Інформатика
"Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладжів із навчанням українською мовою 1- 4 класи" (К., Видавничий дім "Освіта)
за підручником "Інформатика" 3 клас автори: Ломаковська Г.В., Проценко Г.О.
35 годин
№ п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
|
|
Інтернет
|
|
|
1
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному
класі. ст.6-11 з.2
|
|
|
2
|
Поняття про мережі. ст.50-53 з.20-21
|
|
|
3
|
Поняття про мережу Інтернет. ст.54-58 з.22-23
|
|
|
4
|
Поняття веб-сторінки, її адреси. Гіперпосилання. ст.59-62 з.24-25
|
|
|
5
|
Складові вікна програми-браузера. Збереження даних, знайдених в Інтернеті. Авторське
право та Інтернет. ст.63-67 з.26-27
|
|
|
6
|
Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті
для навчальних предметів. Пошук з різних джерел. Додавання найкращих результатів у закладки
браузера. Структурування закладок у папки.
ст. 68-71 з.28-29
|
|
|
7
|
Ключові слова для пошуку (на прикладах знайомих
текстів з природознавства, літературного читання, інших предметів). ст. 68-71 з.28-29
|
|
|
8
|
Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування
безпечного пошуку та безпечного перегляду відео. ст.72-75
з.30-31
|
|
|
|
Людина та інформація
|
|
|
9
|
Роль інформації в житті людини. Дії
з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання.
с.12-15 з.3
|
|
|
10
|
Види інформації за способом подання: текстова,
графічна, числова, звукова, відео. Перетворення
інформації з одного виду в інший. ст.16-19
з.4-5
|
|
|
11
|
Пристрої для роботи з текстовою,
звуковою, відео інформацією. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями. ст.20-23 з.6-7
|
|
|
12
|
Пам'ять комп’ютера. Дані. Опрацювання та зберігання даних за допомогою
комп’ютера. ст.24 -25 – 27 з.8-9
|
|
|
13
|
Поняття про символи. Кодування символів. Кодування та декодування
повідомлень. ст.28-31 з.10-11
|
|
|
14
|
Структурування інформації в документах, папках. Перегляд вмісту папок. ст. 34-37-41 з.12-13-15
|
|
|
15.
|
Поняття меню. Контекстне меню. ст.42-44 з.16-17
|
|
|
16
|
Основні об’єкти вікна (рядок заголовка, кнопки
керування, робоча область). Операції над вікнами. ст.45-48
з.18-19
|
|
|
|
Графічна інформація
|
|
|
17
|
Онлайн сервіси та програми для роботи з графічною інформацією. Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах.
|
|
|
18
|
Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра
кольорів. Колір фігури і колір фону.
|
|
|
19
|
Створення та змінювання простих графічних зображень. Доповнення
малюнка підписом чи коментарем. Створення
зображень з геометричних фігур.
|
|
|
|
Алгоритм та виконавці
|
|
|
20
|
План дій, що приводить до заданої мети. Поняття
алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання
алгоритмів для виконавців. ст.110-120 з.46-49
|
|
|
21
|
Середовища програмування: створення та змінювання
послідовності команд у вигляді словесних,символьних блоків. ст.121-133
з.50-53
|
|
|
22
|
Порядок виконання команд виконавцем. Пошук пропущених дій в знайомій послідовності. ст.134-138
з.54-55
|
|
|
23
|
Складові частини об’єктів. Поняття
«складається з». Схема (дерево) складу. Зв’язки у схемах.
|
|
|
24
|
Істинні й хибні висловлювання. Логічне слідування. Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або».
|
|
|
|
Текстова інформація
|
|
|
25
|
Ознайомлення з середовищами для
читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні
бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники.
|
|
|
26
|
Текстові редактори. Переміщення в
текстовому документі. Виділення частин тексту. Змінювання та вдосконалення
текстів.
|
|
|
27
|
Основні команди редагування:
вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою
клавіатури. Доповнення текстів зображеннями.
|
|
|
28
|
Таблиці в тексті: орієнтування в
клітинках. Доповнення таблиць.
|
|
|
29
|
Порівняння текстів з оманливою та
правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі
інформації з інших предметів).
|
|
|
|
Робота з презентаціями
|
|
|
30
|
Доповідач та презентація. Культура презентування
інформації. Слайд-шоу із зображень, як вид презентування. ст.78-82 з.32-33
|
|
|
31
|
Середовище створення презентацій. ст..83-87 з.34-35
Етапи створення презентацій. ст.105-108 з.44-45
|
|
|
32
|
Утворення нового слайду, текстового вікна.
Переміщення слайдами презентації. ст.88-92
з.36-37
|
|
|
33
|
Переміщення текстових вікон та зображень на
слайдах. ст.93-96 з.38-39
|
|
|
34
|
Доповнення презентації текстом, зображенням,
схемою. ст.97-100 з.40-41
|
|
|
35
|
Режим показу презентації та режим змінювання
слайдів. ст.101-104 з.42-43
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар