пʼятниця, 9 грудня 2016 р.

Образотворче мистецтво
«Програми для середньої загальноосвітньої школи»  
1 – 4 класи
(К., Видавничий світ «Освіта», 2012р.)
За підручником: Трач С.К., Резніченко М.І.
- Тернопіль Навчальна книга – Богдан 2013

35 годин на рік
1 година на тиждень






     










  п\п
Тема уроку
Дата



У майстернях графіка та живописця 


1
«В гостях у художників». Відеомандрівка до майстерні художника-графіка. Матеріали, інструменти та обладнання. Композиція «Королівство Графіки. Витівки принцеси Лінії»


2
Матеріали, інструменти та обладнання художника-графіка. Закріплення знань про графічні техніки. Композиція « Які бувають дерева» (радісне, сумне, сердите, хворе, старе ) с. 2- 3                 


3
Вибір засобів виразності графіки для передавання харак­теру форми та поверхні зображуваних об'єктів та пред­метів. Композиція «Казкові дерева. Ляпкрграфія» с.4 - 5


4
Елементарне поняття про динамічну композицію. Передавання руху в при­роді графічними засобами. Значення кольору у графіч­них творах. Композиція «Вітер з гаєм розмовляє» с.6- 7


5
Мандрівка до майстерні художника-живописця. Матеріали, інструменти та обладнання. Закріплення знань з основ кольорознавства (основні та похідні кольори, кольоровий спектр).
Компо­зиція «Дарунки осені»  с. 8 - 9


6
Поглиблення знань про колір як засіб вираження ха­рактеру й настрою. Кольорові контрасти. Композиція «Схід сонця на морі» с.10 - 11


7
Споріднені кольори, гармонія споріднених кольорів. Ко­льорові відтінки, нюанси. Композиція «Дзвінкоголосий півник»  с.14-15


8
Свідомий вибір колірного вирішення. Технічні прийоми роботи гуашевими фарбами. Композиція «Вечір на сопілці грає»  с.12 - 13



9
Технічні прийоми роботи акварельними фарбами. Аква­рель «по-мокрому». Виконання швидких колірних за­мальовок асоціативного характеру. Композиція «Дощовий день»  с. 16 – 17                                                           Узагальнення матеріалу за темою «У майстернях графіка та живописця»



У майстернях скульптора, архітектора й народних май­стрів


10
Мандрівка до майстерні художника-скульптора. Матеріали, інструменти та обладнання. Передача основної форми будови тварин у простих позах. Композиція «Динозаври. Ліплення»  с.18


11
Виражальні можливості об'ємної та рельєфної форми. Відтворення фактури зображуваної поверхні. Композиція «Запишався наш павич. Ліплення» с.19


12
 Робоче місце архітектора. Матеріали, інструменти й обладнання художника-архітектора.  Композиція «Палац Снігової королеви. Витинанка» с.20 - 21


13
Порівняння форм, розмірів, пропорцій споруд. Створен­ня різних за формою та характером будівель. Композиція «Гарна хатка»  с.22 - 23


14
Робоче місце народних майстрів .Матеріали, інструменти й обладнання. Основні види декоративно-прикладного мистецтва. Композиція «Ескіз вишивки для рушника» с. 26 - 27


15
Гончарство в Україні. Основні види гончарного посуду, різноманітність форм. Узгодженість декору з формою. Композиція «Найкращий виріб гончара. Глечик. Ліплення» с. 25


16
Узагальнення матеріалу за темою: « У майстернях скульп­тора, архітектора й народних майстрів» Композиція «Бородатий Морозенко»  с. 28 Композиція «Різдвяний янгол»  с. 29 (групові та колективні роботи)



У гостях у художників: пейзажиста, анімаліста, портретиста, майстра натюрморту


17
Ознайомлення з основними жанрами образотворчого мистецтва (на пропедевтичному рівні) Компози­ція «Зимова казка» с.30-31


18
Пейзаж. Відтворення плановості розміщення об'єктів у просторі шляхом загороджування.  Композиція «Яким буває море» с. 32 - 33


19
Передавання глибини простору за допомогою кольору при створенні уявного краєвиду. Композиція «Подорож у гори» с.34-35


20
Анімалістичний жанр та його особливості. Розвиток навичок малювання тварин (звірів, птахів, комах), знання їх елементарної будови. Композиція «Вірні друзі людини» с.36  - 37


21
Відтворення характерних особливостей силуету тварин у русі ( на початковому рівні). Композиція «Силует тварини»  с.38


22
Портрет у різних видах образотворчого мистецтва. Ком­позиція «Портрет казкового героя»  с.39


23
Актуалізація знань про елементарну будову фігури людини. Зображення людини в русі. Композиція «Зимові ігри та розваги»  с. 40 - 41


24
Натюрморт як жанр образотворчого мистецтва. Особ­ливості виділення головного в композиції. Композиція «Вербові котики» с.42 - 43


25
 Натюрморт з натури. Композиція з неживих предметів (квіти у вазі, овочі, фрукти, шкільне приладдя ). Композиція «Пасхальний натюрморт»   с. 44 – 45 Узагальнення матеріалу за темою «У гостях у художників: пейзажиста, анімаліста, портретиста, майстра натюрморту»



Улюблені сюжети в мистецтві. Художник і театр  


26
Побутові теми в творах мистецтва. Поглиблення умінь у створенні багатофігурної композиції. Композиція «Веселе свято»  с.46 - 47


27
Зображення тварин та людей в ілюстраціях до казок. Передача індивідуальної характеристики казкового персонажа. Малювання ілюстрації до казки «Курочка Ряба» с.52 - 53


28
Знайомство з художниками театру, з елементами сценографії (декорації, сцена тощо) та їх призначенням. Малювання ілюстрації до української народної казки «Івасик - Телесик»             с.50 - 51


29
Значення форми, кольору, декору в створенні виразних театральних масок. Композиція «Театральна маска»  с. 59


30
Роль костюма в розкритті образу театрального героя. Узгодження форми (деталей одягу) з декором. Композиція«Костюм театрального героя»с. 62 - 63


31
Різновиди ляльок в театрі та мультиплікації. Констру­ювання лялькового персонажа. Композиція «Персонаж лялькового театру. Паперопластика» с.56-57


32
Використання простої шрифтової композиції під час створення ескізу театральної афіші. Композиція «Афіша до дитячої вистави» с.54 - 55


33
Передавання святкового настрою за допомогою кольору та декору в тематичній композиції. Композиція «На аре­ні цирку» (колективна форма роботи) с.60 - 61


34
Узагальнення матеріалу за темою «Улюблені сюжети в мистецтві. Художник і театр». Малювання ілюстрації до української народної казки  «Коза - Дереза» с. 50 - 51


35
Підсумковий урок за рік




Немає коментарів:

Дописати коментар