Образотворче мистецтво
За підручником: О.В.Калініченко, Л.С.Арістова «Мистецтво»
(Київ: Видавничий дім «Освіта», 2018)
№
п\п
|
Тема уроку
|
Дата
|
|
1
|
Тема 1. Здраствуй
школо! Загальне
ознайомлення з поняттям мистецтво,
образотворче мистецтво,митець,лінія. Види і типи ліній. Сприймання Мистецтва: М.Вітт «Друзі», скульптура у
парку м. Харків. Художньо Творча Діяльність: Зображення чарівної мистецької
стежинки (акварель, фломастери,
кольорові олівці) ст.6 - 7
|
||
2
|
Тема 2. Ми -
учні чарівниці Гармонії. Форми предмета Прості геометричні форми: площині(прямокутник, квадрат,
трикутник, коло, овал) та об’ємні ( куб, циліндр, конус, куля).
СМ: фотографії
шкіл. ХТД : Зображення
школи чарівниці Гармонії (кольоровий папір, аплікація) ст.10 -11
|
||
3
|
Тема 3. Мої друзі
- іграшки. Настрій у мистецьких творах. Емоційне сприймання картин. Прості форми
(повторення). Розміщення зображення на площині аркуша. СМ: І.Шері « Безмежна уява», М. і І. Гармаш «Обійми з Мінні».
ХТД: Зображення улюбленої
іграшки – друга (акварель,гуаш) ст.14 - 15
|
||
4
|
Тема 4. Милуємося довкіллям. Довкілля, декор, орнамент. Поняття візерунка та орнаменту (на
елементарному рівні). Робота з
природним матеріалом. СМ: І. Брошкевич
«Глечик», вишитий рушник (фрагмент). ХТД:
Прикрашання куточка шкільного подвір’я
орнаментом із природничих матеріалів ст.18 -19
|
||
5
|
Тема 5. Щедра осінь. Скульптура як вид образотворчого мистецтва. Прості об’ємні форми. Правила роботи з пластиліном. СМ: Р.
Клірфілд «Вівтар для подяки», твори скульптури. ХТД: Ліплення овочів та фруктів - дарів осені (пластилін). ГР: викладення виліплених фруктів та
овочів на картонній тарілці. ст.22-23
|
||
6
|
Тема 6. Наша
Батьківщина – рідна Україна. Поняття про основні (жовтий, червоний, синій) та похідні (жовто-гарячий,
зелений, фіолетовий) кольори. Способи утворення похідних кольорів. Палатра. СМ: Й. Бокшай «Золота осінь». ХТД: Зображення осіннього краєвиду за
допомогою тільки жовтої, червоної і синьої фарби (кольоровий папір, акварель, гуаш)ст.26 - 27
|
||
7
|
Тема 7. Мистецькі професії. Знайомство з митцями – друзями чарівниці Гармонії
образотворчого мистецтва: художники, скульптори. СМ: Б.Мазур «Кіт
Пателеймон», В. Єрко ілюстрація, К.
Ларссон «Автопортрет за мольбертом». ХТД:
Створення зображення шляхом
домальовування лінії, цифри, літер (кольорові
олівці, фломастери) ст.30-31
|
||
8
|
Тема 8. Мої захоплення. Порівняння мистецьких творів. Художник, скульптор
(повторення). Ліплення з пластиліну. СМ:
К.Зеллер «»Риба – клоун», скульптура – рельєф «Риба». ХТД: Зображення рибки з пластиліну на картоні (пластилін, картон). ГР: Створення колективної
композиції – акваріуму. Презентація спільної роботи.ст.34 -35
|
||
9
|
Тема 9. Завітаємо до театру. Театр як вид мистецтва. Театр, сцена, декорація,
костюми. СМ: Фото фрагменту із спектаклю «Коза – Дереза» на сцені театру.
ХТД: Створення масок до укр. народної
казки «Коза – дереза»
(кольоровий папір, картон) ст.38 - 39
|
||
10
|
Тема 10. Ми – актори, ми – костюмери. Художник, костюм. Поняття візерунка та орнаменту (на
елементарному рівні). Спрощення форм рослинного світу під час створення
орнаменту. СМ: Фото персонажів вистав у театральних костюмах. ХТД: Зображення орнаменту для сорочки- вишиванки персонажа казки «Коза – Дереза» (фломастери,
олівці) ст. 42-43
|
||
11
|
Тема 11. «Лускунчик» - на театральній сцені. Художник у театрі,
декорації та костюми для вистави. СМ: Фото сцени з вистави «Лускунчик», Д.
Хіггінс Ескіз декорації до
«Лускунчика». ХТД: Зображення новорічної іграшки
для декорації до вистави «Лускунчик» (акварель) ст.46 - 47
|
||
12
|
Тема 12. Зима – чарівниця. Ознайомлення
з холодними кольорами.Ознайомлення з
технікою набризку. СМ: М. Глущенко
«Зима», Ю.Писар «Зимова ідилія», О. Вакуленко «Казкова зима». ХТД: Зображення
засніженого села чи міста
(кольоровий папір, картон, гуаш) ст.50- 51
|
||
13
|
Тема 13. Зустрічаємо Святочного Діда. Розмаїття
форм. Декор. СМ: Ілюстрації до казок Д.Дейлі «Лускунчик»,
Е.Булатов, О. Васильєв
«Попелюшка». ХТД: Зображення казкового годинника (матеріал на вибір)ст.54-55
|
||
14
|
Тема 14. Зимові свята. Витинанка як вид художньої роботи з папером. Розміщення
зображення на аркуші. СМ: М.Янко
«Дерево життя», зразки витинанок. ХТД:
Зображення зимового лісу за допомогою витинанки. (кольоровий папір, картон) ст.58 - 59
|
||
15
|
Перевір себе. Узагальнення. Відповіді на запитання і завдання.
Підготовка до різдвяно – новорічних свят. ст. 62
|
||
16
|
Перевір себе. Узагальнення і
систематизація знань учнів. Виконання колективної роботи.
|
||
17
|
Тема 15. Мандруємо Європою. Форми транспорту. ХТД: Зображення
транспорту на вибір: карета,
автомобіль, літак (воскові олівці, фломастери). ст.62 – 63 з. 26 - 27
|
||
18
|
Тема 16. Танцювальні захоплення європейців. Танець, пози та
рухи танцівників. ХТД: Зображення дітей, які танцюють (кольорові
олівці, фломастери). ст.66- 67 з.28 - 29
|
||
19
|
Тема 17.
Професії в кіномистецтві. Художник – мультиплікатор. ХТД: Створення образу персонажу для мультфільму та його зображення
(пластилін, олівці, фломастери).ст70 – 71 з. 30 - 31
|
||
20
|
Тема 18. Мистецтво і техніка. Художник – дизайнер. ХТД: Створення образу українського смайлика, зображення його з
передачею емоцій (кольоровий папір, олівці, фломастери). ст. 74 – 75 з.
32 - 33
|
||
21
|
Тема 19. Світ рослин у мистецтві. Декоративне зображення. ХТД: Створення декоративної квітки (кольоровий папір). ст. 78 –
79 з. 34 – 35. Гр:Створення колективної декоративної композиції «Квіткова
галявина»
|
||
22
|
Тема 20. Світ тварин у мистецтві. Народні майстри, Українські народні іграшки,
свистунці. ХТД: Ліплення одного з
персонажів української народної казки «Лисичка, котик і півник»
(пластилін).ст.82 – 83 з. 36 - 37
|
||
23
|
Тема 21. Краса весни. Відтінки кольору. Монотипія. Розміщення зображення на
вертикальному або горизонтальному аркуші. ХТД: Виконання весняної монотипії
відтінків зеленого кольору (гуаш). ст. 86 – 87
з. 38 - 39
|
||
24
|
Тема 22. Мистецтво і
здоров’я. Теплі кольори. ХТД: Зображення фруктів і овочів теплих кольорові
(акварель).ст.90 – 91 з. 40 - 41
|
||
25
|
Тема 23. Мистецтво і
спорт. Форма і декор. ХТД:
Зображення медалі переможця спортивного змагання (акварель, олівці,
фломастери).ст.94 – 95 з. 42 - 43
|
||
26
|
Тема 24. Великодні
писанки. Великдень, писанки, візерунки, знаки. ХТД: Зображення писанки із прадавніми
візерунками, знаками (тонований папір, олівці, фломастери). ст. 98 – 99
з. 44 - 45
|
||
27
|
Тема 25. Герої дитячих книжок. Композиція. ХТД: Створення ілюстрації до української
казки (олівці, фломастери). ст. 102 – 103 з. 46 – 47 ГР.: Складання
намальованих ілюстрацій до певної казки в одну книжку.
|
||
28
|
Тема 26. У родинному
колі. Розміщення зображення у вертикально або горизонтально
відповідно до задуму. ХТД: Зображення будинку, де живе родина
(кольорові або воскові олівці, крейди).ст.106 – 107з.48 - 49
|
||
29
|
Тема 27. Ми – українці. Вишиванка, рушник. ХТД: Зображення козака – хороброго воїна
(матеріал на вибір). ст.110 – 111 з. 50 - 51
|
||
30
|
Тема 28. Веселкове
диво. Послідовність кольорів веселки. ХТД:Зображення веселки (кольорові олівці, фломастери, гуаш,
акварель). ст.114 – 115 з. 52 - 54
|
||
31
|
Тема 29. Зустрічаймо
літо! Особливості форми метелика. Основні і похідні, теплі та
холодні кольори. ХТД: Зображення
різнокольорового метелика (кольорові олівці, фломастери). ст.118 – 119 з.
54 - 55
|
||
32
|
Підготовка малюнків до шкільної виставки.
ХТД: Виготовлення рамок для кращих малюнків.
|
||
33
|
Перевір себе. Узагальнення. Відповіді на запитання і завдання.ст.122
|
||
34
|
Перевір себе. Узагальнення і
систематизація знань учнів. Виконання колективної роботи.
|
||
Немає коментарів:
Дописати коментар