неділя, 27 січня 2019 р.


Образотворче мистецтво
За підручником: О.В.Калініченко, Л.С.Арістова «Мистецтво» (Київ: Видавничий дім «Освіта», 2018)




п\п

Тема уроку


Дата


 1
Тема 1. Здраствуй школо!  Загальне ознайомлення з поняттям  мистецтво, образотворче мистецтво,митець,лінія. Види і типи ліній. Сприймання  Мистецтва: М.Вітт «Друзі», скульптура у парку м. Харків.  Художньо Творча Діяльність: Зображення чарівної  мистецької стежинки (акварель, фломастери,  кольорові олівці) ст.6 - 7


2
Тема 2. Ми  - учні чарівниці Гармонії. Форми предмета Прості геометричні форми: площині(прямокутник, квадрат, трикутник, коло, овал) та об’ємні ( куб, циліндр, конус, куля).
СМ: фотографії шкіл.  ХТД :  Зображення школи чарівниці Гармонії (кольоровий папір, аплікація) ст.10 -11


3
Тема 3. Мої друзі  - іграшки.  Настрій у мистецьких творах.  Емоційне сприймання картин. Прості форми (повторення). Розміщення зображення на площині аркуша.  СМ: І.Шері               « Безмежна уява»,  М. і І. Гармаш «Обійми з Мінні».  ХТД: Зображення улюбленої іграшки – друга (акварель,гуаш) ст.14 - 15


4
Тема 4. Милуємося довкіллям. Довкілля, декор, орнамент.  Поняття візерунка та орнаменту (на елементарному рівні).  Робота з природним матеріалом.  СМ: І. Брошкевич «Глечик», вишитий рушник (фрагмент). ХТД:  Прикрашання куточка шкільного подвір’я орнаментом із природничих матеріалів  ст.18 -19


5
Тема 5. Щедра осінь. Скульптура як вид образотворчого мистецтва.  Прості об’ємні форми.  Правила роботи з пластиліном. СМ: Р. Клірфілд «Вівтар для подяки», твори скульптури. ХТД: Ліплення овочів та фруктів -  дарів осені (пластилін). ГР: викладення виліплених фруктів та овочів на картонній тарілці.  ст.22-23


6
Тема 6.  Наша Батьківщина – рідна Україна. Поняття про основні (жовтий, червоний, синій) та похідні (жовто-гарячий, зелений, фіолетовий) кольори. Способи утворення похідних кольорів.  Палатра. СМ: Й. Бокшай «Золота осінь». ХТД: Зображення осіннього  краєвиду за допомогою тільки жовтої, червоної і синьої фарби (кольоровий папір, акварель, гуаш)ст.26 - 27


7
Тема 7. Мистецькі професії. Знайомство з митцями – друзями чарівниці Гармонії образотворчого мистецтва: художники, скульптори. СМ: Б.Мазур «Кіт Пателеймон»,  В. Єрко ілюстрація, К. Ларссон «Автопортрет за мольбертом». ХТД:  Створення  зображення шляхом домальовування  лінії, цифри, літер  (кольорові олівці, фломастери) ст.30-31


8
Тема 8. Мої захоплення.   Порівняння мистецьких творів.  Художник, скульптор (повторення).  Ліплення з пластиліну. СМ: К.Зеллер «»Риба – клоун», скульптура – рельєф «Риба». ХТД: Зображення рибки з пластиліну на картоні (пластилін, картон). ГР: Створення колективної композиції – акваріуму. Презентація спільної роботи.ст.34 -35


  9
Тема 9. Завітаємо до театру. Театр як вид мистецтва. Театр, сцена, декорація, костюми. СМ: Фото фрагменту із спектаклю «Коза – Дереза» на сцені театру. ХТД: Створення  масок до укр. народної казки «Коза – дереза» (кольоровий папір, картон) ст.38 - 39


10
Тема 10. Ми – актори, ми – костюмери.  Художник, костюм. Поняття візерунка та орнаменту (на елементарному рівні). Спрощення форм рослинного світу під час створення орнаменту. СМ: Фото персонажів вистав у театральних костюмах.  ХТД:  Зображення орнаменту  для сорочки- вишиванки  персонажа казки «Коза – Дереза» (фломастери, олівці) ст. 42-43


11
Тема 11.  «Лускунчик» - на театральній сцені. Художник у театрі, декорації та костюми для вистави. СМ: Фото сцени з вистави «Лускунчик», Д. Хіггінс Ескіз декорації  до «Лускунчика». ХТД: Зображення  новорічної  іграшки  для декорації до вистави «Лускунчик» (акварель) ст.46 - 47


12
Тема 12. Зима – чарівниця. Ознайомлення з  холодними кольорами.Ознайомлення з технікою набризку.  СМ: М. Глущенко «Зима», Ю.Писар «Зимова ідилія», О. Вакуленко «Казкова зима».  ХТД: Зображення      засніженого села чи міста (кольоровий папір, картон, гуаш) ст.50- 51


13
Тема 13. Зустрічаємо Святочного Діда. Розмаїття форм. Декор. СМ: Ілюстрації до казок Д.Дейлі «Лускунчик»,
Е.Булатов, О. Васильєв «Попелюшка». ХТД:  Зображення казкового  годинника (матеріал на вибір)ст.54-55


14
Тема 14. Зимові свята. Витинанка як вид художньої роботи з папером. Розміщення  зображення на аркуші. СМ: М.Янко «Дерево життя», зразки витинанок. ХТД:  Зображення     зимового лісу за допомогою витинанки.  (кольоровий папір, картон) ст.58 - 59


15
Перевір себе.  Узагальнення. Відповіді на запитання і завдання. Підготовка до різдвяно – новорічних свят. ст. 62


16
Перевір себе. Узагальнення  і систематизація знань учнів. Виконання колективної роботи.




17


Тема 15. Мандруємо Європою. Форми транспорту.  ХТД:  Зображення транспорту на вибір:  карета, автомобіль, літак (воскові олівці, фломастери). ст.62 – 63 з. 26 - 27


18
Тема 16. Танцювальні захоплення європейців.  Танець, пози та рухи танцівників. ХТД:  Зображення дітей, які танцюють (кольорові олівці, фломастери). ст.66- 67 з.28 - 29


19
Тема 17.  Професії в кіномистецтві. Художник – мультиплікатор. ХТД: Створення образу персонажу для мультфільму та його зображення (пластилін, олівці, фломастери).ст70 – 71 з. 30 - 31


20
Тема 18. Мистецтво і техніка. Художник – дизайнер. ХТД: Створення образу українського смайлика, зображення його з передачею емоцій (кольоровий папір, олівці, фломастери). ст. 74 – 75 з. 32 - 33


21
Тема 19. Світ рослин у мистецтві. Декоративне зображення. ХТД: Створення декоративної квітки (кольоровий папір). ст. 78 – 79 з. 34 – 35. Гр:Створення колективної декоративної композиції «Квіткова галявина»


22
Тема 20. Світ тварин у мистецтві. Народні майстри, Українські народні іграшки, свистунці. ХТД: Ліплення одного з персонажів української народної казки «Лисичка, котик і півник» (пластилін).ст.82 – 83 з. 36  - 37


23
Тема 21. Краса весни. Відтінки кольору. Монотипія. Розміщення зображення на вертикальному або горизонтальному аркуші. ХТД: Виконання весняної монотипії  відтінків зеленого кольору (гуаш).                                 ст. 86 – 87 з. 38  - 39


24
Тема 22. Мистецтво і здоров’я. Теплі кольори.                        ХТД: Зображення фруктів і овочів теплих кольорові (акварель).ст.90 – 91 з. 40 - 41


25
Тема 23. Мистецтво і спорт. Форма і декор. ХТД: Зображення медалі переможця спортивного змагання (акварель, олівці, фломастери).ст.94 – 95 з. 42 - 43


26
Тема 24. Великодні писанки. Великдень, писанки, візерунки, знаки. ХТД: Зображення писанки із прадавніми візерунками, знаками (тонований папір, олівці, фломастери). ст. 98 – 99 з. 44 - 45


27
Тема 25.  Герої дитячих книжок. Композиція. ХТД: Створення ілюстрації до української казки (олівці, фломастери). ст. 102 – 103 з. 46 – 47 ГР.: Складання намальованих ілюстрацій до певної казки в одну книжку.


28
Тема 26. У родинному колі. Розміщення зображення у вертикально або горизонтально відповідно до задуму. ХТД:  Зображення будинку, де живе родина (кольорові або воскові олівці, крейди).ст.106 – 107з.48 - 49


29
Тема 27. Ми – українці. Вишиванка, рушник. ХТД: Зображення козака – хороброго воїна (матеріал на вибір). ст.110 – 111 з. 50 - 51


30
Тема 28. Веселкове диво. Послідовність кольорів веселки. ХТД:Зображення веселки (кольорові олівці, фломастери, гуаш, акварель). ст.114 – 115 з. 52 - 54


31
Тема 29. Зустрічаймо літо! Особливості форми метелика. Основні і похідні, теплі та холодні кольори. ХТД: Зображення різнокольорового метелика (кольорові олівці, фломастери). ст.118 – 119 з. 54 - 55


32
Підготовка малюнків до шкільної виставки.
 ХТД: Виготовлення рамок для кращих малюнків.


33
Перевір себе.  Узагальнення. Відповіді на запитання і завдання.ст.122


34
Перевір себе. Узагальнення  і систематизація знань учнів. Виконання колективної роботи.















 


Немає коментарів:

Дописати коментар