пʼятниця, 9 грудня 2016 р.

Природознавство
«Програми для середньої загальноосвітньої школи», 1 – 4 класи
(К., Видавничий світ «Освіта», 2012р.)
За підручником Гільберг Т. Г., Сак Т. В.
Природознавство : підр. для 3 кл.   -К: «Генеза», 2013

68 годин на рік
2 години на тиждень




http://bookbuy.org.ua/image/cache/data/3%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/img027-500x500.jpg            http://bookbuy.org.ua/image/cache/data/3%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/9789661104708-500x500.jpg







п/п
Тема уроку

Дата


Вода


1
Різноманітність природи та методи її дослідження.
(с. 4-7 з.с.2 )


2
Вода в природі.  (с. 8-11 з. с.3).


3
Властивості води. Температура плавлення льоду та кипіння води. Значення трьох станів води для життя на Землі. (с.11-14 з.с.4)


4
Вода — розчинник. Розчинні та нерозчинні речовини. Прак­тична робота:  дослідження розчинності речовин, що викори­стовуються у побуті (с. 14-17 с.5)


5
Прісна та морська вода. Розподіл запасів прісної води на Землі. (с.18 – 20  з.с.6-7)


6
Використання води людиною.  (с. 21 з.с. 8) Навчальний проект «Добра справа для природи» (с. 167 - 168)


7
Робота води в природі (с. 22-25  з. с.8)


8
Як людина використовує властивості води? Охорона водойм. (с. 25-28 з. с.9)


9
Перевірна робота 1 з теми «Вода»



Повітря


10
Повітря, його склад та властивості.                         Практична робота: дослідження властивостей повітря. (с. 29-31 з. с.10)


11
Розширення повітря при нагріванні. (с. 32-34 з .с.11-12)


12
Рух повітря. Поняття про виникнення вітру.
(с. 34—36  з. с.13)


13
Як людина використовує повітря? Охорона повітря.
 (с. 37-40  з. с.14)


14
Навчальний проект «Звідки береться пил?» (з.с.15 -16)


15
Перевірна робота 2 з теми «Повітря»



Корисні копалини. Ґрунти 


16
Аналіз контрольної роботи. Корисні копалини – гірські породи, які використовує людина. Різноманітність корисних копалин. (с. 41-44 з. с.17)


17
Корисні копалини, способи їх видобування. Практична робота:  озна­йомлення  з  колекцією   корисних  копалин. (с. 44-48 з. с.18 -19)


18
Навчальний проект Шукачі скарбів” (корисні копалини рідного краю) (с.47, з.с. 19)


19
Значення корисних копалин для людини.
(с. 48-52 з. с.20)


20
Ґрунт — важливе тіло природи. Родючіст — основна властивість ґрунту. Хто живе у ґрунті?  Роль живих організмів в утворенні ґрунту.  ( с. 53-55 з. с.21)


21
Практична робота: виявлення повітря та води у складі ґрунту.(с. 172)


22
Значення та охорона ґрунтів. (с. 55-59 з. с.22)



Енергія в нашому житті


23
Енергія. Паливні корисні копалини (вугілля, нафта, газ, торф) та їхнє використання людиною. (с. 60-63 з. с.23)


24
Сонце – невичерпне джерело енергії.(с. 63-65 з. с.24)


25
Вітер  - невичерпне джерело енергії. (с. 65—67 з. с.25)


26
Використання енергії Сонця, вітру і рухомої води людиною. (с. 67-70 з. с.26)


27
Поняття про збереження тепла й електроенергії у побуті. Навчальний проект: „Ми – гноми-економи!” (як зберегти тепло і світло у нашому домі)  (с.70-73 з. с.27)


28
Побутові прилади, які споживають енергію.
(с.72 – 76 з.с.27 -28)


29
Екскурсія  «Тепло у твоєму домі (шкільна котельня


30
Перевірна робота 3 з теми « Корисні копалини. Ґрунти. Енергія в нашому житті»



Живі організми та середовища їхнього існування              


31
Аналіз контрольної роботи . Рослини – живі організми. Квіткові та хвойні рослини. -(с.77-81 з. с.29)


32
Екскурсія «Різноманітність тварин і рослин рідного краю» (зоопарк) (с. 81-83 з. с.30)


33
Розмноження  квіткових рослин. (с.84-87 з. с.31)


34
Умови розвитку рослин.  (с.87-88 з. с.32)


35
Навчальний проект «Теплиця на моєму підвіконні» (виготовлення моделі теплиці та вирощування рослин з насіння) (с. 88—90  з. с.33)


36
Пристосування квіткових рослин до різних умов життя. Практична робота: ознайомлення зі зразками гербаріїв квіткових рослин (с.91-94  с.34)


37
Культурні рослини.  (с. 94—97  с.35)


38
Значення рослин для природи. (с. 97-100 з. с.36)


39
Тварини. Різноманітність тварин. Розмноження та розвиток тварин, піклування про потомство. 
 (с.100—103 з. с.37)


40
Комахи.  ( с. 103-106 з. с.38)


41
Риби.  Земноводні. Плазуни. (с. 106-10 з. с.39)


42
Птахи.  (с. 109-112 з. с.40)


43
Звірі (ссавці). (с.112-115 с.41)


44
Поділ тварин за способом живлення (рослиноїдні, твариноїдні, всеїдні тварини). Ланцюги живлення. (с.115—117 з. с.42-43)


45
Свійські та дикі тварини. Пристосування тварин до життя в різних умовах. (с.118-120 з. с.44)


46
Перевірна робота 4  з теми «Рослини, тварини і середовища їх існування»


47
Гриби – живі організми. Будова шапкових грибів.  (с.121-123 з. с.45)


48
Значення грибів у природі. (с. 123-125 з. с.45)


49
Бактерії. Значення бактерій у  природі  та для людини.  (с. 126-127 з. с.46)


50
Екскурсія «Корисні бактерії». Чому бактерії називають і друзями, і ворогами людини? (с. 171)


51
Бактерії. Значення бактерій для природи і життя людини.  (с. 127-129 з. с.46)


52
Охорона рослинного і тваринного світу
( с.129-131 з. с.47)


53
Червона книга України (с.131-134 з. с.48-49)


54
Заповідні території рідного краю. (с. 134—141  з. с.50)


55
Перевірна робота 5 з теми «Рослини, тварини і середовища їх існування»



Людина та її організм


56
Організм людини. Системи органів тіла людини та їх значення в житті людини (с.142-144 з. с.51)


57
Нервова система (с.143, з.с.51)


58
Опорно - рухова система (с.144-146 з. с.52)


59
Формування постави.  (с. 147—140 з. с.52)


60
Екскурсія «Твоє здоров’я» (шкільний медичний кабінет, лікарня, аптека).


61
Травна система (с.149-150 з. с.53)


62
Харчування. Правила здорового харчування
Практична робота: Аналіз запропонованого раціону харчування (або складання раціону здорового харчування). (с.151-153 з. с.53-55)


63
Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання. (с.153-155 з. с.55-56)


64
Кровоносна система. Значення крові в організмі людини (с.155-157 з. с.56-57)


65
Шкіра. Значення шкіри для організму люди­ни та її гігієна. (с.157-159 з. с.58)


66
Органи чуття. Гігієна органів чуття. (с.159-162 з. с.59)


67
Здоровий спосіб життя (с.163-166 з. с.60)


68
Перевірна робота 6  з теми «Людина та її організм»


69
Навчальний проект «Який дар природи для людства найцінніший (повітря, вода, тварини, рослини, ґрунт, корисні копалини)


70
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого матеріа­лу. Узагальнення і систематизація знань учнів.





Немає коментарів:

Дописати коментар