Українська мова
За підручником: Кравцова Н. М.; Романова
В. М.; Савчук А. С. «Українська мова та
читання» 2 клас (у 2-х частинах) (Тернопіль: Видавництво «Підручники
та посібники», 2019)
Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом
Савченко О.Я. з навчанням українською мовою, 1 – 2 класи (Київ, ТД
«Освіта – Центр плюс» 2018)
Зведений перелік перевірних робіт, які проводяться в 2 класі
Вид перевірки
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
Діалог
|
1
|
-
|
Перевірка мовних знань і вмінь
|
1
|
2
|
Диктант
|
2
|
2
|
Списування
|
1
|
1
|
Загальна кількість перевірок за семестр
|
5
|
5
|
№
з/п
|
Тема уроку
|
Вправа
|
|
|
І семестр
|
|
|
|
Звуки і букви.
Алфавіт
|
|
|
1
|
Звуки
слова.
|
1 -5
|
|
2
|
Заміна,
додавання, вилучення одного зі звуків (букв) слова так, щоб утворилося інше
слово. Дослідження мовних явищ.
|
6 - 9
|
|
3
|
Український
алфавіт. Букви, які позначають приголосні звуки. Вимова і правопис слова
алфавіт.
|
10
-14
|
|
4
|
Розташування
слів за алфавітом з орієнтацією на першу літеру.
|
15 - 19
|
|
5
|
Уміння
користуватися алфавітом у роботі з навчальним словником.
|
20 - 24
|
|
6
|
Букви,
які позначають голосні звуки.
|
25 - 28
|
|
7
|
Букви,
які позначають голосні звуки я, ю, є, ї.
|
29- 33
|
|
8
|
Букви,
які позначають приголосні звуки.
|
34 - 38
|
|
9
|
Урок розвитку зв’язного мовлення 1.
«У
бібліотеці». Складання розповіді про книгу.
|
39 - 40
|
|
10
|
Склад.
Поділ слів на склади. Дослідження мовних явищ.
|
41 - 47
|
|
11
|
Перенос
слів з рядка в рядок складами. Дослідження мовних явищ. Вимова і правопис
слова вересень.
|
48
- 52
|
|
12
|
Правила
переносу слів зі збігом двох і кількох приголосних звуків. Дослідження мовних
явищ.
|
53 - 56
|
|
13
|
Правила
переносу слова з літерами й та ь у середині слів. Дослідження мовних явищ.
|
57
- 62
|
|
14
|
Вправи
на удосконалення навичок переносу слів з рядка в рядок.
|
|
|
15
|
Наголос
у загальновживаних словах.
|
63 - 68
|
|
16
|
Наголос.
Вправляння у правильному вимовлянні слів, у яких допускають помилки в
наголосі. Дослідження мовних явищ. Вимова і правопис слова завдання. Навчальна діагностична робота. Списування.
|
69 - 72
|
|
17
|
Урок розвитку зв’язного мовлення 2 .Справжня
дружба. Складання розповіді за мультфільмом.
|
73 -76
|
|
18
|
Експерименти
з наголосом: порівняння і пояснення значення слів, які відрізняються лише
наголосом. Дослідження мовних явищ.
|
77
– 81
|
|
19
|
Діагностична робота. Списування
|
|
|
|
Приголосні звуки
|
|
|
20
|
Аналіз діагностичної роботи.
Правильна вимова звуків [г], [ґ], позначення їх буквами «ге», «ґе».
Дослідження мовних явищ. Вимова і написання слова герой.
|
82 - 87
|
|
21
|
Правильна
вимова звука [ф], позначення його буквою «еф».
|
88 - 92
|
|
22
|
Буква
«ща». Позначення нею звукосполучення [шч]. Вимова і правопис слова
Батьківщина.
|
93
- 96
|
|
23
|
Звуки
[дж], [дз], [дзʹ], позначення їх буквосполученнями дж, дз.
|
97
- 100
|
|
24
|
Перенос
слів із буквосполученнями дз, дж. Дослідження мовних явищ.
|
101 - 104
|
|
25
|
Тверді
та м’які приголосні. Зміна значення слова залежно від твердості чи м’якості
приголосного звука. Дослідження мовних явищ.
|
105 - 108
|
|
26
|
Урок розвитку зв’язного мовлення 3. Чорнобривці.
Опис квітки.
|
109 - 110
|
|
27
|
Буквосполучення
ьо. Дослідження мовних явищ.
|
111-115
|
|
28
|
Буквосполучення
ьо, йо. Правила переносу слів з ьо, й. Дослідження мовних явищ.
|
116 - 120
|
|
29
|
Закріплення
знань про тверді та м’які приголосні звуки. Вимова і правопис слова неділя.
Дослідження мовних явищ. Навчальна
діагностична робота. Диктант
|
121 - 125
|
|
30
|
Діагностична робота.
Диктант.
|
|
|
31
|
Аналіз діагностичної роботи . Подовжені
м’які приголосні звуки. Позначення подовжених м’яких приголосних звуків на
письмі двома однаковими буквами. Дослідження мовних явищ.
|
126 - 130
|
|
32
|
Поділ
на склади слів подовженими з м’якими приголосними звуками. Дослідження мовних
явищ.
|
131-135
|
|
33
|
Правила
переносу слів з м’якими подовженими звуками. Дослідження мовних явищ. Вимова
і правопис сполуки до побачення.
|
136
-140
|
|
34
|
Урок розвитку зв’язного мовлення 4. Коли
немає змоги подзвонити. Написання sms-повідомлення.
|
141 - 145
|
|
35
|
Дзвінкі
та глухі приголосні звуки. Уявлення про дзвінкі та глухі приголосні.
Дослідження мовних явищ. Вимова і правопис слова предмет.
|
146 - 151
|
|
36
|
Правильна
вимова дзвінких приголосних у кінці складу, слова.
|
152 156
|
|
37
|
Правильна
вимова та написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова й складу.
Вимова та написання сполуки будь ласка.
|
157 - 159
|
|
38
|
Практичне
засвоєння і вдосконалення нормативної (неоглушеної) вимови дзвінких
приголосних у кінці слова і складу. Навчальна
робота. Діалог.
|
|
|
39
|
Апостроф.
Написання апострофа у словах. Дослідження мовних явищ. Вимова і написання
слова п’ятниця.
|
160 - 164
|
|
40
|
Правила
переносу слів з апострофом. Дослідження мовних явищ. Перевірна робота. Діалог 1.У
бібліотеці. У крамниці. У гостях. Знайомство. Дорогою до школи.
|
165 - 169
|
|
41
|
Вправи
на закріплення знань про звуки. Навчальна діагностична робота. Мовна тема.
|
|
|
42
|
Розвиток зв’язного мовлення 5. Заячі
забави. Складання продовження казки. Вимова і правопис слова заєць.
|
170-173
|
|
43
|
Діагностична робота. Мовна тема з теми «Приголосні
звуки».
|
|
|
|
Слово. Значення
слова
|
|
|
44
|
Аналіз діагностичної роботи . Спостереження
за лексичним значенням слова.
|
174 - 178
|
|
45
|
Розвиток уявлень про те, що
слово служить для назви предметів, якості, дій, визначення кількості. Вимова
і написання слова диван.
|
179 - 182
|
|
46
|
Тематичні
групи слів. Доповнення кожної групи словами за смисловою ознакою Вживання
слів різних лексичних груп у власному мовленні.
|
183
- 186
|
|
47
|
Добір
слів для доповнення речення, складання речень зазначеного змісту.
|
187
- 190
|
|
48
|
Слова,
близькі за значенням. Дослідження мовних явищ.
|
191 - 195
|
|
49
|
Слова, протилежні за значенням. Дослідження мовних
явищ. Вимова і правопис слова чернетка.
|
196 - 200
|
|
50
|
Багатозначні
слова. Дослідження мовних явищ. Вимова і написання слова театр. Навчальна
діагностична робота. Диктант
|
201
- 205
|
|
51
|
Урок розвитку зв’язного мовлення 6. Для
чого лисиці хвіст. Відновлення деформованого тексту.
|
206 - 209
|
|
52
|
Пряме
й переносне значення слів. Дослідження мовних явищ.
|
210 -214
|
|
53
|
Діагностична робота. Диктант.
|
|
|
54
|
Аналіз діагностичної роботи . Складання
груп слів із пропонованим лексичним значенням. Вимова та написання слова
співчуття.
|
215
- 219
|
|
55
|
Знаходження
серед слів тих, що подібні чи протилежні за лексичним значенням. Підсумок за
семестр.
|
|
|
|
Частини мови
|
|
|
56
|
Формування
уявлень про частини мови. Дослідження мовних явищ.
|
220-224
|
|
57
|
Формування
уявлень про частини мови.
|
|
|
|
Слова, які називають
назви предметів. Іменник
|
|
|
58
|
Слова,
які відповідають на питання хто? що?
|
225-228
|
|
59
|
Ознайомлення
із поняттям іменники. Вимова і правопис слова ноутбук
|
229-234
|
|
60
|
Дослідження
мовних явищ
|
235-239
|
|
61
|
Урок розвитку зв’язного мовлення7. Тварини взимку. Складання розповіді за
малюнками
|
240-244
|
|
62
|
Змінювання
слів, які відповідають на питання хто? що? (іменників) за числами (один –
багато).
|
245-251
|
|
63
|
Вживання
великої букви в іменах, по батькові та прізвищах. Дослідження мовних явищ.
|
252-256
|
|
64
|
Вживання
великої букви у кличках тварин. Дослідження мовних явищ. Навчальна діагностична робота.
Мовна тема
|
257-262
|
|
65
|
Велика
буква в назвах міст, сіл, вулиць. Дослідження мовних явищ. Вимова і правопис
слова вулиця
|
263-268
|
|
66
|
Діагностична робота. Мовна тема 1 «Іменник»
|
|
|
67
|
Аналіз діагностичної роботи.
Підсумковий урок за темою «Іменник».
|
|
|
|
Слова, які називають
ознаки предметів. Прикметник
|
|
|
68
|
Слова,
що відповідають на питання який? яка? яке? які? (прикметники). Вимова і правопис
слова ознака
|
269-274
|
|
69
|
Складання
груп слів прикметників, які мають різне лексичне значення. Вимова і правопис
слова червоний
|
275-278
|
|
70
|
Урок розвитку зв’язного мовлення 8 «Ну що б, здавалося, слова». Складання
розповіді за опорними словами та словосполученнями. Вимова і правопис слова
черговий
|
279-282
|
|
71
|
Зв’язок
прикметників з іменниками. Вимова і правопис слова духмяний
|
283-287
|
|
72
|
Практичне
змінювання прикметників за числами
|
288-291
|
|
73
|
Виявлення
серед прикметників слів, подібних чи протилежних за значенням. Навчальна
діагностична робота. Диктант
|
292-295
|
|
74
|
Утворення
сполучень слів, які відповідають на питання хто? що? та який? яка? Добір
слів, які відповідають реальним ознакам того чи іншого предмета. Вимова і правопис
слова ведмідь
|
296-299
|
|
75
|
Діагностична робота. Диктант
1
|
|
|
76
|
Аналіз діагностичної роботи.
Підсумковий урок за темою «Прикметник».
|
|
|
|
Слова, які називають дію
предметів. Дієслово
|
|
|
77
|
Слова,
які називають дії та відповідають на питання що робити? що зробити? що робив?
що буде робити? (дієслова)
|
300-303
|
|
78
|
Урок розвитку зв’язного мовлення 9. Тема
«У гості до казки». Вимова і правопис
слова черевики
|
304-307
|
|
79
|
Слова,
які відповідають на питання що робити? що зробити? що робив? що буде робити?
(дієслова)
|
308-311
|
|
80
|
Складання
груп дієслів із певним лексичним значенням дії.
|
312-316
|
|
81
|
Добирання
влучних дієслів для висловлення власних думок, виявлення почуттів та ін.
|
317-320
|
|
82
|
Знаходження
серед дієслів тих, які близькі чи протилежні за значенням.
|
321-323
|
|
83
|
Підсумковий
урок за темою «Дієслово»
|
324-325
|
|
84
|
Урок розвитку зв’язного мовлення 10. Складання
сенкану «Котики»
|
326
|
|
|
Слова, які називають
кількість предметів. Числівники
|
|
|
85
|
Розрізнення
слів, які називають числа і відповідають на питання скільки?
|
327-330
|
|
86
|
Розрізнення
слів, які називають числа і відповідають на питання скільки?
|
331-334
|
|
87
|
Утворення
словосполучення числівників з іменниками. Вимова і правопис слова календар
|
335-338
|
|
88
|
Підсумковий
урок за темою «Числівник». Навчальна діагностична робота. Списування
|
|
|
89
|
Розподіл
слів на групи (за частинами мови)
|
339-342
|
|
90
|
Діагностична робота.
Списування 1
|
|
|
|
Слова, які служать для зв’язку
слів у реченні. Прийменники
|
|
|
91
|
Аналіз діагностичної роботи . Роль
службових слів у реченні
|
343-346
|
|
92
|
Урок розвитку зв’язного мовлення 11 «Красно
дякуємо за хліб». Складання кінцівки казки за малюнком та планом
|
347-350
|
|
93
|
Написання
службових слів окремо від інших слів. Вимова і правопис слова рюкзак
|
351-355
|
|
94
|
Службові
слова, до яких не ставлять питань, але без яких майже неможливо побудувати
речення.
|
356-358
|
|
95
|
Підсумковий урок за темою «Слова, які служать для зв’язку
слів у реченні»
|
359-363
|
|
|
Речення. Дослідження і
конструювання речень
|
|
|
96
|
Зміст
і завершене інтонаційне оформлення речення.
|
364-367
|
|
97
|
Спостереження
за основними ознаками речення. Велика буква у першому слові в реченні. Вимова
і правопис слова дитина
|
368-371
|
|
98
|
Урок розвитку зв’язного мовлення 12. Тема
«Весна наближається». Складання основної частини казки за допомогою малюнків
та запитань
|
372-376
|
|
99
|
Зв’язок слів у реченні. Вимова
і правопис слова понеділок
|
377-381
|
|
100
|
Речення,
у яких є повідомлення. Спостереження за інтонацією таких речень. Побудова
речень. Інтонування речень. Розділові знаки в кінці речення.
|
382-385
|
|
101
|
Речення,
у яких є запитання. Спостереження за інтонацією таких речень. Побудова
речень. Інтонування речень. Розділові знаки в кінці речення. Вимова і правопис
слова медаль
|
386-389
|
|
102
|
Речення,
у яких є прохання або наказ,
спонукання до дії. Побудова речень. Інтонування речень. Розділові знаки в
кінці речення.
|
390-394
|
|
103
|
Урок розвитку зв’язного мовлення 13. Тема
«Метро». Складання діалогу. Вимова і правопис
слова метро
|
395-398
|
|
104
|
Поширення
речення за питаннями, поданими вчителем. Навчальна діагностична робота. Мовна тема
|
|
|
105
|
Складання
і запис речення за малюнком, на задану тему Вимова і правопис слова килим
|
|
|
106
|
Діагностична робота. Мовна тема 2
«Речення. Дослідження і конструювання речень»
|
|
|
107
|
Аналіз діагностичної роботи.
Підсумковий урок за темою «Речення».
|
|
|
|
Текст.
Дослідження та складання текстів
|
|
|
108
|
Розпізнавання
тексту.
|
399-403
|
|
109
|
Розпізнавання
тексту. Удосконалення вмінь добирати заголовок до тексту
|
404-407
|
|
110
|
Особливості
тексту-розповіді, його призначення. Вимова і правопис слова середа
|
408-413
|
|
111
|
Урок розвитку зв’язного мовлення 14.
Написання листа
|
414-418
|
|
112
|
Особливості
тексту-опису, його призначення.
|
419-422
|
|
113
|
Дослідження
будови тексту. Вимова і правопис слова помилка. Навчальна діагностична робота.
Диктант
|
423-426
|
|
114
|
Удосконалення
текстів шляхом заміни в них окремих слів, що повторюються, на близькі за
значенням, і ті, що були вжиті раніше. Вимова і правопис слова четвер.
|
427-431
|
|
115
|
Діагностична робота. Диктант 2 з
граматичними завданнями
|
|
|
116
|
Аналіз діагностичної роботи.
Підсумковий урок за темою «Текст». Вимова і правопис слова на добраніч
|
432-435
|
|
117
|
Урок розвитку зв’язного мовлення 15. Тема
«Розумні тварини». Складання переказу за планом
|
436-437
|
|
|
Повторення вивченого у 2
класі
|
|
|
118
|
Звуки
і букви. Склад. Наголос. Звуко – буквений склад слів. (438)
|
|
|
119
|
Слово.
Значення слова. Частини мови. (439, 441)
|
|
|
120
|
Речення.
Текст. (440, 442, 443)
|
|
|
121
|
Підсумковий
урок за рік.
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар