Інформатика
Підручник «Я
досліджую світ» 2 клас (авт. Будна Н.О., Гладюк Т.В., Забродська С.Г., Лисобей
Л.В., Шост Н.Б) (Тернопіль: Навчальна книга «Богдан», 2019)
Типова освітня програма для
закладів загальної середньої освіти під
керівництвом Савченко О.Я. з навчанням українською мовою, 1 – 2 класи (Київ, ТД «Освіта – Центр плюс» 2018)
№
|
Зміст
уроків
|
Дата
|
|
|
РОЗДІЛ 1. Інформація
|
|
|
1
|
Що вивчає інформатика. Правила поведінки в комп’ютерному класі. 12 - 13
|
|
|
2
|
Інформація та повідомлення. 20 - 21
|
|
|
3
|
Як ми сприймаємо інформацію. Інформація правдива і неправдива. 28 - 29
|
|
|
4
|
Інформаційні процеси. 38 - 39
|
|
|
|
РОЗДІЛ 2. Комп’ютерні пристрої для
виконання дій з інформацією
|
|
|
5
|
Історія створення комп’ютера. 46 – 47
|
|
|
6
|
Види сучасних комп’ютерів. 54 - 55
|
|
|
7
|
Комп’ютер та інші пристрої для роботи з інформацією. 64 - 65
|
|
|
8
|
Комп’ютерна миша. Увімкнення та вимкнення комп’ютера.
74 - 75
|
|
|
9
|
Клавіатура. Основні клавіші керування роботою комп’ютера. Зміна мовних
режимів. 82 - 83
|
|
|
10
|
Безпека персональних даних. 92 - 93
|
|
|
11
|
Використання комп’ютерних пристроїв для навчання. 100 - 101
|
|
|
|
РОЗДІЛ 3. Об’єкти
|
|
|
12
|
Об’єкти навколишнього світу. 108 – 109
|
|
|
13
|
Властивості об’єктів. 116 - 117
|
|
|
14
|
Значення властивостей. 126 - 127
|
|
|
15
|
Інформаційні об’єкти. 134 – 135
|
|
|
16
|
Дистанційна робота. Перевіримо свої знання.
|
|
|
|
РОЗДІЛ 4. Комп’ютерні програми. Меню та інструменти
|
|
|
17
|
Що таке комп’ютерна програми? 12 - 13
|
|
|
18
|
Меню комп’ютерної
програми. 20 -21
|
|
|
19
|
Програми створення малюнків. 30 - 31
|
|
|
20
|
Графічний редактор середовища Scratch. 38 – 39
|
|
|
21
|
Інструмент Прямокутник
графічного редактора Scratch. 50 - 51
|
|
|
22
|
Інструмент Овал графічного редактора Scratch. 58 - 59
|
|
|
23
|
Створення малюнків у графічному
редакторі Scratch. 66 - 67
|
|
|
24
|
Інструмент Текст
графічного редактора Scratch. Розфарбовування малюнків. 76 - 77
|
|
|
РОЗДІЛ 5 . Створення інформаційних моделей. Змінення готових
|
|
|
|
25
|
Поняття моделі. 82 - 83
|
|
|
26
|
Інформаційна модель. 92 - 93
|
|
|
27
|
Моделювання як спосіб
пізнання. 98 – 99
|
|
|
|
РОЗДІЛ 6. Лінійні алгоритми
|
|
|
28
|
Поняття команди та
виконавця. 106 - 107
|
|
|
29
|
Поняття алгоритму. 116 -
117
|
|
|
30
|
Алгоритми у твоєму житті.
126 - 127
|
|
|
31
|
Складання алгоритмів.
Орнамент. 134 - 135
|
|
|
32
|
Дистанційна робота.
Перевіримо свої знання
|
|
|
33
|
Колективна робота. Створення малюнка в графічному
редакторі
|
|
|
34 35
|
Підсумковий урок за рік.
Створення малюнка в графічному редакторі
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар