четвер, 19 березня 2020 р.


Інформатика

Підручник  «Я досліджую світ» 2 клас (авт. Будна Н.О., Гладюк Т.В., Забродська С.Г., Лисобей Л.В., Шост Н.Б) (Тернопіль: Навчальна книга «Богдан», 2019)

Типова освітня програма для закладів  загальної середньої освіти під керівництвом Савченко О.Я. з навчанням українською мовою, 1 – 2 класи (Київ, ТД «Освіта – Центр плюс» 2018)






Зміст уроків
Дата


РОЗДІЛ 1. Інформація


1
Що вивчає інформатика. Правила поведінки в комп’ютерному класі.  12 - 13


2
Інформація та повідомлення. 20 - 21


3
Як ми сприймаємо інформацію. Інформація правдива і неправдива. 28 - 29


4
Інформаційні процеси. 38 - 39



РОЗДІЛ 2. Комп’ютерні  пристрої для виконання дій з інформацією


5
Історія створення комп’ютера. 46 – 47


6
Види сучасних комп’ютерів.  54 - 55


7
Комп’ютер та інші пристрої для роботи з інформацією. 64 - 65


8
Комп’ютерна миша. Увімкнення та вимкнення комп’ютера.
74 - 75


9
Клавіатура. Основні клавіші керування роботою комп’ютера. Зміна мовних режимів. 82 - 83


10
Безпека персональних даних. 92 - 93


11
Використання комп’ютерних пристроїв для навчання. 100 - 101



РОЗДІЛ 3. Об’єкти


12
Об’єкти навколишнього світу. 108 – 109


13
Властивості об’єктів. 116 - 117


14
Значення властивостей. 126 - 127


15
Інформаційні об’єкти. 134 – 135


16
Дистанційна робота. Перевіримо свої знання.





















РОЗДІЛ 4. Комп’ютерні програми. Меню та інструменти


17
Що таке комп’ютерна програми? 12 - 13


18
Меню комп’ютерної програми. 20  -21


19
Програми створення малюнків.  30 - 31


20
Графічний редактор середовища Scratch. 38 – 39


21
Інструмент Прямокутник графічного редактора Scratch. 50 - 51


22
Інструмент Овал графічного редактора Scratch. 58 - 59


23
Створення малюнків у  графічному  редакторі  Scratch.  66 - 67


24
Інструмент Текст графічного редактора Scratch. Розфарбовування малюнків. 76 - 77


РОЗДІЛ 5 . Створення інформаційних моделей. Змінення готових


25
Поняття моделі. 82 - 83


26
Інформаційна модель. 92 - 93


27
Моделювання як спосіб пізнання. 98 – 99



РОЗДІЛ 6. Лінійні алгоритми


28
Поняття команди та виконавця. 106 - 107


29
Поняття алгоритму. 116 - 117


30
Алгоритми у твоєму житті. 126 - 127


31
Складання алгоритмів. Орнамент. 134 - 135


32
Дистанційна робота. Перевіримо свої знання


33
Колективна робота. Створення малюнка в графічному редакторі


34 35
Підсумковий урок за рік. Створення малюнка в графічному редакторі



        







Немає коментарів:

Дописати коментар