четвер, 19 березня 2020 р.


Українська мова 
За підручником: Кравцова Н. М.; Романова В. М.; Савчук А. С. «Українська мова та читання» 2 клас (у 2-х частинах) (Тернопіль: Видавництво  «Підручники та посібники», 2019)

Типова освітня програма для закладів  загальної середньої освіти під керівництвом Савченко О.Я. з навчанням українською мовою, 1 – 2 класи (Київ, ТД «Освіта – Центр плюс» 2018)


Зведений перелік перевірних робіт,            які проводяться в 2 класі




Вид перевірки

І семестр

ІІ семестр
Діалог
1
-          
Перевірка мовних знань і вмінь
1
2
Диктант
2
2
Списування
1
1
Загальна кількість перевірок за семестр
5
5
        































№ з/п

Тема уроку


Вправа


І семестр



Звуки і букви. Алфавіт


1
Звуки слова.
1 -5

2
Заміна, додавання, вилучення одного зі звуків (букв) слова так, щоб утворилося інше слово. Дослідження мовних явищ.
6 - 9

3
Український алфавіт. Букви, які позначають приголосні звуки. Вимова і правопис слова алфавіт.
10 -14

4
Розташування слів за алфавітом з орієнтацією на першу літеру.
15 - 19

5
Уміння користуватися алфавітом у роботі з навчальним словником.
20 - 24

6
Букви, які позначають голосні звуки.
25 - 28

7
Букви, які позначають голосні звуки я, ю, є, ї.
29- 33

8
Букви, які позначають приголосні звуки.
34 - 38

9
Урок розвитку зв’язного мовлення  1.
 «У бібліотеці». Складання розповіді про книгу.
39 - 40

10
Склад. Поділ слів на склади. Дослідження мовних явищ.
41 - 47

11
Перенос слів з рядка в рядок складами. Дослідження мовних явищ. Вимова і правопис слова вересень.
48 - 52

12
Правила переносу слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків. Дослідження мовних явищ.
53 - 56

13
Правила переносу слова з літерами й та ь у середині слів. Дослідження мовних явищ.
57 - 62

14
Вправи на удосконалення навичок переносу слів з рядка в рядок.


15
Наголос у загальновживаних словах.
63 - 68

16
Наголос. Вправляння у правильному вимовлянні слів, у яких допускають помилки в наголосі. Дослідження мовних явищ. Вимова і правопис слова завдання.  Навчальна діагностична робота. Списування.
69 - 72

17
Урок розвитку зв’язного мовлення 2 .Справжня дружба. Складання розповіді за мультфільмом.
73 -76

18
Експерименти з наголосом: порівняння і пояснення значення слів, які відрізняються лише наголосом. Дослідження мовних явищ.
77 – 81

19
Діагностична робота. Списування



Приголосні звуки


20
Аналіз діагностичної роботи. Правильна вимова звуків [г], [ґ], позначення їх буквами «ге», «ґе». Дослідження мовних явищ. Вимова і написання слова герой.
82 - 87

21
Правильна вимова звука [ф], позначення його буквою «еф».
88 - 92

22
Буква «ща». Позначення нею звукосполучення [шч]. Вимова і правопис слова Батьківщина.
93 - 96

23
Звуки [дж], [дз], [дзʹ], позначення їх буквосполученнями дж, дз.
97 - 100

24
Перенос слів із буквосполученнями дз, дж. Дослідження мовних явищ.
101 - 104

25
Тверді та м’які приголосні. Зміна значення слова залежно від твердості чи м’якості приголосного звука. Дослідження мовних явищ.
105 - 108

26
Урок розвитку зв’язного мовлення 3. Чорнобривці. Опис квітки.
109 - 110

27
Буквосполучення ьо. Дослідження мовних явищ.
111-115

28
Буквосполучення ьо, йо. Правила переносу слів з ьо, й. Дослідження мовних явищ.
116 - 120

29
Закріплення знань про тверді та м’які приголосні звуки. Вимова і правопис слова неділя. Дослідження мовних явищ.  Навчальна діагностична робота. Диктант
 121 - 125

30
Діагностична  робота.  Диктант.


31
Аналіз діагностичної роботи . Подовжені м’які приголосні звуки. Позначення подовжених м’яких приголосних звуків на письмі двома однаковими буквами. Дослідження мовних явищ.
126 - 130

32
Поділ на склади слів подовженими з м’якими приголосними звуками. Дослідження мовних явищ.
131-135

33
Правила переносу слів з м’якими подовженими звуками. Дослідження мовних явищ. Вимова і правопис сполуки до побачення.
136 -140

34
Урок розвитку зв’язного мовлення 4. Коли немає змоги подзвонити. Написання sms-повідомлення.
141 - 145

35
Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Уявлення про дзвінкі та глухі приголосні. Дослідження мовних явищ. Вимова і правопис слова предмет.
146 - 151

36
Правильна вимова дзвінких приголосних у кінці складу, слова.
152 156

37
Правильна вимова та написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова й складу. Вимова та написання сполуки будь ласка.
157 - 159

38
Практичне засвоєння і вдосконалення нормативної (неоглушеної) вимови дзвінких приголосних у кінці слова і складу.  Навчальна робота.  Діалог.


39
Апостроф. Написання апострофа у словах. Дослідження мовних явищ. Вимова і написання слова п’ятниця.
160 - 164

40
Правила переносу слів з апострофом. Дослідження мовних явищ.  Перевірна робота. Діалог 1.У бібліотеці. У крамниці. У гостях. Знайомство. Дорогою до школи.
165 - 169

41
Вправи на закріплення знань про звуки.  Навчальна діагностична робота. Мовна тема.


42
Розвиток зв’язного мовлення 5. Заячі забави. Складання продовження казки. Вимова і правопис слова заєць.
170-173

43
Діагностична  робота. Мовна тема з теми «Приголосні звуки».





Слово. Значення слова


44
Аналіз діагностичної роботи . Спостереження за лексичним значенням слова.
 174 - 178

45
Розвиток уявлень про те, що слово служить для назви предметів, якості, дій, визначення кількості. Вимова і написання слова диван.
179 - 182

46
Тематичні групи слів. Доповнення кожної групи словами за смисловою ознакою Вживання слів різних лексичних груп у власному мовленні.
183 - 186

47
Добір слів для доповнення речення, складання речень зазначеного змісту.
187 - 190

48
Слова, близькі за значенням. Дослідження мовних явищ.
191 - 195

49
Слова, протилежні за значенням. Дослідження мовних явищ. Вимова і правопис слова чернетка.
196 - 200

50
Багатозначні слова. Дослідження мовних явищ. Вимова і написання слова театр. Навчальна діагностична робота. Диктант
201 - 205

51
Урок розвитку зв’язного мовлення 6. Для чого лисиці хвіст. Відновлення деформованого тексту.
206 - 209

52
Пряме й переносне значення слів. Дослідження мовних явищ.
210 -214

53
Діагностична  робота. Диктант.


54
Аналіз діагностичної роботи . Складання груп слів із пропонованим лексичним значенням. Вимова та написання слова співчуття.
215 - 219

55
Знаходження серед слів тих, що подібні чи протилежні за лексичним значенням. Підсумок за семестр.



Частини мови


56
Формування уявлень про частини мови. Дослідження мовних явищ.
220-224

57
Формування уявлень про частини мови.



Слова, які називають назви предметів. Іменник


58
Слова, які відповідають на питання  хто?  що?
225-228

59
Ознайомлення із поняттям іменники. Вимова і правопис слова ноутбук
229-234

60
Дослідження мовних явищ
235-239

61
Урок розвитку зв’язного мовлення7.  Тварини взимку. Складання розповіді за малюнками
240-244

62
Змінювання слів, які відповідають на питання хто? що? (іменників) за числами (один – багато).
245-251

63
Вживання великої букви в іменах, по батькові та прізвищах. Дослідження мовних явищ.
252-256

64
Вживання великої букви у кличках тварин. Дослідження мовних явищ. Навчальна діагностична робота. Мовна тема
257-262

65
Велика буква в назвах міст, сіл, вулиць. Дослідження мовних явищ. Вимова і правопис слова вулиця
263-268

66
Діагностична робота. Мовна тема 1  «Іменник»


67
Аналіз діагностичної роботи. Підсумковий урок за темою «Іменник».



Слова, які називають ознаки предметів. Прикметник


68
Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які? (прикметники). Вимова і правопис слова ознака
269-274

69
Складання груп слів прикметників, які мають різне лексичне значення. Вимова і правопис слова червоний
275-278

70
Урок розвитку  зв’язного мовлення 8  «Ну що б, здавалося, слова». Складання розповіді за опорними словами та словосполученнями. Вимова і правопис слова черговий
279-282

71
Зв’язок прикметників з іменниками. Вимова і правопис слова духмяний
283-287

72
Практичне змінювання  прикметників за числами
288-291

73
Виявлення серед прикметників слів, подібних чи протилежних за значенням. Навчальна діагностична робота. Диктант
292-295

74
Утворення сполучень слів, які відповідають на питання хто? що? та який? яка? Добір слів, які відповідають реальним ознакам того чи іншого предмета. Вимова і правопис слова ведмідь
296-299

75
Діагностична робота. Диктант 1


76
Аналіз діагностичної роботи. Підсумковий урок за темою «Прикметник».



Слова, які називають дію предметів. Дієслово


77
Слова, які називають дії та відповідають на питання що робити? що зробити? що робив? що буде робити? (дієслова)
300-303

78
Урок розвитку  зв’язного мовлення 9. Тема «У гості до казки».  Вимова і правопис слова черевики
304-307

79
Слова, які відповідають на питання що робити? що зробити? що робив? що буде робити? (дієслова)
308-311

80
Складання груп дієслів із певним лексичним значенням дії.
312-316

81
Добирання влучних дієслів для висловлення власних думок, виявлення почуттів та ін.
317-320

82
Знаходження серед дієслів тих, які близькі чи протилежні за значенням.
321-323

83
Підсумковий урок за темою «Дієслово»
324-325

84
Урок розвитку зв’язного мовлення 10. Складання сенкану «Котики»
326


Слова, які називають кількість предметів. Числівники


85
Розрізнення слів, які називають числа і відповідають на питання скільки?
327-330

86
Розрізнення слів, які називають числа і відповідають на питання скільки?
331-334

87
Утворення словосполучення числівників з іменниками. Вимова і правопис слова календар
335-338

88
Підсумковий урок за темою «Числівник».  Навчальна діагностична робота. Списування


89
Розподіл слів на групи (за частинами мови)
339-342

90
Діагностична робота. Списування 1



Слова, які служать для зв’язку слів у реченні. Прийменники


91
Аналіз діагностичної роботи . Роль службових слів у реченні
343-346

92
Урок розвитку зв’язного мовлення  11 «Красно дякуємо за хліб». Складання кінцівки казки за малюнком та планом
347-350

93
Написання службових слів окремо від інших слів. Вимова і правопис слова рюкзак
351-355

94
Службові слова, до яких не ставлять питань, але без яких майже неможливо побудувати речення.
356-358

95
Підсумковий урок за темою «Слова, які служать для зв’язку слів у реченні»
359-363


Речення. Дослідження і конструювання речень


96
Зміст і завершене інтонаційне оформлення речення.
364-367

97
Спостереження за основними ознаками речення. Велика буква у першому слові в реченні. Вимова і правопис слова дитина 
368-371

98
Урок розвитку зв’язного мовлення 12. Тема «Весна наближається». Складання основної частини казки за допомогою малюнків та запитань
372-376

99
Зв’язок слів у реченні. Вимова і правопис слова понеділок
377-381

100
Речення, у яких є повідомлення. Спостереження за інтонацією таких речень. Побудова речень. Інтонування речень. Розділові знаки в кінці речення.
382-385

101
Речення, у яких є запитання. Спостереження за інтонацією таких речень. Побудова речень. Інтонування речень. Розділові знаки в кінці речення. Вимова і правопис слова медаль
386-389

102
Речення, у яких є  прохання або наказ, спонукання до дії. Побудова речень. Інтонування речень. Розділові знаки в кінці речення.
390-394

103
Урок розвитку зв’язного мовлення 13. Тема «Метро».  Складання діалогу. Вимова і правопис слова метро
395-398

104
Поширення речення за питаннями, поданими вчителем. Навчальна діагностична робота. Мовна тема


105
Складання і запис речення за малюнком, на задану тему Вимова і правопис слова килим


106
Діагностична робота. Мовна тема 2 «Речення. Дослідження і конструювання речень»


107
Аналіз діагностичної роботи. Підсумковий урок за темою «Речення».



Текст. Дослідження та складання текстів


108
Розпізнавання тексту.
399-403

109
Розпізнавання тексту. Удосконалення вмінь добирати заголовок до тексту
404-407

110
Особливості тексту-розповіді, його призначення. Вимова і правопис слова середа
408-413

111
Урок розвитку зв’язного мовлення 14. Написання листа
414-418

112
Особливості тексту-опису, його призначення.
419-422

113
Дослідження будови тексту. Вимова і правопис слова помилка. Навчальна діагностична робота. Диктант
423-426

114
Удосконалення текстів шляхом заміни в них окремих слів, що повторюються, на близькі за значенням, і ті, що були вжиті раніше. Вимова і правопис слова четвер.
427-431

115
Діагностична робота. Диктант 2 з граматичними завданнями


116
Аналіз діагностичної роботи. Підсумковий урок за темою «Текст». Вимова і правопис слова на добраніч
432-435

117
Урок розвитку зв’язного мовлення 15. Тема «Розумні тварини». Складання переказу за планом
436-437


Повторення вивченого у 2 класі


118
Звуки і букви. Склад. Наголос. Звуко – буквений склад слів. (438)


119
Слово. Значення слова. Частини мови. (439, 441)


120
Речення. Текст. (440, 442, 443)


121
Підсумковий урок за рік.





Немає коментарів:

Дописати коментар