здоровя.


35
Підсумковий урок за рік.





Немає коментарів:

Дописати коментар