неділя, 27 січня 2019 р.


Українська мова і літературне читання.
Навчання грамоти
 За підручником: Н.М. Кравцова, О.Д. Придаток «Буквар» (Тернопіль: Підручники і посібники, 2018)
     

І семестр
16 тижнів * 7 годин  = 112 годин
7 годин на тиждень
 (56 годин читання, 56 годин письма)

ЧИТАННЯ                                                                 ПИСЬМО
І семестр
Добуквенний  період (14 год)
1
с. 3

Букварик – вірний помічник. Знайомство із школою, класом, однокласниками. Вітання і знайомство з однолітками та дорослими, звертання до однокласників. Сюжетно-рольові ігри.
1
ст.3

Письмове приладдя. Правила користування письмовим приладдям.Основи правильної постави. Правила сидіння під час письма. Вітання і знайомство з однолітками та дорослими, звертання до однокласників.     
Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу).
2
с. 4

На галявці лісовій… Поняття про назви істот і неістот. Слова, що відповідають на питання хто? що?  Практичне розрізнення назв істот і неживих предметів. Розподіл слів на групи за питаннями хто? що?.
2
ст.4

Практичне розрізнення назв істот і неживих предметів, розподіл слів на групи за питаннями «хто?», «що?». Орієнтування на сторінці зошита ( праворуч, ліворуч). Положення олівця в руці під час письма. Штрихова лінія.  Обведення контурних малюнків та їх розфарбовування.
3
с. 5 - 6

У гості до казки. Закріплення вмінь ставити питання до назв істот та неістот.
3
ст.5

Практика Daily 5: письмо для себе. Оформлення «Щоденника вражень» (далі щоденна діяльність не прописуватиметься, але мати на увазі, що робота у «Щоденнику вражень» відбувається постійно. (див. — щодня)
4
с. 7

У гості до казки.  Слухання казки  «Колосок», театралізація уривків з опорою на ілюстрації.
Робота з дитячою книжкою1.
Укр. народна казка «Колосок»
4
ст.6

.розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування в сітці зошита. Верхня та нижня рядкові лінії. Написання вертикальних   та прямих горизонтальних ліній. Ситуації спілкування. Робота в парах. 
5
с. 8 - 9

Описуємо предмети. Поняття про ознаки предметів. Слова, що відповідають на питання який?яка? яке? які? Порівняння предметів за вказаною ознакою. (Інтеграція з природознавством, математикою).
5
ст. 7

Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці зошита.  Написання горизонтальних ліній. Ситуації спілкування. Складання запитан. Робота в парах. 
6
с. 10-11

Тварини цікаві: злі і ласкаві.  Поняття про дії предметів. Слова, що відповідають на питання що робить? Що роблять? Практичне вживання дієслів з назвами істот та неістот.( Інтеграція з математикою).
6
ст.8

Вміння давати повну відповідь. Орієнтування в сітці зошита. Написання вертикальних, горизонтальних, похилих ліній. Ситуації спілкування. Робота в парах. 
7
с. 12-13

Дуже вже цікава у цирку вистава!  Поняття про речення. Практичне ознайомлення з реченням. Виокремлення речень з мовного потоку. Аналіз їх за кількістю слів. Складання речень за малюнками.
Робота з дитячою книжкою 2.
Вірш М. Возіянова «Цирк».
7
ст.9

Міжрядкові (допоміжні) лінії сітки зошита    (надрядкова, підрядкова). Пряма вертикальна лінія (коротка, довга). Письмо під лічбу. Ситуації спілкування. Робота в парах. 
8
с. 14-15

Дивний морський світ.  Поділ слів на склади. Практичне ознайомлення з поділом слів на склади з опорою на ілюстративний матеріал.  Схематичне зображення складової будови слова.  (Інтеграція з природознавством, математикою).
8
с. 10


Розвиток уміння відповідати та ставити запитання.  Проведення хвилястих ліній. Письмо  прямих та похилих з заокругленням унизу ліній. Ситуації спілкування. Робота в парах і малих групах.
9
с.16-17

Ігри та забави.  Наголос. Наголошений склад. Практичне ознайомлення з наголошеними і ненаголошеними складами. Спостереження за зміною значення слова залежно від наголосу. Робота з дитячою книжкою 3.  Розучування лічилок. (Інтеграція з основами здоров’я).
9
с. 11

Робочий рядок, його складові частини. Письмо  коротких та довгих похилих ліній,  з заокругленням угорі. Ситуації спілкування. Робота в парах і малих групах. 
10
с. 18-19

 На подвірї у бабусі є курчатка, кізка, гуси… Мовні й немовні звуки. Спостереження за мовними й немовними звуками. Поділ слів на склади.  (Інтеграція з природознавством).
10
с. 11

Виконання завдань у робочому рядку. Письмо  коротких та довгих похилих з заокругленням унизу. Ситуації спілкування. Робота в парах. 
11
с.20-21

Слово «картинг» – незнайоме… Буде нам воно відоме!  Голосні та приголосні звуки. Спостереження за вимовою голосних та приголосних  звуків. Розрізнення їх на слух, умовне позначення. (Інтеграція з основами здоров’я).
11
с. 12

Письмо коротких та  подовжених ліній із заокругленням унизу та вгорі. Підготовчі вправи до написання букв. Ситуації спілкування. Робота в парах. 
12
с.22-23

Парк розваг.  Тверді та м’які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Спостереження за вимовою твердих і м’яких приголосних звуків.
12
с. 12

Письмо лівих і правих малих півовалів. Підготовчі вправи до написання букв. Ситуації спілкування. Складання речень. Робота в парах. 
13
с. 24-25

Чому до річки ходять люди?   Дзвінкі та глухі  приголосні звуки. Звуковий аналіз простих за будовою слів, умовне позначення їх на письмі.  Дидактичні ігри.  (Інтеграція з природознавством).
13
с. 13

Письмо лівих і правих великих півовалів. Підготовчі вправи до написання букв. Ситуації спілкування. Складання речень. Робота в парах.
14
с.26-27

Овочі та фрукти – корисні продукти Побудова звукової схеми слова.  Дидактичні ігри. Диференційоване читання (тут і далі): учні, які вже вміють читати, опрацьовують вірш повністю; учні, які вивчають букву, відшукують її у вірші (букви, виділені синім кольором). (Інтеграція з основами здоров’я, природознавством).
Робота з дитячою книжкою 4. Укр. народна казка «Заєць та Їжак»
14
ст..13

 Письмо петлеподібних елементів. Обведення зразків. Поєднання груп елементів. Удосконалення вміння писати вивчені елементи букв.
БУКВЕННИЙ  ПЕРІОД
15
с. 28-29

 Звук [а], позначення його буквою «а». Диференційоване читання. (Інтеграція з основами здоров’я).
15
с. 14

 Письмо малої букви а.  Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучення аа. Звуковий аналіз слів. Ситуації спілкування. Робота в парах
16
с.30 - 31

Звук [у], позначення його буквою «у». Виділення звука [у] словах. Диференційоване читання.( Інтеграція з природознавством, основами здоров’я).
16
с. 15

Письмо великої букви А. Безвдривне зєднання букв. Написання буквосполучення Аа.
17
с.32 -33

Звук [о], позначення його буквою «о». Виділення звука [о] словах. Складання діалогу. «А що було б, якби…». Складання альтернативної кінцівки до відомої казки. Робота з дитячою книжкою 5.  Укр. народна казка «Колобок». Театралізація уривків казки «Колобок».
17
с. 16

Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у словах.
18
с. 34-35

Звук [и], позначення його буквою «и». Виділення звука [и] словах. (Інтеграція з основами здоров’я). «А що було б, якби…» Складання альтернативної кінцівки до відомої казки.
18
с.17

Написання великої букви У, її поєднання з вивченими буквами. Підготовчі графічні вправи.
19
с. 36-37

Звуки [м], [мʹ], позначення їх буквою «ем».  Читання складів із вивченими літерами. Велика буква на початку речення. Дослідження вимови і порівняння звуків. Робота з дитячою книжкою 6. Родина. К. Перелісна «Дуже люблю»
19
с. 18

Письмо малої та великої букви о О. Поєднання їх із вивченими буквами. Виділення вивчених букв у словах.
20
с. 38-39

Звук [і], позначення його буквою «і». Читання прямих та обернених складів. Читання складів і слів із вивченими буквами. Буква «і» в ролі окремого слова, одне слово — різні значення (ківі).
20
с. 19

Написання  малої літери и та великої букви И, її елементів. Безвідривне зєднання букв.  Ситуації спілкування. Робота в парах і малих групах. 
21
с. 40

Звуки [н], [нʹ], позначення їх буквою «ен».  Звуковий аналіз слів. Спостереження за вимовою твердого та м’якого звуків.
21
с.20

Письмо малої букви м, буквосполучень. Написання прямих і обернених складів із буквою м, слів.
22
с.41

Звуки [н], [нʹ], позначення їх буквою «ен».  Утворення словосполучень із прийменником на.  Робота з дитячою книжкою 7.  Скоромовки Варвари Гринько.
22
с. 21

Письмо великої букви М. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів та речень із вивченими буквами.
23
с. 42

Звуки [л], [л´], позначення їх буквою «ел». Спостереження за вимовою твердого та м’якого звуків.
23
с. 22

Написання  малої букви і та великої букви І. Написання буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви. 

24
с.43

Мовні дослідження: зміна значення слова від зміни наголосу. Диференційоване читання.  (Інтеграція з природознавством).
24
с. 23

Написання елементів та малої літери н, буквосполучень, складів, слів із нею. Ситуації спілкування. 
25
с.44–45

Звук [в], позначення його буквою «ве».  Читання складів, слів, речень. Мовно-логічні ігри. Розвиток діалогічного мовлення. Робота в парах.
25
с.24

Написання елементів та великої літери Н. Письмо складів, слів, речень. Письмо під диктування складів. Ситуації спілкування. 
26
с.46-47

Читання складів, слів з літерою «ве». Спостереження за вживанням займенників він, вона, воно, вони. Мовно-логічні ігри. Диференційоване читання.
26
с. 25

 Написання малої літери л. Письмо складів, слів з буквою. Робота в парах. Ситуації спілкування. 
27
с.48 49

Звуки [с], [с´], позначення їх буквою «ес». Дослідження мовних явищ: слова, які звучать і пишуться однаково, але мають різні значення. Поняття про читання діалогу в особах.
27
с. 26

Написання великої  літери Л. Письмо складів, слів із буквою Л. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
28
с.50

Закріплення знань про звукове значення букви «ес». Мовно-логічні ігри.
28
с. 27

Написання малої літери в. Письмо буквосполучень, складів та слів. Звуковий аналіз слів.  
29
с.51

Закріплення знань про звукове значення букви «ес». Інтонування речень,скоромовок. Мовно-логічні ігри. Диференційоване читання. (Інтеграція з природознавством). Робота з дитячою книжкою 8. Твори Василя Сухомлинського.
29
с. 28

Написання великої літери В, складів з нею. Письмо слів та речень із вивченими буквами.
30
с.52–53

Звук [к] позначення його буквою «ка». Читання складів, слів, тексту. Дослідження мовних явищ. Соціальний розвиток.
30
с. 29

Написання малої та великої літери в В. Письмо слів та речень із вивченими буквами.
31
с. 54–55

Закріплення знань про звукове значення букви «ка». Мовне дослідження: роль наголосу в словах. Диференційоване читання. Робота з дитячою книжкою 9. Родина. Вірш В. Вітько «Наша Настя невеличка».
31
с. 30

Написання великої і малої літери Сс, складів та слів з нею.  Ситуації спілкування. 
32
с.56

Звук [е], позначення його буквою «е». Мовно-логічні ігри. Опрацювання тексту.
32
с. 31

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Робота з деформованими реченнями.
33
с.57

 Закріплення звукового значення букви «е». Опрацювання тексту.  Мовно – логічні вправи. Читання речень з інтонацією протиставлення.
33
с.32

Написання малої літери к, складів та слів із нею. 
34
с.58

Звуки [р], [р´], позначення їх буквою «ер». Утворення нових слів. Дослідження мовних явищ: роль наголосу у значенні слова. Інтонування окличних речень. (Інтеграція з природознавством).
34
с. 33

Написання великої літери К, складів та слів з нею.  Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
35
с. 59

Закріплення знань про звукове значення букви «ер». Мовно-логічні ігри. Читання тексту.
35
с. 34

Письмо малої букви е. Написання складів, слів. Складання і записування слів із вивчених букв.
36
с. 60–61

Закріплення знань про звукове значення букви «ер». Читання тексту «Осокори». Диференційоване читання вірша. (Інтеграція з природознавством).
36
с. 35

Письмо великої букви Е. Написання складів, слів і речень.
37
с. 62

Звук [п], позначення його буквою «пе». Читання складів та слів з літерою Пп.
37
с. 36

Написання малої літери р, складів та слів із нею. 
38
с.63

Робота над правильним вимовлянням глухого [п]. Читання тексту «На кухні».
38
с. 37

Написання великої літери Р, складів та слів із нею. Письмо слів та речень з вивченими буквами.
39
с. 64–65

Закріплення знань про звукове значення букви «пе». Мовно-логічні ігри. Робота з дитячою книжкою 10. Укр. народна  казка «Ріпка» (читання, переказ, театралізація). (Інтеграція з природознавством).
39
с.38

Написання малої літери п, складів та слів із нею. Складання і записування слів із вивчених букв.Ситуації спілкування 
40
с. 66-67

Звуки [т], [т´]. Позначення їх буквою «те».  Читання складів, слів, речень. Мовно-логічні ігри. (Інтеграція з основами здоров’я).
40
с. 39

Написання великої літери П, складів та слів із нею. Утворення та записування слів утворених із слова сопілка.  Ситуації спілкування. Робота в парах і малих групах. 
41
с. 68

Закріплення знань про звукове значення букви «те». Творча робота за змістом тексту (продовжити думку дійової особи).
41
с. 40

Закріплення написання великої і малої літери Пп, складів та слів із нею. Ознайомлення з поняттям: однина – множина.
42
с. 69

Закріплення знань про звукове значення букви «те». Робота з дитячою книжкою 11. Укр. народна казка «Комарик і павук» .
42
с. 41

Написання малої літери т, складів та слів із нею.  Підготовчі графічні вправи. Ситуації спілкування 
43
с. 70–71

Звуки [д], [д´], позначення їх буквою «де». Практичне засвоєння дзвінкої вимови звуків в кінці складів і слів. Порівняння вимови глухих [т], [т´] та парних дзвінких [д], [д´]. Мовно-логічні ігри. (Інтеграція з природознавством).
43
с. 42

Написання великої літери Т, складів та слів із нею. Ситуації спілкування.
44
с. 72–73

Закріплення знань про звукове значення букви «де». Робота над текстом. Диференційоване читання. (Інтеграція з природознавством).
44
с. 43

Письмо малої та великої букви т Т. Написання складів,слів та речень.
45
с. 74–75

Звуки [з], [з´], позначення їх буквою «зе». Порівняння вимови дзвінких [з], [з´] та парних глухих [с], [с´]. Мовно-логічні ігри. (Інтеграція з природознавством).
45
с. 44

Написання малої літери д, складів та слів із нею. Навчальний диктант слів.
46
с. 76

Закріплення знань про звукове значення букви «зе».  Робота з дитячою книжкою 12. Укр. народна казка «Друзі»
46
с. 45

Написання великої літери Д, складів та слів із нею. Списування слів та речень поданих друкованим шрифтом.
47
с.77

Закріплення знань про звукове значення букви «зе». Робота з дитячою книжкою 13. Укр. народна казка «Коза-дереза». «А що було б, якби…» Складання альтернативної кінцівки до відомої казки. Інтеграція з природознавством. Соціальний розвиток
47
с. 46

Написання великої і малої літери Дд, складів та слів із нею.

48
с. 78–79

Звук [б], позначення його буквою «бе».  Зіставлення звуків (б-п). Мовно – логічні вправи. Робота над текстом «Навесні». Соціальний розвиток.
48
с. 47

Написання малої літери з, складів та слів із нею. 
49
с. 80

Закріплення знань про звукове значення букви «бе». Робота над текстом «Добре роби — добре буде».
49
с. 48-49

Письмо великої літери З., складів, слів і речень з вивченими буквами.
50
с.81

Закріплення знань про звукове значення букви «бе». Робота з дитячою книжкою 14. Укр. народна казка «Солом’яний бичок» Слухання казки «Солом'яний бичок», театралізація уривків. «А що було б, якби…». Складання альтернативної кінцівки до відомої казки.
50
с.50

Написання малої літери б, складів та слів із нею. Списування речення,  поданого друкованим шрифтом.
51
с. 82–83

Буква ь «знак м’якшення», позначення нею на письмі м’якості попереднього  приголосного. Порівняння вимови твердих та м’яких приголосних звуків. Дослідження ролі ь.
51
с.51-52

Написання великої літери Б, складів та слів із нею. 
52
с. 84–85

Буквосполучення «ьо». Розвиток швидкості читання. Мовно-логічні ігри. Розвиток мовлення. Робота з дитячою книжкою 15. Укр. народна казка «Мудра сорока»
52
с. 53-54

Написання літери ь, складів та слів із нею. Написання буквосполучення ьо.
53
с. 86–87

Звук [й], позначення його буквою «йот». Мовно-логічні ігри. Читання діалогу.
53
с. 55

Написання малої літери й та великої літери Й. Письмо складів та слів із нею. 
54
с. 88–89

Буквосполучення «йо». Мовно-логічні ігри. Читання тексту в особах. (Інтеграція з природознавством).
54
с.56

Написання буквосполучення Йо,  слів із буквосполученням.
55
с. 90–91

Буквосполучення [йа], позначення його буквою «я». Мовно-логічні ігри. Складання діалогу. (Інтеграція з природознавством). Соціальний розвиток.
55
с. 57

Написання малої літери я та великої літери Я,  складів та слів з нею. 
56
с. 92–93

Буква «я», позначення нею м’якості попереднього приголосного і звука [а]. Дослідження складів, у яких буква я стоїть після приголосного. Мовно-логічні ігри. (Інтеграція з природознавством). Робота з дитячою книжкою 16. Оповідання «Друзі».
56
с.58

Написання великої і малої літери Яя, складів та слів з нею. Підсумковий урок за семестр




ІІ семестр
19 тижнів * 7 годин на тиждень = 133 годин
7 годин на тиждень

                                               ЧИТАННЯ                                                                                ПИСЬМО
Буквенний  період
1
с. 4 - 5

Звук (ш), позначення його буквою «ша». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно – логічні вправи.  Опрацювання тексту «Школа»
1
с. 3

Письмо малої та великої букви ш Ш. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів та речень.
2
с. 6 - 7

Закріплення звукового значення букви «ша». Скоромовка. Мовно – логічні вправи. Читання тексту «Друзі пізнаються в біді»
2
с. 4

Закріплення вмінь писати  малу та велику  букву ш Ш. Написання складів, слів та речень.
3
с. 8 - 9

Звук (ж), позначення його буквою «же». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно – логічні вправи. Чистомовка.  Опрацювання  тексту «Журавель та Жоржина».
3
с. 5

Закріплення вмінь писати  вивчені букви. Написання складів, слів та речень. Складання і записування речення.
4
с. 10

Закріплення звукового значення букви «же». Дзвінка вимова звука (ж) у кінці складів та слів. Опрацювання  тексту «Книга – джерело знань»
4
с. 6

Письмо малої букви ж. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень та слів із буквою ж..
5
с. 11

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання  української народної казки  «Казка про жолудь».
5
с. 7 - 8 

Письмо великої букви Ж, складів із нею. Складання та записування слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
6
с.12 - 13

Звук (г), позначення його буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно – логічні вправи.  Опрацювання тексту «Розмова птахів»
6
с. 9

Письмо малої букви г. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень та слів із буквою г. Ребуси.
7
с. 14 - 15

Закріплення звукового значення букви «ге». Опрацювання тексту «Довга лоза» та віршів В.Струтинський «Доброго ранку, промінчик!», Л.Лежанський « Добрий гном».
7
с. 10

Письмо великої букви Г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою Г.
8
с. 16

Звук (г), позначення його буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно – логічні вправи. 
8
с. 11

Письмо малої букви г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою г. Утворення та записування словосполучень.
9
с. 17

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту  «Гарні ґаздині»
9
с. 12

Письмо великої букви Г. Підготовчі графічні вправи. Написання  слів і речень  із буквою Г.
10
с. 18

Буква «є», позначення нею сполучення звуків (йе). Позначення буквою  «є» звука (е) та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів.
10
с. 13

Письмо малої та великої букви є Є. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою  є Є.
11
с. 19

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Завзяті діти». Скоромовка.
11
с. 14

 Письмо малої та великої букви є Є. Написання складів та слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
12
с. 20 -21

Закріплення звукового значення букви «є». Опрацювання тексту «Весняні подарунки»
12
с. 15

Закріплення вмінь писати  вивчені букви. Складання і записування речення за малюнками. Письмо під диктування.
13
с. 22 - 23

Звук (ч), позначення його буквою «че». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно – логічні вправи.  Чистомовка.
13
с. 16

Письмо малої букви ч. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою ч.
14
с. 24

Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту «Разом – веселіше»
14
с.17

Письмо великої букви Ч. Підготовчі графічні вправи. Написання  складів, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
15
с. 25

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Гостини»
15
с. 18

Закріплення вмінь писати  вивчені букви. Утворення і записування слів. Складання речень.
16
с. 26 -27

Звук (ц), позначення його буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно – логічні вправи.  Чистомовка. Скоромовка  «Подарунок» (Л.Біленька)
16
с. 19

Письмо малої букви ц. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою ц.
17
с. 28

Закріплення звукового значення букви «це». Мовно – логічні вправи.  Загадка (В.Кравець). Опрацювання вірша А.Німенко  «Спритна киця»
17
с. 20

Письмо великої букви Ц. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень та слів.
18
с. 29

Опрацювання тексту  «Справжні друзі»
18
с. 21

Закріплення вмінь писати  вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
19
с. 30 - 31

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків (йу). Звуковий аналіз слів. Мовно – логічні вправи.  Опрацювання тексту «Ділова розмова друзів». Складання діалогу.
19
с. 22

Письмо малої букви ю. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Письмо під диктування.
20
с. 32

Позначення буквою «ю» звука (у) та м’якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Мовно – логічні вправи.  Скоромовка.
20
с. 23

Письмо великої букви Ю. Підготовчі графічні вправи. Написання  складів, слів.
21
с. 33

Закріплення звукових значень букви «ю». Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту   «Конкурс малюнків»
21
с. 24

Закріплення вмінь писати  вивчені букви. Написання слів і речень. Вправи на розрізнення твердих і м’яких приголосних звуків.
22
с. 34

Звук (х), позначення його буквою «ха». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно – логічні вправи. 
22
с. 25

Письмо малої букви х. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів. Складання і записування слів.
23
с. 35

Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту   «Похвала».
23
с. 26

Письмо великої букви Х. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
24
с. 36 - 37

Закріплення звукового значення букви «ха». Читання слів,речень. Опрацювання тексту  «Буду пекарем»
24
с. 27

Закріплення вмінь писати  вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
25
с. 38

Звук (ф), позначення його буквою «еф». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно – логічні вправи. 
25
с. 28

Письмо малої букви ф. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів. Складання і записування слів.
26
с. 39

Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання тексту «Софійка – фантазерка» (жарт).
26
с. 29

Письмо великої букви Ф. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, складів. Складання і записування  речень.
27
с. 40 -41

Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання тексту «Фея у школі». Мовно – логічні вправи. 
27
с. 30

Закріплення вмінь писати  вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
28
с. 42

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків (йі). Звуковий аналіз слів. Мовно – логічні вправи.
28
с. 31

Письмо малої букви ї, буквосполучень з нею. Доповнення і записування речень.
29
с. 43

Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання вірша Л. Савчук «Моя Україна – це пісенька мами»
29
с. 32

Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Складання і записування речень, слів.
30
с. 44 - 45

Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Вітерець та книжечка». Прислів’я.
30
с. 33

Закріплення вмінь писати  вивчені букви. Змінювання іменників за числами (без уживання термінів). Доповнення і записування речень.
31
с. 46

Буква «ща», позначення нею звукосполучення звуків (шч). Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно – логічні вправи.  Опрацювання вірша «Розкажу я вам малята» (М. Дяченко).
31
с. 34

Письмо малої букви щ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів.
32
с. 47

Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання тексту «Що таке щастя»
32
с. 35-36

Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів із нею. Складання і записування  словосполучень,  речень.
33
с. 48

Звуки (дз),  (дз), позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Читання слів. Мовно – логічні вправи.
33
с. 37

Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Складання та записування речень.
34
с.49

Відпрацювання злитої вимови звуків (дз), (дз). Опрацювання тексту  «Краса навколо нас»
34
с. 38

Закріплення вмінь писати  вивчені букви. Написання буквосполучень. Утворення і записування слів. Вибірковий диктант.
35
с. 50

Звук (дж), позначення його буквосполученням «дж». Звуковий аналіз слів. Читання слів. Мовно – логічні вправи. Загадка.
35
с. 39

Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Утворення й записування словосполучень.
36
с. 51

Відпрацювання злитої вимови звуків (дз), (дз). Опрацювання тексту  «День народження джмелика».
36

Закріплення вмінь писати  вивчені букви. Написання буквосполучень. Утворення і записування слів. Словниковий диктант.
37
с. 52

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Мовно – логічні вправи.
37
с. 40

Написання складів і слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант.
38
с. 53

Закріплення правила вживання апострофа в українській мові. Опрацювання оповідання В. Кравець «Казка про апостроф»
38
с. 41

Закріплення правила вживання апострофа в українській мові. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.


ПІСЛЯБУКВЕННИЙ ПЕРІОД
39
с. 54

Вчись швидко читати. Вправи для розвитку навички читання. К.Вагилевич «Котик – школяр»
39
с. 42

Повторення написання букв: у д з в б. Спостереження за вживанням синонімів, антонімів
40
с.55

Вчись швидко читати. Б. Вовк «Лінива Оленка». Прислів’я.
40
с.43

Повторення написання букв и И й Й ш Ш ц Ц щ Щ. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Добір прикметників до іменників.
41
с.56

Легенда «Чому Сорока будує кілька хатинок». Мовно – логічні вправи.
41
с.44

Повторення написання букв а А л Л м М. Мовно – логічні вправи. Письмо слів із вивченими буквами.
42
с.57

В. кравець «На галявині в ліску». Виразне читання.
42
с.45

Повторення написання букв К к. Списування друкованого. Добір протилежних за значенням слів.
43
с.58

О. Пархоменко «Співучі колоски». Виразне читання. Мовно – логічні вправи.
43
с.46

Зіставлення друкованих і рукописних букв. Відновлення речення. Творче списування з друкованого.
44
с.59

Правила мовленнєвого етикету. В. Сухомлинський «Як бджола знаходить квітку конвалії». Мовно – логічні вправи.
44
с.47

Розрізнення рукописних букв з однаковими елементами. Списування з друкованого.
45
с.60-61

Вчись швидко читати. За О. Іваненко «Сонечко».  Мовно – логічні вправи.
45
с.48

Повторення написання букв О о Ю ю. Буквений квест. Словотворчі вправи.
46
с.62 - 63

М. Петренко «Утікач». С. Ходій «Колобок на новий лад». Мовно – логічні вправи
46
с.49

Повторення написання букв Уу Ч ч. Словотворчі вправи. Творче списування надрукованого речення.
47
с. 64

Українська народна казка «Кабан під дубом». Мовно – логічні вправи. Вибіркове читання.
47
с.50

Повторення написання букв Е е З з. Словотворчі вправи. Списування з друкованого.
48
с.65

М. Павленко «Хто біліє, хто бігає». Виразне читання. Мовно – логічні вправи.
48
с.51

Повторення написання букв  Б б В в.  Словотворчі вправи. Списування з друкованого.
49
с.66 -67

Загадкова грядочка. Українські народні загадки. Авторські загадки. О. Прилуцький «Загадочки квочки». Робота в парі.
49
с.52

Повторення написання букв   І і Ї ї Н н. Складання речення, словосполучень.  Списування з друкованого.
50
с.68 - 69

О. Буцень «Айстри». Мовно – логічні вправи.
50
с.53

Повторення написання букв   г Г. Словотворчі вправи. Добір влучного слова в реченні.
51
с.70 - 71

Культура спілкування. А. Качан «Мобільна розмова». Виразне читання. Складання діалогу.
51
с.54

Написання слів із подовженими приголосними.
52
с.72 - 73

Кого називаємо другом? В. Сенцовський  «Полуниці на вареники».
52
с.55

Відновлення тексту. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.
53
с.74 - 75

Вчися швидко читати. Букет скоромовок. Ребус. Українська казка «Казка – загадка». Мовно – логічні вправи.
53
с.56 - 57

Алфавіт. Читання букв алфавіту,списування алфавіту.
54
с.76 - 77

Моя мама – найкраща. Вчися швидко читати. В. Сухомлинський «Найгарніша мама».
54

Слова, близькі та протилежні за значенням. Складання речень з ними.
55
с.78 - 79

Букет лічилок. Читання лічилок. Розгадування ребуса.
55

Розрізнення слів, які відповідають на питання що? Хто? Побудова і записування рчень.
56
с.80 - 81

Брати наші менші. Вчися читати швидко. За Г. Половоцьким «Хлопчик та їжак»
56

Розрізнення слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Виконання завдання за зразком.
57
с.82 - 83

Вчися швидко читати. Кольоровий світ навколо. Т. Коломієць «Олівці»
57
 

Добір слів, які відповідають на питання що робить? Що роблять?. Утворення і записування речень з поданими словами.
58
с. 84 - 85

Вчися швидко читати. Моя допомога дорослим. М. Магера «Бабусин помічник». Мовно – логічні вправи.
58

Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів.
59
с.86 – 87

Вчися швидко читати. М. Сингаївський «Що сказало сонце?» Виразне читання. Мовно – логічні вправи.
59

Розвиток уявлення про службові слова. Складання та записування речень зі службовими словами.
60
с.88 - 89

Що таке охайність?. А. Коцюбинський «Чий Максимко?» Робота в парі.
60

Уживання великої букви в словах. Списування  речень, поданих друкованим шрифтом.
61
с.90

Вчися швидко читати. Українська народна казка. «Лисичка і глечик».
61

Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок. Списування  речень, поданих друкованим шрифтом.
62
с.91

Я вже вмію читати! М. Герасименко «Магніт». Мовно – логічні вправи.
62

Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування запитань.
63
с. 92

В. Верховень «Канікули». Мовно – логічні вправи.
63

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
64


64


65


65


66


66


67



67



















Немає коментарів:

Дописати коментар