Я досліджую світ
За підручником: Н. О. Будна, Т. В. Гладюк,
С. Г. Заброцька, Л. В. Лисобей,
Н. Б. Шост «Я досліджую світ» (Тернопіль: Навчальна книга «Богдан», 2019)
Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом
Савченко О.Я. з навчанням українською мовою, 1 – 2 класи (Київ, ТД
«Освіта – Центр плюс» 2018)
п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
|
1
|
Вступ до курсу «Я досліджую
світ»
|
|
|
|
МОЯ ШКОЛА
У школі
|
|
|
2
|
Права та
обов’язки школярів.
|
|
|
3
|
Безпека у
школі.
|
|
|
4
|
Шляхи виходу
учнів зі школи у разі виникнення надзвичайних ситуацій.
|
|
|
|
Мій клас
|
|
|
5
|
Спільнота
класу.
|
|
|
6
|
Культура
спілкування.
|
|
|
7
|
Шкільні
традиції.
|
|
|
|
Мікрорайон школи
|
|
|
8
|
Дорога до
школи.
|
|
|
9
|
Безпека на
дорозі. Дорожня розмітка.
|
|
|
10
|
Перехід дороги
на регульованому і нерегульованому перехресті.
|
|
|
11
|
Підсумковий урок. Діагностична
робота з теми «Моя школа»
|
|
|
|
МІЙ ДІМ – МОЯ ЗЕМЛЯ.
Планета Земля
|
|
|
12
|
Земля –
планета, на якій я живу.
|
|
|
13
|
Чому буває день
і ніч?
|
|
|
14
|
Чому бувають
пори року?
|
|
|
|
Я пізнаю природу
|
|
|
15
|
Явища природи.
|
|
|
16
|
Як відбувається
коло обіг води в природі?
|
|
|
17
|
Чому буває
вітер?
|
|
|
|
Я спостерігаю за погодою
|
|
|
18
|
Погода та її
складові.
|
|
|
19
|
Як вимірювати
температуру?
|
|
|
20
|
Як передбачають
погоду?
|
|
|
21
|
Підсумковий
урок. Діагностична робота з теми
«Мій дім – моя Земля»
|
|
|
|
ОСІНЬ
Осінні явища в природі
|
|
|
22
|
Осінні явища в
неживій природі.
|
|
|
23
|
Які зміни відбуваються
в природі восени. Екскурсія.
|
|
|
24
|
Осінні явища в
житті рослин.
|
|
|
25
|
Плоди і насіння
рослин.
|
|
|
|
Осінні турботи тварин та людей
|
|
|
26
|
Як тварини
готуються до зими?
|
|
|
27
|
Осінь – грибна
пора.
|
|
|
28
|
Осінні турботи
в містах і селах рідного краю.
|
|
|
|
Мої герої
|
|
|
29
|
День захисника
України.
|
|
|
30
|
Ми пам’ятаємо
наших героїв.
|
|
|
31
|
Зайдімо у
музей.
|
|
|
32
|
Підсумковий
урок. Діагностична робота з теми
«Осінь»
|
|
|
|
МОЄ ЗДОРОВЯ
Здорове тіло
|
|
|
33
|
Я росту і
розвиваюсь.
|
|
|
34
|
Моя гігієна.
|
|
|
35
|
Фізичні вправи
і здоров’я.
|
|
|
|
Харчування та здоров’я
|
|
|
36
|
Моє харчування.
|
|
|
37
|
Як правильно
доглядати за порожниною рота?
|
|
|
38
|
Як поводитися
за столом?
|
|
|
|
Як уберегтися від хвороб
|
|
|
39
|
Здоров’я та
хвороби.
|
|
|
40
|
Інфекційні
захворювання.
|
|
|
41
|
Загартовування.
|
|
|
|
Мої звички
|
|
|
42
|
Корисні та
шкідливі звички.
|
|
|
43
|
Розпорядок дня школяра.
|
|
|
44
|
Порядок і
дисципліна.
|
|
|
45
|
Підсумковий
урок. Діагностична робота з теми «Моє здоров’я»
|
|
|
|
ЗИМА
Зимові явища в природі
|
|
|
46
|
Ознаки зими в
неживій природі.
|
|
|
47
|
Які зміни
відбуваються взимку в природі. Екскурсія
|
|
|
48
|
Рослини взимку.
|
|
|
49
|
Тварини взимку.
|
|
|
|
Зимові турботи людей
|
|
|
50
|
Турбота людей
про тварин узимку.
|
|
|
51
|
Праця людей
узимку.
|
|
|
52
|
Правила
безпечної поведінки взимку.
|
|
|
53
|
Підсумковий
урок. Діагностична робота з теми
«Зима»
|
|
|
|
МОЯ СІМЯ. ДОБРОБУТ ЛЮДИНИ
Сім’я, родина |
|
|
54
|
Мій родовід. 6
– 7 з.3-4
|
|
|
55
|
Сімейні
турботи. 8 – 9 з.4-5
|
|
|
56
|
Традиції моєї
сім’ї. 10-11з.6
|
|
|
|
Мій добробут
|
|
|
57
|
Потреби людини.
14 – 15 з.7
|
|
|
58
|
Звідки беруться
гроші? 16 – 17 з.8
|
|
|
59
|
Навчання і
життєвий успіх.18 – 19 з.9
|
|
|
60
|
Підсумковий
урок. Діагностична робота з теми
«Моя сім’я. Мій добробут»
|
|
|
|
МІЙ ВІДПОЧИНОК
Навчання і відпочинок
|
|
|
61
|
Організація
навчання і відпочинку в школі та вдома. 24-25 з.10-11
|
|
|
62
|
Смаки і
захоплення. 26 – 27 з.11
|
|
|
63
|
Життєрадісність
і здоров’я. 27- 29 з.12
|
|
|
|
Мої друзі
|
|
|
64
|
Я і мої друзі.
32 -33 з.13
|
|
|
65
|
Що може
заважати дружбі? 33 -35 з.14
|
|
|
66
|
Будь
увічливим/увічливою. 35 -37 з.15-16
|
|
|
|
МОЯ БЕЗПЕКА.
Безпечне довкілля
|
|
|
67
|
Безпечні та
небезпечні ситуації. 42 -43 з.16-17
|
|
|
68
|
Безпечна
поведінка вдома. 44 – 47 з.17 -18
|
|
|
69
|
Користування
телевізором, сучасними гаджетами. 47 -49 з.19
|
|
|
70
|
Підсумковий
урок. Діагностична робота з теми
«Мій відпочинок. Моя безпека»
|
|
|
|
У
СВІТІ РУКОТРВОРИНИХ ТІЛ.
У рукотворному світі
|
|
|
71
|
Рукотворні обєкти і матеріали. 54-55 з.19-20
|
|
|
72
|
Властивості та
використання матеріалів. 56 – 57 з.21-22
|
|
|
|
Найважливіші винаходи людства
|
|
|
73
|
Освоєння і добування вогню.
Винайдення колеса та електричної лампи. 60-61 з. 22-23
|
|
|
74
|
Інтернет. 62-63
з.23
|
|
|
75
|
Реклама та рішення людини.
64-65 з. 24
|
|
|
|
ВЕСНА.
Весняні явища в природі
|
|
|
76
|
Ознаки весни. Весняні місяці.
70 -71 з.25
|
|
|
77
|
Ознаки весни в житті рослин.
71-73 з.26
|
|
|
78
|
Тварини навесні. 74-75 з.27-28
|
|
|
|
Весняні турботи людей
|
|
|
79
|
Праця людей навесні. 78 з.28-29
|
|
|
80
|
Весняні свята. 79-80 з.29-30
|
|
|
81
|
Поведінка на природі навесні.80
-81 з.30-31
|
|
|
82
|
Підсумковий
урок. Діагностична робота з теми
«Весна»
|
|
|
|
МОЯ КРАЇНА – УКРАЇНА.
Моя Батьківщина
|
|
|
83
|
Україна – європейська країна.
Символи держави. 86-87 з.31-32
|
|
|
84
|
Мої громадянські права та
обовязки як члена суспільства. 88-89 з.32-33
|
|
|
85
|
Славетні українці. 90-91 з.33
|
|
|
|
Громадянські місця
|
|
|
86
|
Які бувають громадянські місця?
94 з.34
|
|
|
87
|
Я в бібліотеці. 95 з 35
|
|
|
88
|
Я в театрі. 96-97 з.35-36
|
|
|
|
Україна в світі
|
|
|
89
|
Різноманітність людей у свті.
Країни світу.100-101 з.36
|
|
|
90
|
Взаємозвязки України з іншими країнами.
102-103 з.37-38
|
|
|
91
|
Внесок українців у свтові
досягнення. 104-105 з.38
|
|
|
92
|
Підсумковий
урок. Діагностична робота з теми
«Моя країна – Україна»
|
|
|
|
ЛІТО.
Літні явища в природі
|
|
|
93
|
Ознаки літа в
неживій природі. 110-111 з.39
|
|
|
94
|
Рослини влітку.
112-113 з.40
|
|
|
95
|
Тварини влітку.
114-115 з.41
|
|
|
|
Відпочинок улітку
|
|
|
96
|
Літні державні свята. 118-119 з.42
|
|
|
97
|
Мрії про літо. 119-120 з.42-43
|
|
|
98
|
Безпечна поведінка на
відпочинку. 121 – 122 з.43-44
|
|
|
99
|
У природі все взаємоповязане.
123-125 з.44-45
|
|
|
|
Люби і бережи природу
|
|
|
101
|
Природа і людина. 128-129 з.46
|
|
|
101
|
Червона книга України. 130-133 з.47-48
|
|
|
102
|
Діагностична робота з теми «Літо»
|
|
|
103
|
Узагальнення і систематизація знань з вивченого
матеріалу
|
|
|
104
|
Узагальнення і систематизація знань з вивченого
матеріалу
|
|
|
105
|
Підсумковий
урок за рік
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар