Читання
За підручником: Кравцова Н. М.; Романова
В. М.; Савчук А. С. «Українська мова та
читання» 2 клас (у 2-х частинах) (Тернопіль:
Видавництво «Підручники та посібники»,
2019)
Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом
Савченко О.Я. з навчанням українською мовою, 1 – 2 класи (Київ, ТД
«Освіта – Центр плюс» 2018)
Перевірка
знань, умінь і навичок
Види перевірки
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
Навички
читання вголос (усно)
Діагностична робота
№3 і №6
|
1
|
1
|
Аудіювання (письмово). Діагностична роботи № 1 і № 4;
|
1
|
1
|
Усний переказ прочитаного твору (усно). Діагностична робота № 2
|
1
|
-
|
Досвід читацької діяльності учнів.
Робота з літературним твором / медіа текстом (письмово). Діагностична робота № 5
|
-
|
1
|
Загальна кількість
|
3
|
3
|
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
|
|
Знання людині — що крила пташині
Школа чекає нас
|
|
|
1
|
Знову
школа зустрічає нас. Ознайомлення з підручником.
Наталія
Тріщ «Вересень-школярик». с .4
|
|
|
2
|
Найдорожче
— золота хвилина. Марія Чепурна «Золота хвилина». (с. 5)
|
|
|
3
|
Як
твориться книга. За Олександром Моторним «Монолог книжки». Створення реклами
улюбленої книги. (с. 6)
|
|
|
4
|
Бережи
книгу! За Кузьмою Грибом «Чому скаржилися книжечки». Добір інтонації для читання.
Складання правил поводження з книгою. (с.7-8)
|
|
|
|
Увічливі словечка відкривають сердечка
|
|
|
5
|
У
кожного своя мова. Леонід Полтава «Хто як говорить». Добір свого заголовка до
вірша. (с. 9)
|
|
|
6
|
Людина
без знань — як птах без польоту. Валентина Романова «Виростай людиною».
Визначення головної думки вірша. (с. 10-11)
|
|
|
7
|
Урок
позакласного читання 1. Тема «Добридень, школо!»
|
|
|
8
|
Знай,
коли що казати. «Язик мій — ворог мій». Ознайомлення з газетною статтею.
Вироблення навичок інтонаційного читання. (с. 11-12)
|
|
|
9
|
Легенда
— жанр народної творчості. «Легенда про мову». (с. 12)
|
|
|
10
|
Підсумок
за розділом «Знання людині — що крила пташині».
|
|
|
|
Вже осінь на порозі
|
|
|
11
|
Осінь-чарівниця
вже прийшла до нас. За Василем Сухомлинським «Як починається осінь».
Заголовок тексту. Поняття про абзац. (с. 13)
|
|
|
12
|
Осінні
розваги. Наталія Карпенко «Осінь розважається». Словесне малювання. (с. 14)
|
|
|
13-14
|
Птахи
збираються в дорогу. За Василем Чухлібом «Чи далеко до осені?». Зіставлення
змісту твору та ілюстрацій.(с. 15-16)
|
|
|
15
|
Урок
позакласного читання 2. Тема «Осінь щедра, осінь золотава»
|
|
|
16
|
Як
поети передають красу довкілля. Тетяна Корольова «Барвиста осінь». Створення
тематичної «стіни слів». (с. 17)
|
|
|
17-18
|
Сойка
готується до зими. За Володимиром Титаренком «Сойчині жолуді». Добір інших
заголовків до тексту. (с. 18-19)
|
|
|
19
|
У
пригоді пізнаєш приятеля. Віктор Дубовик «Два приятелі». Гра-імпровізація за
змістом твору. (с. 19-20)
|
|
|
20
|
Підсумок
за розділом «Вже осінь на порозі»
|
|
|
21
|
Урок
позакласного читання 3. Тема «У світі цікавих загадок»
|
|
|
|
Україна — рідний край
|
|
|
22
|
Батьківщина,
як мама, одна. Анатолій Камінчук «Це моя Україна». Вивчення вірша напам’ять.
(с. 21)
|
|
|
23
|
Символи
нашої держави. Наталка Поклад «Прапор». Робота над виразним читанням вірша.
(с. 22)
|
|
|
24
|
Символи
нашої держави. Зірка Мензатюк «Український прапор». Переказ тексту за
опорними висловами. (с. 23)
|
|
|
25
|
Символи
нашої держави. Наталка Поклад «Герб». Перегляд мультфільму «Символи України».
Зіставлення змісту прочитаних творів та сюжету мультфільму. (с. 24)
|
|
|
26
|
Дізнавайся
про минуле рідного краю. «Три брати — засновники Києва» (уривок з легенди).
Людмила Коваль «Київ». (с. 25)
|
|
|
27
|
Скільки
«родичів» у Києва? Чи ж один на світі Київ? (за матеріалами з Інтернет-видань).
Проведення мовного дослідження. (с. 26-27)
|
|
|
28
|
Урок
позакласного читання 4. Тема «Батьківщина — рідний край»
|
|
|
29
|
Народні
символи. Людмила Савчук «Український віночок».
(с.
27-28). Навчальна робота. Аудіювання
|
|
|
30
|
Діагностична робота 1. Аудіювання.
Підсумок
за розділом «Україна — рідний край». (с. 29)
|
|
|
|
Без сім’ї нема щастя на землі
|
|
|
31
|
Моя
найкраща ненька. Леонід Голота «Найрідніша». Вивчення вірша напам’ять. (с.
30)
|
|
|
32
|
На
сонці тепло, а коло матері добре. За Юлією Каспаровою «Щоб мама не губилася».
Переказ від імені дійової особи. (с. 31)
|
|
|
33
|
Батькова
хата усім багата. Леся Вознюк «Диво-татусь». Виразне читання вірша. (с. 32)
|
|
|
34
|
У
дружній родині і в холод тепло. Андрій М’ястківський «Наш рід». Інсценізація
оповідання. (с. 33)
|
|
|
35
|
Урок
позакласного читання 5. Тема «Країна дитячих журналів».
|
|
|
36
|
Не
хитруй, бо натрапиш на хитрішого. Микола Герасименко «Як і домовились». Будова
тексту (зачин, основна частина, кінцівка).
(с.
34-35)
|
|
|
37
|
Що в
родині найголовніше? Анна Коршунова «Сім — Я». Визначення емоцій дійових
осіб. (с. 35-37)
|
|
|
38
|
Підсумок
за розділом «Без сім’ї нема щастя на землі»
|
|
|
|
Українські письменники дітям
Поетична скарбничка
|
|
|
39
|
Ознайомлення
з творчістю Ліни Костенко. Ліна Костенко «Вербові сережки», «Чародійне
слово». Поняття про риму. (с. 38-39)
|
|
|
40
|
Ознайомлення
з творчістю Анатолія Костецького. Анатолій Костецький «Моя кишеня».
Характеристика дійової особи. (с. 40
|
|
|
41
|
Ознайомлення
з творчістю Ганни Чубач. Ганна Чубач «Роса». Порівняння у віршованих творах.
(с. 41)
|
|
|
42
|
Урок
позакласного читання 6. Тема «Поетична скарбничка»
|
|
|
43
|
Ознайомлення
з творчістю Григорія Фальковича. Григорій Фалькович «У комп’ютера —
проблеми…», «Дитяча мова». (с. 42)
|
|
|
44
|
Ознайомлення
з творчістю Лесі Українки. Леся Українка «Мені снились білії лелії… «Як
дитиною, бувало…» (с. 43)
|
|
|
|
Оповідання про дітей
|
|
|
45
|
Кожен хоче
бути там, де порядок і чистота. За Оксаною Кротюк «Несправжня вулиця».
Театралізація оповідання. (с. 44-45)
|
|
|
46
|
Хороше
діло — сад садити. Лаврін Гроха «Наш сад». Складання продовження оповідання.
(с. 46)
|
|
|
47
|
Лінь
гірше хвороби. Володимир Сенцовський «Украдений апетит». Читання тексту в
особах. (с. 47-48)
|
|
|
48
|
Урок
позакласного читання 7. Тема «Людина починається з добра».
|
|
|
49
|
Домашні
улюбленці. Вікторія Кохан «Знáйди». Складання оголошення. (с. 48-50)
|
|
|
50
|
Підсумок
за розділом «Українські письменники дітям». Діагностична
робота 2. Усний переказ прочитаного твору (усно).
|
|
|
|
Здрастуй, зимонько-зима!
|
|
|
51
|
Неповторний
килим сніговий» Василь Сухомлинський «Як
дзвенять
сніжинки». Порівняння опису і репродукції картини
Б.
Кузіва «Пліткарки». (с. 51-52)
|
|
|
52
|
Прилітайте,
пернаті, до нас! Грицько Бойко «Прилітайте під вікно». Передбачення змісту
твору за заголовком та малюнком. (с. 52-53)
|
|
|
53
|
Зима —
випробування для птахів. За Петром Панчем «Синичка й горобець». Порівняння
вчинків та характерів дійових осіб. Катерина
Перелісна «Сніжинки». Марія Пономаренко «Подарунок». Настрій твору. Темп
читання.
Дотримання
пауз. (с. 53-55)
|
|
|
54
|
Діагностична робота 3. Читання вголос
|
|
|
55
|
Як ми
взимку розважалися. Ярослав Стельмах «Санчата».
Обговорення
вчинків дійових осіб. (с. 56-57)
|
|
|
56
|
Урок
позакласного читання 8. Тема «Зимонько-снігурочко, наша
білогрудочко…»
|
|
|
57-58
|
Взаємна
допомога. Юлія Смаль «Про хом’яка Тимка». Марина
Дружиніна
«Ялинкова лічилка». (с. 58-59)
|
|
|
59
|
Скільки
літ, скільки зим! За Тарасом Кіньком «Як дванадцять місяців Новий рік виряджали». (с.
60-61)
|
|
|
60
|
Традиції
нашого народу. Різдвяні колядки. (с. 62)
|
|
|
61
|
Підсумок
за розділом Здрастуй, зимонько-зима!» (с. 62)
|
|
|
|
Казки маленькі, а розуму в них багато
Українські народні казки
|
|
|
62
|
Чому
зайчик кожушок міняє? Українська народна казка «Сніг і
заєць».
Дослідження: як змінюється настрій дійової особи. (с. 63-64)
|
|
|
63
|
Урок позакласного читання 9. Тема
«У світі казки чарівної».
|
|
|
64-65
|
І
на хитру лисицю капкан знайдеться». Українська народна казки «Хитрий півень».
Поділ тексту на частини. Добір заголовків до
частин.
(с. 64-65)
|
|
|
66-67
|
Мамина
наука. Українська народна казка «Нерозумне кошеня».
Складання
запитань за змістом казки. (с. 66-67)
|
|
|
68
|
Мала
крапля і скелю руйнує». Українська народна казка «Ведмідь
і
черв’як». Визначення головної думки твору. (с. 67-68)
|
|
|
|
Казки народів Європи
|
|
|
69-70
|
Німецька
народна казка «Пухкенький млинець». Порівняння з
українською
народною казкою «Колобок». (с. 69-70)
|
|
|
71
|
Урок позакласного читання 10. Тема
«Казки народів Європи».
|
|
|
72
|
Хто
міняє, той нічого не має. Білоруська народна казка «Як Лось
з
Лисичкою ногами мінялися». Визначення головної думки казки.
(с.
71-72)
|
|
|
73-74
|
А
все могло б бути інакше. Болгарська народна казка «Лихе слово
не
забувається». Складання іншої кінцівки казки. (с. 73-74)
|
|
|
|
Авторські казки
|
|
|
75
|
Бережи
свої речі. Марія Солтис-Смирнова «Казка про ґудзик».
Складання
порад «Як потрібно ставитися до своїх речей». (с. 74-75)
|
|
|
76-77
|
Де
сила не може, там розум допоможе. Леонід Куліш-Зіньків
«Борсучок,
який умів малювати». Театралізація
казки. (с. 76-77) Навчальна робота.
Аудіювання
|
|
|
78
|
Урок позакласного читання 11. Тема
«Авторська казка».
|
|
|
79
|
Пустощі
зимової бурі. Ганс Крістіан Андерсен «Як буря поміняла
вивіски».
(с. 78-79)
|
|
|
80
|
Діагностична робота 4. Аудіювання.
Підсумок
за розділом «Казки маленькі, а розуму в них багато».(с79)
|
|
|
|
Весна, весна-весняночка
Сонце гріє, сонце сяє — вся природа
воскресає
|
|
|
81-82
|
Навесні
все оживає. Василь Сухомлинський «Жайворонок сонечку
допомагає».
Репродукція картини М. Глущенка «Весна іде». (с80-81)
|
|
|
83
|
Хоч
мале, та добре діло. За Євгеном Шморгуном «Добре діло».
Поділ
тексту на частини. Добір заголовків до них. (с. 82
|
|
|
|
Стежина до Шевченка
|
|
|
84
|
Урок позакласного читання 12. Тема
«Тарас Шевченко»
|
|
|
85
|
Ти
в нашій пам’яті, Тарасе. Анатолій Григорук «Дорогі Шевченківські місця». Дослідження «Пам’ятники
Кобзареві».(83-84
|
|
|
86-87
|
Малий
Кобзар. Тарас Шевченко «Сонце гріє, вітер віє…», «Зоре
моя
вечірняя…», «Сонце заходить…». Вивчення вірша напам’ять
(за
вибором учнів). (с. 84-85)
|
|
|
88
|
Навіки
в пам’яті народній. Андрій М’ястківський «Вірші Тараса
Шевченка».
Театралізація оповідання. (с. 85)
|
|
|
|
Величне свято
|
|
|
89
|
Звичаї
нашого народу. Гаївки. «Наша весна». (с. 86)
|
|
|
90-91
|
Великодня
пригода. Ірина Мацко «Загублена писанка». Переказ
казки
за малюнковим планом. (с. 86-89)
|
|
|
92
|
Урок позакласного читання 13.
«Великдень на гостину просить».
|
|
|
93
|
Підсумковий
урок за розділом «Весна, весна-весняночка» (с. 89)
|
|
|
|
Цікавинки для дитинки
|
|
|
94
|
Невідоме
про звичні речі. «З історії світлофора». Передбачення
змісту
за заголовком твору. (с. 90-91)
|
|
|
95
|
Наш
домашній помічник. «Історія першого пилососа». Створення
плаката
«Наші друзі — чистота й охайність». (с. 91-92)
Навчальна
робота.
Досвід читацької діяльності учнів.
Робота з літературним твором / медіа текстом
(письмово).
|
|
|
96
|
До
зірок! За Віктором Гончаренком «Про першу повітряну кулю».
(с.
92-93) Підсумковий урок за розділом «Цікавинки для дитинки». (с. 93)
|
|
|
97
|
Діагностична
робота № 5. Досвід читацької
діяльності учнів.
Робота з літературним твором / медіа текстом
(письмово).
|
|
|
98
|
Урок позакласного читання 14. Тема
«Допитливій малечі про знайомі речі»
|
|
|
|
Незабаром літечко
Як дитина бігає і грається, так їй
здоров’я усміхається
|
|
|
99
|
Народні
лічилки. Дослідження «Як побудовані лічилки» (с. 94)
|
|
|
100101
|
Авторські
лічилки. Григорій Чубай «Лісова лічилка». Марія
Людкевич
«Лічилка». Леся Вознюк «Лічилка-безконечка». (с. 94-95)
|
|
|
102
|
Народні
ігри. «Горю-дуб». «Панас». (с. 96)
|
|
|
103
|
Народні
та авторські мирилки. Народні мирилки. Варвара Гринько
«Мирилки». Яна Яковенко «Козацька мирилка».
(с. 97)
|
|
|
104
|
Урок позакласного читання 15. Тема
«З чистого джерела народної мудрості»
|
|
|
|
Краса природи рідної землі
|
|
|
105
|
Народна
легенда «Як з’явилися квіти та веселка». Переказ легенди.
(с.
98-99
|
|
|
106
|
Квіти
— Землі окраса. Леся Вознюк «Квіти». (с. 99)
|
|
|
107
|
Володимир
Сенцовський «Після дощу». Порівняння оповідання й
легенди.
(с. 100
|
|
|
108
|
За
Віктором Васильчуком «Подружилися». (с. 101)
|
|
|
109
|
Микола
Магера «Он як буває». (с. 102-103)
|
|
|
110
|
Діагностична робота 6. Читання вголос
|
|
|
|
Канікули, канікули, веселая пора
|
|
|
111
|
Катерина
Перелісна «Бджілка». (с. 104)
|
|
|
112
|
Урок позакласного читання 16. Тема
«Буду я природі другом».
|
|
|
113
|
Василь
Шкляр «Маленька мураха» (с. 105)
|
|
|
114115
|
Ірина
Мацко «Мобік і дідусь» (с. 106-107)
|
|
|
116
|
Петро
Сорока «Білка купила мобілку» (с. 107)
|
|
|
117
|
Анатолій
Костецький «Канікули!» (с. 108)
|
|
|
118
|
Підсумковий
урок за розділом «Незабаром літечко». (с. 108)
|
|
|
119
|
Урок позакласного читання 17. Тема
«Укрились луки цвітом, вітаючись із літом»
|
|
|
120
|
Складання розповіді «Що я чекаю від канікул»
|
|
|
121
|
Створення
лепбука «Мої літні канікули»
|
|
|
122
|
Підсумковий
урок за рік.
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар