Математика
«Програми для середньої загальноосвітньої
школи», 1 – 4 класи
(К., Видавничий світ «Освіта», 2012р.)
За підручником
М. В. Богдановича, Г. П. Лишенко,
Математика: підруч. для 3 кл.- К. :Генеза, 2013
136 годин
на рік
4 години на тиждень
Зведений перелік
тематичних перевірних робіт, які проводять в 3 класі з математики
Види перевірки
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
Тематична контрольна робота
|
4
|
3
|
Тематична контрольна
робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень
|
-
|
1
|
Загальна кількість
|
4
|
4
|
Підсумкова тематична перевірка здійснюється у формі
тематичної контрольної роботи в кінці вивчення теми/тем (2-4 кл.).
Тематична
контрольна робота може бути: комбінованою, що складається з завдань на обчислення, розв’язання
задачі, рівняння, завдань з іменованими числами та геометричного матеріалу; тестовою,
що складається із тестових завдань закритого і відкритого типів.
Залежно від теми, контингенту класу вчитель може обирати
або комбіновану або тестову контрольну роботу. При цьому протягом навчального року комбінованих
робіт має бути не менше 4.
Усі письмові обчислення до
завдань мають виконуватись у зошиті.
Вимоги
до формування змісту і оцінювання
комбінованої
контрольної роботи для 3-4 класів
№
з/п
|
Види завдань
|
Кількість завдань
|
Кількість балів за кожне правильно виконане завдання
|
Максимальна кількість балів
|
1.
|
Задача
|
1
|
3 бали*
|
3 бали
|
2.
|
Завдання на перевірку
обчислювальних умінь і навичок
|
3
|
1 бал
|
3 бали
|
3.
|
Завдання пов’язані величинами
|
1
|
1 бал
|
1 бали
|
4.
|
Завдання на розв’язання
рівнянь, буквених виразів
|
1
|
1 бал
|
1 бали
|
5.
|
Геометричний матеріал
|
1
|
2 бали**
|
2 бали
|
6.
|
Творче завдання або завдання з
логічним навантаженням
|
1
|
2 бали
|
2 бали
|
Разом
|
8
|
-
|
12 балів
|
Вимоги
до формування змісту і оцінювання
тестової
контрольної роботи в 3-4 класах
№
з/п
|
Види завдань
|
Кількість завдань
|
Кількість балів за кожне правильно виконане завдання
|
Максимальна кількість балів
|
1.
|
Завдання закритого типу з вибором однієї
відповіді серед трьох пропонованих варіантів
|
3
|
1 бал
|
3 бали
|
2.
|
Завдання відкритого типу на встановлення
послідовності або відповідності між 6 компонентами
|
2
|
2 бали*
|
4 бали
|
3.
|
Завдання відкритого типу з короткою відповіддю
|
1
|
2 бали*
|
2 бали
|
4.
|
Завдання відкритого типу з розгорнутою відповіддю
(задача)
|
1
|
3 бали**
|
3 бали
|
Разом
|
7
|
-
|
12 балів
|
* якщо хід розв’язування
задачі неправильний, учень не отримує жодного балу за цей вид роботи; якщо
неправильним є вибір останньої дії – 2 бали; якщо неправильним є вибір однієї
дії (другої або третьої) та/чи є помилка в обчисленні – 1 бал; за помилки в
обчисленнях при дотриманні ходу розв’язання задачі знімається 1 бал;
**
якщо завдання виконано частково, воно оцінюється 1 балом.
Окремим видом тематичної перевірки є перевірка навички усних
обчислень у межах програмових вимог. Її здійснюють один раз за семестр
у письмовій формі (математичний диктант, робота на картках тощо). Обсяг цієї
роботи має містити не більше 12 арифметичних операцій. Тривалість цієї роботи
учитель визначає зважаючи на контингент класу, але не більше 25 хвилин.
№
п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
|
|
І семестр
|
|
|
|
Узагальнення та
систематизація
навчального
матеріалу за 2 клас
|
|
|
1
|
Нумерація
чисел у межах 100. Випадки додавання
і віднімання, пов'язані з нумерацією чисел. №1-13
|
|
|
2
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу
через десяток.
Периметр трикутника. № 14-22
|
|
|
3
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Додавання частинами. Складання і розв’язування задач за коротким записом.
№ 23-33
|
|
|
4
|
Зв'язок дій додавання і віднімання. Перевірка додавання
відніманням. № 34-41
|
|
|
5
|
Рівняння.
Розв'язок рівняння. Розв'язування задач на
на знаходження суми, різницеве порівняння. №
42-51
|
|
|
6
|
Додавання і віднімання виду 38 + 2; 80 - 4.
Розв'язування рівнянь на знаходження невідомого доданка. № 52-59
|
|
|
7
|
Додавання і віднімання з переходом через десяток (36 + 7; 73 – 8). Задачі, що містять дворазове збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. № 60-69
|
|
|
8
|
Назви чисел при відніманні. Перевірка віднімання
додаванням.
Знаходження значень виразів з буквеними компонентами. Периметр трикутника. № 70-79
|
|
|
9
|
Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв'язування рівнянь. Задачі на знаходження третього доданка. № 80-88
|
|
|
10
|
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв'язування задач двома способами. № 89- 98
|
|
|
11
|
Віднімання
двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв'язування задач. № 99-107
|
|
|
12
|
Назви чисел при множенні. Таблиці множення чисел 2 і 3.
Розв'язування
складеної задачі на дві дії. № 108-116
|
|
|
13
|
Табель-календар. Таблиці множення чисел 2 і 3. Розв'язування задач. № 117-122
|
|
|
14
|
Назви чисел
при діленні. Зв'язок дій множення і ділення. Задачі на ділення. Розв'язування
задачі, що містить дворазове зменшення чисел на кілька одиниць. № 123-131
|
|
|
15
|
Таблиці ділення чисел на 2 і 3.
Знаходження значень числових виразів.
Розв'язування задач. № 132-138
|
|
|
16
|
Таблиці множення числа 4 і ділення чисел на 4. Використання таблиці для розв'язування
задач і знаходження значень виразів. № 139-147
Навчальна самостійна робота «Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за 2 клас»
|
|
|
17
|
Таблиці множення числа 5 і ділення
чисел на 5. Використання
таблиці для розв'язування задач і знаходження значень виразів. № 148-155
|
|
|
18
|
Контрольна робота № 1 «Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за 2 клас»
|
|
|
|
Таблиці
множення чисел 6 – 9 і ділення на 6 – 9
|
|
|
19
|
Аналіз контрольної роботи. Таблиці множення числа 6 і ділення чисел на 6. Розв'язування
задачі на дві дії різного ступеня. № 156-164
|
|
|
20
|
Доба. Година.
Хвилина. Секунда. Визначення часу за годинником. № 165-173
|
|
|
21
|
Ознайомлення
із взаємопов'язаними величинами: ціна, кількість, вартість. № 174-188
|
|
|
22
|
Розв'язування
задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці. № 189- 198
|
|
|
23
|
Задачі на
спосіб зведення до одиниці (перший вид). Дії з іменованими числами. № 199-206
|
|
|
24
|
Таблиці множення числа 7 і ділення чисел на 7.
Розв'язування задач на спосіб зведення
до одиниці.
№ 207-215
|
|
|
25
|
Таблиці множення числа 7 і ділення чисел на 7.
Складання виразів та знаходження їх значень. № 216-224
|
|
|
26
|
Розв'язування
задач на кратне порівняння, на зведення до одиниці. № 225-232
|
|
|
27
|
Розв'язування
задач на кратне порівняння. Вправи на засвоєння таблиці множення і ділення чисел на 7. Розширена
задача на зведення
до одиниці. № 233-247
|
|
|
28
|
Розв'язування задач на спосіб
зведення до одиниці (другий вид). Розв'язування рівнянь на знаходження невідомого
множника. № 248-256
|
|
|
29
|
Прості задачі, що містять трійки
взаємопов’язаних величин: загальна маса, маса одного предмета,
кількість предметів. Складання
нерівностей. №257-263
|
|
|
30
|
Таблиці множення числа 8 і ділення чисел на 8. Задачі на
спосіб зведення до одиниці (другий вид) № 264-272
|
|
|
31
|
Задачі на спосіб зведення до одиниці
(другий вид). Види трикутників. № 273-288
|
|
|
32
|
Робота над задачами на кратне
порівняння двох часток.
№ 289- 296
|
|
|
33
|
Таблиці множення
числа 9 і ділення
чисел на 9.
Розв'язування
задач і рівнянь. № 297-304
|
|
|
34
|
Розв'язування
задач на дві і три дії. № 305-313
|
|
|
35
|
Складання задачі за виразом. Розв'язування
задач двома
способами. № 314-329
|
|
|
36
|
Переставний
закон множення. № 330-337
|
|
|
37
|
Сполучний
закон
множення. № 338-346
|
|
|
38
|
Множення
чисел 0 і 1. Множення на 0 і 1. № 347-356 Навчальна самостійна робота «Таблиці
множення чисел 6 – 9 і ділення на 6 – 9»
|
|
|
39
|
Ділення на
одиницю. Ділення рівних чисел. Ділення нуля. № 357-373
|
|
|
40
|
Контрольна робота № 2 «Таблиці
множення чисел 6 – 9 і ділення на 6 – 9»
|
|
|
|
Нумерація чисел
в концентрі «Тисяча»
|
|
|
41
|
Аналіз контрольної роботи. Лічба в межах 199. Додавання
і віднімання числа 1 (170+1,187–1)(170+1,187–1). Задачі на
сумісні дії першого і другого ступеня. № 374-385
|
|
|
42
|
Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду.
Задачі на дві дії,
що містять знаходження невідомого зменшуваного. № 386-396
|
|
|
43
|
Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків,
одиниць. Назви
розрядних чисел. Задача на спільну роботу. № 397- 404
|
|
|
44
|
Читання трицифрових чисел,
записаних у нумераційній таблиці. Додавання і віднімання на основі розрядного
складу числа (300 + 40, 300 +4, 300 + 50 + 4)
|
|
|
45
|
Запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Додавання і віднімання на основі
розрядного складу числа (300 + 40, 300 + 4, 300 + 50 + 4). Творча робота над задачею. № 415-423
|
|
|
46
|
Запис і читання трицифрових чисел. Порівняння чисел. Розв'язування задач на три дії. № 424-433
|
|
|
47
|
Визначення числа сотень і десятків у трицифрових
числах. Додавання і віднімання на основі
розрядного складу числа ( 345 – 300, 345 – 40, 345 – 5). Розв'язування задач, що містять збільшення
(зменшення) числа у кілька разів. № 434-443
|
|
|
48
|
Міри довжини. Міліметр.
Відношення між одиницями
довжини. Креслення
і вимірювання відрізків. Аналіз розв'язання задачі на три дії. № 444-453
Навчальна самостійна робота «Нумерація чисел в концентрі «Тисяча»
|
|
|
49
|
Міри довжини. Кілометр. Порівняння значень величин.
Відношення між
одиницями довжини. Творча робота над задачею. № 454-464
|
|
|
50
|
Міри маси. Грам. Тонна. Центнер. Відношення між
одиницями маси. № 465-472
|
|
|
51
|
Контрольна робота № 3 «Нумерація чисел в концентрі «Тисяча»
|
|
|
|
Усне додавання і віднімання круглих
трицифрових чисел
|
|
|
52
|
Аналіз контрольної роботи.
Додавання і віднімання круглих сотень. Додавання і віднімання круглих
десятків з переходом через десяток. Задачі на дві дії першого ступеня. Творча
робота над задачею. № 473-482
|
|
|
53
|
Додавання і віднімання круглих
сотень і десятків. Сполучний та переставний закони додавання. Розширена задача на зведення до одиниці (перший
вид). № 483-491
|
|
|
54
|
Усне додавання трицифрових чисел виду
520 + 340. Додавання круглих чисел 340 + 220. Порозрядне додавання. Розширена задача на
зведення до одиниці. № 492-500
|
|
|
55
|
Усне
віднімання трицифрових чисел виду 470 - 320. Віднімання круглих чисел 340 – 220. Порозрядне
віднімання. Задачі і вправи на застосування прийомів
обчислень. Задача, що містить суми двох і трьох доданків. № 501-509
|
|
|
56
|
Усне додавання і віднімання виду 430+500, 430+50; 760-400,760-40.
Складена задача, що містить суми двох і трьох доданків. № 510-518
|
|
|
57
|
Порівняння
способів усного додавання круглих трицифрових чисел. Обчислення значень буквених виразів. Розширена
задача на
зведення до одиниці. № 519-525
|
|
|
58
|
Порівняння
способів усного віднімання круглих трицифрових чисел. Перевірка віднімання додаванням. Розв'язування
задачі на три
дії. № 526-534
Навчальна самостійна робота «Усне
додавання і віднімання круглих трицифрових чисел»
|
|
|
59
|
Додавання і віднімання виду 230 + 70; 200 - 60. Дії з
іменованими числами. Розв'язування задач. № 535-543
|
|
|
60
|
Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел
без переходу
через десяток. Розширена задача на зведення до одиниці (другий вид) № 544-552
|
|
|
61
|
Контрольна
робота № 4 «Усне додавання і
віднімання круглих трицифрових чисел»
|
|
|
62
|
Аналіз контрольної роботи. Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд
виду 380 + 590. Розширена задача на зведення до одиниці
(другий вид). № 553-561
|
|
|
63
|
Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через
розряд виду 420
- 70. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. № 562-571
|
|
|
64
|
Віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд виду 650 –
290 . № 572-579
|
|
|
|
ІІ семестр
|
|
|
|
Письмове додавання й віднімання
трицифрових чисел
|
|
|
65
|
Віднімання трицифрових чисел виду 600 -270. № 580-589
|
|
|
66
|
Письмове додавання двоцифрових чисел. № 590-605
|
|
|
67
|
Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через
розряд. Прості задачі на додавання. Розв'язування рівнянь.
№ 606-614
|
|
|
68
|
Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розв'язування нерівностей. № 615-631
|
|
|
69
|
Письмове віднімання трицифрових чисел без переходу
через десяток.
Прості задачі на віднімання. № № 624-639
|
|
|
70
|
Письмове додавання трицифрових
чисел у випадку, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10
десяткам. Розв’язування задач. № 640-648
|
|
|
71
|
Віднімання трицифрових чисел у
випадку, коли зменшуване містить один нуль. Складені задачі
на дві і три дії. Дії з іменованими числами. № 649-657
|
|
|
72
|
Письмове
додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Складання і розв'язування
задачі за коротким записом. Периметр прямокутника. № 658-666
|
|
|
73
|
Письмове
віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Творча робота над задачею. Складена задача на
три дії. № 667-675
|
|
|
74
|
Письмове
додавання трицифрових чисел з переходом через розряд (два переходи). Розв'язування нерівностей способом випробування. Складання
обернених задач. № 676-684
|
|
|
75
|
Письмове віднімання трицифрових чисел
з переходом через розряд (два
переходи). Задачі на дві дії, що містять порівняння результату першої дії з одним із
даних чисел.
№ 685-694
|
|
|
76
|
Письмове додавання
трицифрових чисел у випадку кількох доданків. Задача, що містить суму трьох доданків.
№ 695-705
|
|
|
77
|
Письмове
виконання сумісних дій додавання і віднімання. Задача на три дії (різницеве
порівняння двох сум).
№ 706-713
|
|
|
78
|
Додавання трицифрових чисел способом округлення.
№ 714-721
Навчальна самостійна робота «Письмове додавання й
віднімання трицифрових чисел»
|
|
|
79
|
Віднімання трицифрових чисел
способом округлення. № 722-729
|
|
|
80
|
Контрольна робота № 5 «Письмове додавання й віднімання
трицифрових чисел»
|
|
|
|
Усне множення і
ділення. Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число
|
|
|
81
|
Властивості множення на 1 і одиниці на число, множення
на нуль, нуля на число. Складені задачі на 2-3 дії, що є комбінацією
вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів). № 730-738
|
|
|
82
|
Ділення числа на 1, на рівне йому число, нуля на число.
Задача на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами
двох доданків. № 739-747
|
|
|
83
|
Множення і ділення на 100.
Розв'язування задач. №748-757
|
|
|
84
|
Ділення круглого числа на одноцифрове число 80 : 8;
700 : 7. Задача на дві дії,
пов'язана з одиничною
нормою.
№ 758-765
|
|
|
85
|
Множення і
ділення розрядних чисел на одноцифрове. Множення і ділення круглого числа
на одноцифрове: 40 *2, 400*2, 40 : 2, 400 : 2. Задачі на дві та три дії. № 766-776
|
|
|
86
|
Ділення числа на добуток. Задача на дві дії, пов'язана
з
одиничною нормою. № 777-787
|
|
|
87
|
Ділення круглого числа на
кругле 90: 30; 600 : З0; 800: 200, 180:
60. 420 :20. Розв'язування простих і складених задач. № 788-796
|
|
|
88
|
Множення суми на число. Розв'язування задач двома способами.
№ 797-806
|
|
|
89
|
Множення
двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду 24*3,240*3,242*2. Задача на знаходження суми двох добутків. Задача,
пов'язана з одиничною
нормою. № 807-814
|
|
|
90
|
Множення
числа на суму. Складання задачі за поданим рівнянням. Задачі, пов'язані з одиничною
нормою.
№ 815-823
|
|
|
91
|
Множення
одноцифрового числа на двоцифрове і трицифрове (на основі переставної властивості дії множення)
виду 3*24, 3*240, 2*242. Задачі,
пов'язані з одиничною нормою. Обчислення значень буквених виразів. № 824-833
|
|
|
92
|
Множення
одноцифрового числа на двоцифрове. Розв'язування задачі на порівняння двох часток. 834-842
|
|
|
93
|
Множення
різниці на число. Розв'язування задач. № 843-850
|
|
|
94
|
Випадки
множення і ділення в межах 1000, що зводяться до табличних. Задачі на три дії, що
містять збільшення (зменшення) числа в кілька разів. № 851-860
|
|
|
95
|
Множення виду 320 * 3. Задачі, пов'язані з одиничною
нормою. Складання
задач даного виду. № 861-870 Навчальна самостійна робота «Множення і ділення розрядних чисел на
одноцифрове число»
|
|
|
96
|
Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число. № 871-878
|
|
|
97
|
Контрольна робота № 6 «Множення і ділення розрядних чисел на
одноцифрове число»
|
|
|
|
Ділення суми на число. Ділення розрядних чисел на
одноцифрове та двоцифрове число
|
|
|
98
|
Аналіз контрольної роботи. Ділення суми на число. Розв'язування задач двома способами. № 879-886
|
|
|
99
|
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове: 39 : 3. Розв'язування рівнянь. № 887-896
|
|
|
100
|
Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове: 72 : 3, 50 : 2,112 : 7. Задача,
пов'язана з одиничною нормою. № 897-907
|
|
|
101
|
Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове способом
розкладання на
зручні доданки. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків. № 908-915
|
|
|
102
|
Перевірка ділення множенням. Розв'язування задачі,
оберненої до задачі
на знаходження суми двох добутків.
№ 916-924
|
|
|
103
|
Перевірка множення діленням. Складання і розв'язування
задачі за
поданим виразом та скороченим записом. Розв'язування рівнянь. № 925-933
|
|
|
104
|
Ділення виду 360 : 3. Задача, обернена до задачі на
знаходження суми двох
добутків. Розв'язування рівнянь.
№
934-942
|
|
|
105
|
Ділення на двоцифрове число
способом добору: 51 : 17. Розв'язування і порівняння складених задач на три дії .
№ 943-951
|
|
|
106
|
Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Задачі на
три дії, пов'язані з
порівнянням двох часток. №
952-959
|
|
|
107
|
Залежність
результату дії множення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Розв'язування задач.
№
960-968
|
|
|
108
|
Залежність результату дії ділення від зміни одного з компонентів при сталому іншому (залежність частки від зміни діленого).
Розв'язування задач. . № 969- 976
|
|
|
109
|
Залежність результату дії ділення від зміни одного з компонентів при сталому іншому(залежність частки від зміни дільника). Розв'язування задач. № 977-984
|
|
|
110
|
Розв'язування
рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом
зі змінною. Розв'язування задач.
№ 985-991
|
|
|
111
|
Розв'язування
рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом
зі змінною. Розв'язування задач.
992-998 Навчальна
самостійна робота «Ділення суми на число. Ділення
розрядних чисел на одноцифрове та двоцифрове
число»
|
|
|
112
|
Ділення
розрядних чисел на одноцифрове та двоцифрове
число. № 999-1006
|
|
|
113
|
Контрольна робота № 7 «Ділення суми на
число. Ділення розрядних чисел на одноцифрове та
двоцифрове число»
|
|
|
|
Частини. Ділення з остачею
|
|
|
114
|
Аналіз контрольної роботи. Позначення частин числа цифрами.
Дроби з чисельником 1 як частина цілого. Утворення і запис дробів. Порівняння
дробів з чисельником 1. Розв'язування задач. № 1007-1015
|
|
|
115
|
Прості задачі на визначення часу початку події, тривалості події, часу
закінчення події. Задачі
на знаходження частини від числа. №
1016-1025
|
|
|
116
|
Ділення трицифрових чисел на
двоцифрові. Розв’язування нерівностей. № 1025-1035
|
|
|
117
|
Знаходження числа за його
частиною. Задачі на знаходження числа за величиною його частини.. Розв'язування
нерівностей. № 1036-1045
|
|
|
118
|
Ділення з остачею (ознайомлення). Порівняння числових
значень виразів.
Задача на дві дії, що містить порівняння чисел. № 1046-1056
|
|
|
119
|
Ділення з остачею (розгляд прийому обчислення).
Розв'язування задач. № 1057-1065
|
|
|
120
|
Ділення з
остачею. Властивість остачі. № 1066-1074
|
|
|
121
|
Перевірка ділення з остачею. Розвязування задачі на знаходження довжини сторони квадрата за
відомим периметром. № 1075-1082
Навчальна самостійна робота «Перевірка навичок усних обчислень»
|
|
|
122
|
Ознаки подільності
на 2 та 5. № 1083-1094
|
|
|
123
|
Контрольна робота № 8 «Перевірка навичок усних обчислень» робота на картках , 12 математичних
операцій.
|
|
|
|
Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням
|
|
|
124
|
Аналіз
контрольної роботи. Повторення
і закріплення вивченого
матеріалу. с.165 №1-9
|
|
|
125
|
Повторення таблиць множення і
ділення. Ознайомлення з письмовим множенням трицифрового числа на одноцифрове
без переходу через десяток. № 1095-1106
|
|
|
126
|
Повторення ділення з остачею. Ознайомлення з письмовим множенням трицифрового числа на одноцифрове з
переходом через десяток. № 1107-1114
|
|
|
127
|
Повторення нумерації трицифрових чисел. Письмове
множення трицифрового числа на одноцифрове.
№ 1115-1122
|
|
|
128
|
Повторення позатабличного множення і ділення на одноцифрове число. Чисельник і знаменник
дробу.
№ 1123-1131
|
|
|
129
|
Повторення
позатабличного множення і ділення. Дії з іменованими числами. № 1132-1139
|
|
|
130
|
Повторення
позатабличного множення і ділення . Розв’язування рівнянь. № 1140- 1147
|
|
|
131
|
Повторення вивченого матеріалу. Ознайомлення з письмовим діленням
трицифрового числа на одноцифрове без переходу через десяток. Способи раціональних обчислень:
множення на 9; 99. № 1148- 1157
|
|
|
132
|
Повторення
письмового додавання і віднімання
трицифрових чисел. Ознайомлення з
письмовим діленням трицифрового числа
на одноцифрове № 1158-1163
|
|
|
133
|
Узагальнення і систематизація знань. Способи
раціональних обчислень:
множення на 11. № 1164-1172
|
|
|
134
|
Розв'язування «цікавих задач»
|
|
|
135
|
Розв'язування
«цікавих задач»
|
|
|
136
|
Розв'язування «цікавих задач»
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар