пʼятниця, 9 грудня 2016 р.

Математика
«Програми для середньої загальноосвітньої школи», 1 – 4 класи
(К., Видавничий світ «Освіта», 2012р.)
За підручником М. В. Богдановича, Г. П. Лишенко,
Математика: підруч. для 3 кл.- К. :Генеза, 2013
136   годин   на рік
4 години на тиждень








Зведений перелік тематичних перевірних робіт, які проводять в 3 класі з математики

Види перевірки

І семестр

ІІ семестр
 Тематична контрольна робота
4
3
Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень
-          
1

Загальна кількість

4

4

Підсумкова тематична перевірка здійснюється у формі тематичної контрольної роботи в кінці вивчення теми/тем (2-4 кл.).
Тематична контрольна робота може бути: комбінованою, що складається з завдань на обчислення, розв’язання задачі, рівняння, завдань з іменованими числами та геометричного матеріалу; тестовою, що складається із тестових завдань закритого і відкритого типів.
Залежно від теми, контингенту класу вчитель може обирати або комбіновану або тестову контрольну роботу. При цьому протягом навчального року комбінованих робіт має бути не менше 4.
Усі письмові обчислення до завдань мають виконуватись у зошиті.

Вимоги до формування змісту і оцінювання
комбінованої контрольної роботи для 3-4 класів
з/п
Види завдань
Кількість завдань
Кількість балів за кожне правильно виконане завдання
Максимальна кількість балів
1.
Задача
1
3 бали*
3 бали
2.
Завдання на перевірку обчислювальних умінь і навичок
3
1 бал
3 бали
3.
Завдання пов’язані величинами
1
1 бал
1 бали
4.
Завдання на розв’язання рівнянь, буквених виразів
1
1 бал
1 бали
5.
Геометричний матеріал
1
2 бали**
2 бали
6.
Творче завдання або завдання з логічним навантаженням
1
2 бали
2 бали
Разом
8
-
12 балів








Вимоги до формування змісту і оцінювання
тестової контрольної роботи в 3-4 класах
з/п
Види завдань
Кількість завдань
Кількість балів за кожне правильно виконане завдання
Максимальна кількість балів
1.
Завдання закритого типу з вибором однієї відповіді серед трьох пропонованих варіантів
3
1 бал
3 бали
2.
Завдання відкритого типу на встановлення послідовності або відповідності між 6 компонентами
2
2 бали*
4 бали
3.
Завдання відкритого типу з короткою відповіддю
1
2 бали*
2 бали
4.
Завдання відкритого типу з розгорнутою відповіддю (задача)
1
3 бали**
3 бали
Разом
7
-
12 балів
* якщо хід розв’язування задачі неправильний, учень не отримує жодного балу за цей вид роботи; якщо неправильним є вибір останньої дії – 2 бали; якщо неправильним є вибір однієї дії (другої або третьої) та/чи є помилка в обчисленні – 1 бал; за помилки в обчисленнях при дотриманні ходу розв’язання задачі знімається 1 бал;
** якщо завдання виконано частково, воно оцінюється 1 балом.

Окремим видом тематичної перевірки є перевірка навички усних обчислень у межах програмових вимог. Її здійснюють один раз за семестр у письмовій формі (математичний диктант, робота на картках тощо). Обсяг цієї роботи має містити не більше 12 арифметичних операцій. Тривалість цієї роботи учитель визначає зважаючи на контингент класу, але не більше 25 хвилин.








п/п

Тема уроку

Дата



І семестр



Узагальнення та систематизація
навчального матеріалу за 2 клас


1
Нумерація чисел у межах 100. Випадки до­давання і віднімання, пов'язані з нумерацією чисел. №1-13


2
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Периметр трикутника. № 14-22


3
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з пере­ходом через десяток. Додавання частинами. Складання і розв’язування задач за коротким записом.  № 23-33


4
Зв'язок дій додавання і віднімання. Перевірка додавання від­німанням. № 34-41


5
Рівняння. Розв'язок  рівняння. Розв'язування задач на на знаходження суми, різницеве порівняння.  № 42-51


6
Додавання і віднімання виду 38 + 2; 80 - 4. Розв'язування рів­нянь на знаходження невідомого доданка. № 52-59


7
Додавання і віднімання  з переходом через  десяток (36 + 7; 73 – 8).  Задачі, що містять дворазове збільшення (зменшення)  числа на кілька одиниць. № 60-69


8
Назви чисел при відніманні. Перевірка віднімання додаван­ням. Знаходження значень виразів з буквеними компонента­ми.  Периметр трикутника. № 70-79


9
Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел.  Розв'я­зування рівнянь. Задачі на знаходження третього доданка.  № 80-88


10
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв'язування задач двома способами.  № 89- 98


11
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв'язування задач.  № 99-107


12
Назви чисел при множенні. Таблиці множення чисел 2 і 3. Розв'язування складеної задачі на дві дії. № 108-116


13
Табель-календар. Таблиці множення чисел 2 і 3. Розв'язування задач.  № 117-122


14
Назви чисел при діленні. Зв'язок дій множення і ділення. За­дачі на ділення. Розв'язування задачі, що містить дворазове зменшення чисел на кілька одиниць. № 123-131


15
Таблиці ділення чисел на 2 і 3. Знаходження значень числових виразів. Розв'язування задач. № 132-138 


16
Таблиці множення  числа 4 і ділення чисел на 4. Викори­стання таблиці для розв'язування задач і знаходження значень виразів. № 139-147  
Навчальна самостійна робота «Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за 2 клас»


17
Таблиці  множення числа 5 і ділення чисел на 5. Викори­стання таблиці для розв'язування задач і знаходження значень виразів.  № 148-155


18
Контрольна робота № 1 «Узагальнення та систематизація навчального матеріалу за 2 клас»



Таблиці множення чисел 6 – 9 і ділення на 6 – 9


19
Аналіз контрольної роботи.  Таблиці множення числа 6 і ділення чисел на 6. Розв'язування задачі на дві дії різного ступеня. № 156-164


20
Доба. Година. Хвилина. Секунда. Визначення часу за годин­ником.  № 165-173


21
Ознайомлення із взаємопов'язаними величинами: ціна, кіль­кість, вартість. № 174-188


22
Розв'язування задач на знаходження четвертого пропорційно­го способом зведення до одиниці. № 189- 198


23
Задачі на спосіб зведення до одиниці (перший вид). Дії з іме­нованими числами. № 199-206 


24
Таблиці множення числа 7 і ділення чисел на 7.
Роз­в'язування задач на спосіб зведення до одиниці.
№ 207-215


25
Таблиці множення числа 7 і ділення чисел на 7.
Складання виразів та знаходження їх значень. № 216-224


26
Розв'язування задач на кратне порівняння, на зведення до одиниці.  № 225-232 


27
Розв'язування задач на кратне порівняння. Вправи на засвоєн­ня таблиці множення і ділення чисел на 7. Розширена задача на зведення до одиниці. № 233-247


28
Розв'язування задач на спосіб зведення до одиниці (другий вид). Розв'язування рівнянь на знаходження невідомого множника. № 248-256


29
Прості задачі, що містять трійки взаємопов’язаних величин:  загальна маса, маса одного предмета, кількість предметів. Складання нерівностей. №257-263


30
Таблиці множення числа 8  і ділення чисел на 8.  Задачі на спосіб зведення до одиниці (другий вид) № 264-272


31
Задачі на спосіб зведення до одиниці (другий вид). Види три­кутників. № 273-288


32
Робота над задачами на кратне порівняння двох часток.
 № 289- 296


33
Таблиці множення числа 9 і ділення чисел на 9.
 Роз­в'язування задач і рівнянь.  № 297-304 


34
Розв'язування задач на дві і три дії. № 305-313


35
Складання задачі за виразом. Розв'язування задач двома способами. № 314-329


36
Переставний закон множення. № 330-337 


37
Сполучний закон множення. № 338-346 


38
Множення чисел 0 і 1. Множення на 0 і 1. № 347-356 Навчальна самостійна робота «Таблиці множення чисел 6 – 9 і ділення на 6 – 9»


39
Ділення на одиницю. Ділення рівних чисел. Ділення нуля. № 357-373 


40
Контрольна робота № 2 «Таблиці множення чисел 6 – 9 і ділення на 6 – 9»



Нумерація чисел в концентрі «Тисяча»


41
Аналіз контрольної роботи. Лічба в межах 199.  Додавання і віднімання числа 1 (170+1,1871)(170+1,187–1). Задачі на сумісні дії першого і другого ступеня.  № 374-385


42
Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду. Задачі на дві дії, що містять знаходження невідомого зменшуваного.  № 386-396


43
Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків, одиниць. Назви розрядних чисел. Задача на спільну роботу. № 397- 404


44
Читання трицифрових чисел, записаних у нумераційній таблиці. Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа (300 + 40, 300 +4, 300 + 50 + 4)


45
Запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Додавання і віднімання на  основі розрядного складу числа (300 + 40, 300 + 4, 300 + 50 + 4). Творча робота над задачею.  № 415-423


46
Запис і читання трицифрових чисел. Порівняння чисел. Розв'язування задач на три дії. № 424-433


47
Визначення числа сотень і десятків у трицифрових числах. Додавання і віднімання на основі розрядного складу числа ( 345 – 300, 345 – 40, 345 – 5). Розв'язування задач, що містять збільшення (зменшення) числа у кілька разів.  № 434-443


48
Міри довжини. Міліметр. Відношення між одиницями довжи­ни. Креслення і вимірювання відрізків. Аналіз розв'язання задачі на три дії.  № 444-453 
Навчальна самостійна робота  «Нумерація чисел в концентрі «Тисяча»


49
Міри довжини. Кілометр. Порівняння значень величин. Відно­шення між одиницями довжини. Творча робота над задачею. № 454-464


50
Міри маси. Грам. Тонна. Центнер. Відношення між одиницями маси.   № 465-472


51
Контрольна робота № 3 «Нумерація чисел в концентрі «Тисяча»



Усне додавання і віднімання круглих
трицифрових чисел


52
Аналіз контрольної роботиДодавання і віднімання круглих сотень. Додавання і віднімання круглих десятків з переходом через десяток. Задачі на дві дії першого ступеня. Творча робота над задачею. № 473-482 


53
Додавання і віднімання круглих сотень і десятків. Сполучний  та переставний закони додавання. Розширена задача на зведення до одиниці (перший вид) № 483-491


54
Усне додавання трицифрових чисел виду 520 + 340.  Додавання круглих чисел 340  + 220. Порозрядне додавання. Розширена задача на зведення до одиниці.  № 492-500


55
Усне віднімання трицифрових чисел виду 470 - 320.  Віднімання круглих чисел  340 – 220. Порозрядне віднімання. Задачі і вправи на застосування прийомів обчислень. Задача, що містить суми двох і трьох доданків.  № 501-509


56
Усне додавання і віднімання виду 430+500, 430+50; 760-400,760-40. Складена задача, що містить суми двох і трьох доданків. № 510-518


57
Порівняння способів усного додавання круглих трицифрових чисел. Обчислення значень буквених виразів. Розширена за­дача на зведення до одиниці.  № 519-525


58
Порівняння способів усного віднімання круглих трицифрових чисел. Перевірка віднімання додаванням. Розв'язування за­дачі на три дії № 526-534
Навчальна самостійна робота «Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел»


59
Додавання і віднімання виду 230 + 70; 200 - 60. Дії з іменова­ними числами. Розв'язування задач№ 535-543 




60

Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел без переходу через десяток. Розширена задача на зведення до оди­ниці (другий вид) № 544-552


61
Контрольна робота № 4 «Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел»


62
Аналіз контрольної роботи.  Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через роз­ряд
виду 380 + 590. Розширена задача на зведення до одиниці (другий вид).  № 553-561


63
Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через роз­ряд виду 420 - 70. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. № 562-571


64
Віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд виду 650 – 290 . № 572-579 



ІІ семестр



Письмове додавання й віднімання
трицифрових чисел


65
Віднімання трицифрових чисел виду 600 -270.  № 580-589 


66
Письмове додавання двоцифрових чисел. № 590-605 


67
Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд.  Прості задачі на додавання. Розв'язування рівнянь.   № 606-614


68
Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розв'язування не­рівностей.  № 615-631


69
Письмове віднімання трицифрових чисел без переходу через десяток. Прості задачі на віднімання. № № 624-639


 70
Письмове додавання трицифрових чисел у випадку, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам.  Розв’язування задач.  № 640-648


 71
Віднімання трицифрових чисел у випадку, коли зменшуване містить один нуль. Складені задачі на дві і три дії. Дії з іменованими числами. № 649-657


 72
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через роз­ряд. Складання і розв'язування задачі за коротким записом. Периметр прямокутника. № 658-666


73
Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Творча робота над задачею. Складена задача на три дії.  № 667-675


74
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через роз­ряд (два переходи). Розв'язування нерівностей способом випробування. Складання обернених задач.  № 676-684


75
Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд (два переходи). Задачі на дві дії, що містять порівняння результату першої дії з одним із даних чисел.
 № 685-694


76
Письмове додавання трицифрових чисел у випадку кількох доданків. Задача, що містить суму трьох доданків.
№ 695-705


77
Письмове виконання сумісних дій додавання і віднімання. За­дача на три дії (різницеве порівняння двох сум).
 № 706-713


78
Додавання трицифрових чисел способом округлення.
№ 714-721 
Навчальна самостійна робота «Письмове додавання й віднімання  трицифрових чисел»


79
Віднімання трицифрових чисел способом округлення. № 722-729


80
Контрольна робота № 5 «Письмове додавання й віднімання  трицифрових чисел»



Усне множення і ділення. Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число


81

Властивості множення на 1 і одиниці на число, множення на нуль, нуля на число. Складені задачі на 2-3 дії, що є комбіна­цією вивчених видів простих задач (арифметичні дії першого і другого ступенів).  № 730-738


82
Ділення числа на 1, на рівне йому число, нуля на число.
За­дача на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків.  № 739-747 


83
Множення і ділення на 100. Розв'язування задач. №748-757


84
Ділення круглого числа на одноцифрове число 80 : 8;
700 : 7. Задача на дві дії, пов'язана з оди­ничною нормою.  
№ 758-765


85
Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове. Множення і ділення круглого числа на одноцифрове: 40 *2, 400*2, 40 : 2, 400 : 2. Задачі на дві та три дії. № 766-776


86
Ділення числа на добуток. Задача на дві дії, пов'язана з
 оди­ничною нормою.   № 777-787 


87
Ділення круглого числа на кругле  90: 30; 600 : З0; 800: 200, 180: 60. 420 :20. Розв'язування простих і складених задач.   № 788-796


88
Множення суми на число. Розв'язування задач двома спосо­бами.   № 797-806 


89
Множення двоцифрового, трицифрового  числа на одноцифрове виду 24*3,240*3,242*2. Задача на знаходження суми двох добутків. Задача, пов'язана з одиничною нормою. № 807-814


90
Множення числа на суму. Складання задачі за поданим рівнян­ням. Задачі, пов'язані з одиничною нормою.
 № 815-823


91
Множення одноцифрового числа на двоцифрове і трицифрове  (на основі пере­ставної властивості дії множення) виду 3*24, 3*240, 2*242. Задачі, пов'язані з одиничною нормою. Обчислення значень буквених виразів.  № 824-833 


92
Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Розв'язування задачі на порівняння двох часток. 834-842


93
Множення різниці на число. Розв'язування задач. № 843-850 


94
Випадки множення і ділення в межах 1000, що зводяться до табличних. Задачі на три дії, що містять збільшення (зменшен­ня) числа в кілька разів. № 851-860 


95
Множення виду 320 * 3. Задачі, пов'язані з одиничною нормою. Складання задач даного виду. № 861-870 Навчальна самостійна робота «Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число»


96
 Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число. № 871-878


97
Контрольна робота № 6 «Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число»



Ділення суми на число. Ділення розрядних чисел на одноцифрове та двоцифрове  число


98
Аналіз  контрольної   роботи.   Ділення суми на число. Розв'язування задач двома способами.  № 879-886


99
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове: 39 : 3. Розв'язування рівнянь.  № 887-896


100
Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове: 72 : 3, 50 : 2,112 : 7. Задача, пов'язана з одиничною нормою.  № 897-907


101
Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове способом розкла­дання на зручні доданки. Задача, обернена до задачі на зна­ходження суми двох добутків.  № 908-915


102
Перевірка ділення множенням. Розв'язування задачі, оберне­ної до задачі на знаходження суми двох добутків.
 № 916-924  


103
Перевірка множення діленням. Складання і розв'язування за­дачі за поданим виразом та скороченим записом. Розв'язування рівнянь. № 925-933 


104
Ділення виду 360 : 3. Задача, обернена до задачі на знаходжен­ня суми двох добутків.  Розв'язування рівнянь.
 № 934-942 


 105
Ділення на двоцифрове число  способом добору: 51 : 17. Розв'язування і порівняння складених задач на три дії .
№ 943-951


106
Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Задачі на три дії, пов'язані з порівнянням двох часток.  № 952-959


107
Залежність результату дії множення від зміни одного з компонентів при сталому іншому. Розв'язування задач.
 № 960-968


108
Залежність результату дії ділення від зміни одного з компонентів при сталому іншому (залежність частки від зміни діленого). Розв'язування задач. .  № 969- 976 


109
Залежність результату дії ділення від зміни одного з компонентів при сталому іншомуалежність частки від зміни дільника).  Розв'язування задач. № 977-984


110
Розв'язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною.  Розв'язування задач.
№ 985-991   


111
Розв'язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною. Розв'язування задач.  992-998   Навчальна самостійна робота «Ділення суми на число. Ділення розрядних чисел на одноцифрове та двоцифрове  число»


112
 Ділення розрядних чисел на одноцифрове та двоцифрове  число.  № 999-1006


113
Контрольна робота № 7  «Ділення суми на число. Ділення розрядних чисел на одноцифрове та двоцифрове  число»



Частини. Ділення з остачею


114
Аналіз контрольної роботи. Позначення частин числа цифра­ми. Дроби з чисельником 1 як частина цілого. Утворення і за­пис дробів. Порівняння дробів з чисельником 1.  Розв'язування задач.  № 1007-1015


115
Прості задачі на визначення часу початку події, тривалості події, часу закінчення події.  Задачі на знаходження частини від числа.  № 1016-1025 


116
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Розв’язування нерівностей.  № 1025-1035 


117
Знаходження числа за його частиною. Задачі на знаходження  числа за величиною його частини.. Розв'язування нерівностей. № 1036-1045 


118
Ділення з остачею (ознайомлення). Порівняння числових зна­чень виразів. Задача на дві дії, що містить порівняння чисел. № 1046-1056 


119
Ділення з остачею (розгляд прийому обчислення).
Розв'я­зування задач.  № 1057-1065


120
Ділення з остачею. Властивість остачі.   № 1066-1074 


121
Перевірка ділення з остачею. Розвязування  задачі на знаходження довжини сторони квадрата за відомим периметром.  № 1075-1082   
Навчальна самостійна робота   «Перевірка навичок усних обчислень»  


122
Ознаки подільності на 2 та 5. № 1083-1094


123
Контрольна робота № 8   «Перевірка навичок усних обчислень» робота на картках , 12 математичних операцій. 



Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням


124
Аналіз контрольної роботи. Повторення і закріплення вивче­ного матеріалу. с.165 №1-9


125
Повторення таблиць множення і ділення. Ознайомлення з письмовим множенням трицифрового числа на одноцифрове без переходу через десяток.  № 1095-1106


126
Повторення ділення з остачею. Ознайомлення з письмовим множенням трицифрового числа на одноцифрове з переходом  через десяток.  № 1107-1114 


127
Повторення нумерації трицифрових чисел. Письмове множення трицифрового числа на одноцифрове.  
№ 1115-1122


128
Повторення позатабличного множення і ділення на одноциф­рове число. Чисельник і знаменник дробу.
 № 1123-1131 


129
Повторення позатабличного множення і ділення. Дії з іменованими числами.  № 1132-1139 


130
Повторення позатабличного множення і ділення . Розв’язування рівнянь. № 1140- 1147


131
Повторення вивченого матеріалу. Ознайомлення з письмовим діленням  трицифрового числа на одноцифрове без переходу через десяток. Способи раціональних об­числень: множення на 9; 99. № 1148- 1157  


132
Повторення письмового додавання і віднімання трицифрових чисел. Ознайомлення з письмовим діленням  трицифрового числа на одноцифрове № 1158-1163


133
Узагальнення і систематизація знань. Способи раціональних обчислень: множення на 11№ 1164-1172


134
Розв'язування «цікавих задач»


135
Розв'язування «цікавих задач»


136
Розв'язування «цікавих задач»




Немає коментарів:

Дописати коментар