пʼятниця, 9 грудня 2016 р.

Я у світі
«Програми для середньої загальноосвітньої школи»,
1 – 4 класи
(К., Видавничий світ «Освіта», 2012р.)
За підручником Тагліна О.В., Іванова Г.Ж.
Я у світі : підр. для 3 кл.  -Х. :Вид-во «Ранок» , 2013

35 годин на рік
1 година на тиждень



  







п/п

Тема уроку


Дата


Людина- як частина природи та суспільства


1
Вступ. Ознайомлення з підручником «Я у світі».
 (с. 3-6 з. с.1-3)


2
Людина – як частина природи і суспільства.
 (с. 7-12  з. с.4-7)


3
Людське «Я» (с. 13-18 з. с.8-11)


4
Вияви характеру(чесність, доброта, щедрість, працьовитість) (с. 20-23  з. с.12-13)


5
Прагнення до самостійності (с. 24-27 з. с.14-15)


6
Навчання як складова життєвого успіху
 (с. 28-3 1з. с.16)
Практична робота: Складання особистого плану роботи для досягнення навчальних успіхів.


7
Вчимося вчитися (с. 32-35   з. с.17)
 Практична робота: Опанування прийомами планування робочого часу, тренування уваги, зосередженості, запам’ятовування.


8
Вчимося вчитися. Розвиваємо свої здібності (с. 36—40 з. с.18)


9
Я — людина. Мої знання й мої досягнення (с.41-43) Тематична конт­рольна робота з теми «Людина – як частина природи та суспільства»



Людина серед людей


10
Сім'я. Склад сім'ї . Основні обов'язки в сім'ї. (с. 44-47 з. с.19, 20 -21 завдання 2, 3)
Практична робота:  Створення родовідного дерева.


11
Поштиве  ставлення до старших та інших членів сім'ї (с. 48-51 з. с.20 завдання 1)


12
Школа. Історія рідної школи. Збереження традицій. (с. 52-56 з. с.22-23)


13
Навчальний проект: Колективний короткостроковий проект «Історія моєї школи».


14
Людські чесноти (с. 57-61 з. с.24-25)
Практична робота:  Моделювання способів поведінки відповідно до певних ситуацій.


15
Дружні стосунки. Вимоги до то­варишування
(с. 62-65 з. с.26)


  16
Вимоги до спільної гри, праці, навчання в групах, у класі (с. 66-69 з. с.27)
Практична робота: Складання правил роботи в групі.


17
Правила культурної поведінки (с. 70-73 з. с.28-29)


18
Правила поведінки у громадських місцях (с. 74-77 з. с.30-31)
Тематична конт­рольна робота з теми «Людина серед людей»



Людина в суспільстві


19
Суспільство як об’єднання людей. Дружні взаємини між людьми у суспільстві.(с.78-81з.32-33)


20
Україна— незалежна держава (с. 82-85 з. с.34-35)


21
Навчальний проект «Славетні українці»
(с. 104-105 з. с.46-47)


22
Символи  держави:Герб, Гімн, Прапор, їх значення (с. 86-89 з. с.36-37)


   23
Я – громадянин України. Мої права й обов’язки як громадянина.  (с. 90-92 з. с.38-39)


24
Свята моєї Батьківщини (с. 93-96 зош. с.40-41)


25
Правопорушення, поширені серед дітей, відповідальність за них (с. 97-100 з. с.42-43)


26
Практична робота:  Розв’язання прогностичних задач «Що буде, якщо…».
Моделювання правомірних способів поведінки.
(с. 101-103 з. с.44-45)


27
 Тематична конт­рольна робота з теми «Людина  в суспільстві»



Людина і світ


28
Країни світу. Україна на карті сві­ту (с. 106-109 з. с.48-49 )


29
Україна — європейська держава (с.110-113 з. 50-51)


30
Ми – діти планети Земля. Різноманітність народів у світі(с. 114-119  з. с.52-53)


31
Я вивчаю різні країни й народи (с. 120-125 з с.54-57)


32
Винаходи людства (с. 126-131 з. с.58-61)


33
Тематична конт­рольна робота з теми «Людина  і світ»


34
Славетні   українці, їх внесок у світову науку, культуру, спорт. (с. 132—137 з. с.62-64)


  35
Навчальний проект:
Розробка проектів групами учнів на одну із тем (на вибір): «Внесок українців у світову науку і культуру», «Винаходи людства, що змінили світ», «Народні промисли сучасної України».




Немає коментарів:

Дописати коментар