Я у світі
«Програми для середньої загальноосвітньої школи»,
1 – 4 класи
(К., Видавничий світ «Освіта», 2012р.)
За підручником Тагліна
О.В., Іванова Г.Ж.
Я у світі : підр. для 3 кл. -Х. :Вид-во
«Ранок» , 2013
35 годин на рік
1 година на тиждень
№
п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
|
|
Людина- як частина
природи та суспільства
|
|
|
1
|
Вступ. Ознайомлення з підручником «Я у світі».
(с. 3-6 з. с.1-3)
|
|
|
2
|
Людина – як частина природи і
суспільства.
(с. 7-12 з. с.4-7)
|
|
|
3
|
Людське «Я» (с. 13-18 з. с.8-11)
|
|
|
4
|
Вияви характеру(чесність,
доброта, щедрість, працьовитість) (с. 20-23 з. с.12-13)
|
|
|
5
|
Прагнення до
самостійності (с. 24-27 з. с.14-15)
|
|
|
6
|
Навчання як складова життєвого успіху
(с. 28-3 1з. с.16)
Практична робота: Складання особистого плану роботи для досягнення
навчальних успіхів.
|
|
|
7
|
Вчимося вчитися (с.
32-35 з. с.17)
Практична
робота: Опанування прийомами планування робочого часу,
тренування уваги, зосередженості, запам’ятовування.
|
|
|
8
|
Вчимося вчитися. Розвиваємо свої здібності (с. 36—40 з. с.18)
|
|
|
9
|
Я — людина. Мої
знання й мої досягнення (с.41-43) Тематична
контрольна робота з теми «Людина – як частина
природи та суспільства»
|
|
|
|
Людина серед людей
|
|
|
10
|
Сім'я. Склад сім'ї . Основні
обов'язки в сім'ї. (с. 44-47 з. с.19, 20 -21 завдання 2, 3)
Практична робота: Створення
родовідного дерева.
|
|
|
11
|
Поштиве ставлення до
старших та інших членів сім'ї (с. 48-51 з. с.20 завдання 1)
|
|
|
12
|
Школа.
Історія рідної школи. Збереження традицій. (с. 52-56 з. с.22-23)
|
|
|
13
|
Навчальний
проект: Колективний короткостроковий проект «Історія моєї
школи».
|
|
|
14
|
Людські
чесноти (с. 57-61 з. с.24-25)
Практична робота: Моделювання
способів поведінки відповідно до певних ситуацій.
|
|
|
15
|
Дружні стосунки. Вимоги
до товаришування
(с. 62-65 з.
с.26)
|
|
|
16
|
Вимоги до спільної гри, праці, навчання в групах, у класі (с. 66-69 з. с.27)
Практична робота: Складання правил роботи в групі.
|
|
|
17
|
Правила культурної поведінки (с. 70-73 з. с.28-29)
|
|
|
18
|
Правила поведінки у громадських місцях (с. 74-77 з. с.30-31)
Тематична
контрольна робота з теми «Людина серед людей»
|
|
|
|
Людина в суспільстві
|
|
|
19
|
Суспільство як об’єднання людей. Дружні взаємини між людьми у
суспільстві.(с.78-81з.32-33)
|
|
|
20
|
Україна— незалежна держава (с. 82-85 з. с.34-35)
|
|
|
21
|
Навчальний проект «Славетні українці»
(с. 104-105 з.
с.46-47)
|
|
|
22
|
Символи держави:Герб,
Гімн, Прапор, їх значення (с. 86-89 з. с.36-37)
|
|
|
23
|
Я – громадянин України. Мої права й
обов’язки як громадянина. (с.
90-92 з. с.38-39)
|
|
|
24
|
Свята моєї Батьківщини (с. 93-96 зош. с.40-41)
|
|
|
25
|
Правопорушення, поширені серед дітей,
відповідальність за них (с. 97-100 з. с.42-43)
|
|
|
26
|
Практична робота: Розв’язання
прогностичних задач «Що буде, якщо…».
Моделювання правомірних способів
поведінки.
(с. 101-103 з.
с.44-45)
|
|
|
27
|
Тематична контрольна робота з теми «Людина в суспільстві»
|
|
|
|
Людина і світ
|
|
|
28
|
Країни світу. Україна на карті світу (с. 106-109 з.
с.48-49 )
|
|
|
29
|
Україна — європейська держава (с.110-113 з. 50-51)
|
|
|
30
|
Ми – діти планети Земля. Різноманітність народів у
світі(с.
114-119 з. с.52-53)
|
|
|
31
|
Я вивчаю різні країни й народи (с. 120-125 з с.54-57)
|
|
|
32
|
Винаходи людства (с. 126-131 з. с.58-61)
|
|
|
33
|
Тематична контрольна робота з теми «Людина і світ»
|
|
|
34
|
Славетні українці, їх внесок у
світову науку, культуру, спорт. (с. 132—137 з. с.62-64)
|
|
|
35
|
Навчальний
проект:
Розробка проектів групами учнів на одну із тем (на вибір): «Внесок українців у світову науку і культуру», «Винаходи людства, що змінили світ», «Народні промисли сучасної України». |
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар