Українська мова і літературне читання.
Навчання грамоти
За підручником: Н.М. Кравцова, О.Д. Придаток «Буквар»
(Тернопіль: Підручники і посібники, 2018)
І семестр
16 тижнів * 7 годин = 112 годин
7 годин на
тиждень
(56 годин читання, 56 годин письма)
ЧИТАННЯ ПИСЬМО
|
|||||
І семестр
Добуквенний період (14 год)
|
|||||
1
с. 3
|
Букварик – вірний помічник. Знайомство із школою, класом,
однокласниками. Вітання і знайомство з
однолітками та дорослими, звертання до однокласників. Сюжетно-рольові ігри.
|
1
ст.3
|
Письмове
приладдя. Правила користування письмовим приладдям.Основи правильної постави. Правила сидіння під час
письма. Вітання і знайомство з однолітками та дорослими, звертання до
однокласників.
Орієнтування
на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу).
|
||
2
с. 4
|
На галявці лісовій… Поняття про назви істот і
неістот. Слова, що відповідають на питання хто? що? Практичне розрізнення назв істот і неживих
предметів. Розподіл слів на групи за питаннями хто? що?.
|
2
ст.4
|
Практичне розрізнення назв істот і неживих
предметів, розподіл слів на групи за питаннями «хто?», «що?». Орієнтування
на сторінці зошита ( праворуч, ліворуч). Положення олівця в руці під час
письма. Штрихова лінія. Обведення контурних малюнків та їх
розфарбовування.
|
||
3
с. 5 - 6
|
У гості до казки. Закріплення вмінь ставити питання до назв істот та неістот.
|
3
ст.5
|
Практика Daily 5: письмо для себе. Оформлення «Щоденника вражень» (далі
щоденна діяльність не прописуватиметься, але мати на увазі, що робота у
«Щоденнику вражень» відбувається постійно. (див. — щодня)
|
||
4
с. 7
|
У гості до казки. Слухання казки «Колосок»,
театралізація уривків з опорою на ілюстрації.
Робота з дитячою книжкою1.
Укр. народна казка «Колосок»
|
4
ст.6
|
.розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування в сітці зошита.
Верхня та нижня рядкові лінії. Написання вертикальних та прямих горизонтальних ліній. Ситуації спілкування. Робота в парах.
|
||
5
с. 8 - 9
|
Описуємо предмети. Поняття про ознаки предметів.
Слова, що відповідають на питання який?яка? яке? які? Порівняння предметів за
вказаною ознакою. (Інтеграція з природознавством, математикою).
|
5
ст. 7
|
Рядок.
Середина рядка. Поле на сторінці зошита. Написання
горизонтальних ліній. Ситуації спілкування. Складання запитан. Робота в парах.
|
||
6
с. 10-11
|
Тварини
цікаві: злі і ласкаві. Поняття про дії предметів. Слова, що відповідають на питання що робить? Що
роблять? Практичне вживання дієслів з назвами істот та неістот.( Інтеграція з
математикою).
|
6
ст.8
|
Вміння давати повну відповідь. Орієнтування в сітці
зошита. Написання вертикальних, горизонтальних, похилих ліній. Ситуації
спілкування. Робота в парах.
|
||
7
с. 12-13
|
Дуже вже цікава у цирку вистава! Поняття про речення. Практичне ознайомлення з реченням. Виокремлення
речень з мовного потоку. Аналіз їх за кількістю слів. Складання речень за
малюнками.
Робота з дитячою книжкою 2.
Вірш М. Возіянова «Цирк».
|
7
ст.9
|
Міжрядкові
(допоміжні) лінії сітки зошита (надрядкова,
підрядкова). Пряма вертикальна лінія (коротка, довга). Письмо під лічбу. Ситуації спілкування. Робота в
парах.
|
||
8
с. 14-15
|
Дивний морський світ. Поділ слів на
склади. Практичне ознайомлення з поділом слів на склади з опорою на
ілюстративний матеріал. Схематичне
зображення складової будови слова. (Інтеграція з природознавством,
математикою).
|
8
с. 10
|
Розвиток уміння відповідати та ставити запитання. Проведення хвилястих ліній. Письмо прямих та похилих з
заокругленням унизу ліній. Ситуації спілкування. Робота в парах і малих групах.
|
||
9
с.16-17
|
Ігри та забави. Наголос.
Наголошений склад. Практичне ознайомлення з наголошеними і ненаголошеними
складами. Спостереження за зміною значення слова залежно від наголосу. Робота з дитячою книжкою 3. Розучування лічилок. (Інтеграція з
основами здоров’я).
|
9
с. 11
|
Робочий рядок, його складові частини. Письмо
коротких та довгих похилих ліній, з заокругленням угорі. Ситуації спілкування.
Робота в парах і малих групах.
|
||
10
с. 18-19
|
На подвірї у бабусі є
курчатка, кізка, гуси… Мовні й немовні звуки. Спостереження за мовними й немовними звуками.
Поділ слів на склади. (Інтеграція з
природознавством).
|
10
с. 11
|
Виконання завдань у робочому рядку. Письмо коротких та довгих похилих з заокругленням унизу. Ситуації спілкування. Робота в
парах.
|
||
11
с.20-21
|
Слово «картинг» – незнайоме… Буде нам воно відоме!
Голосні та приголосні звуки. Спостереження за вимовою голосних та
приголосних звуків. Розрізнення їх на
слух, умовне позначення. (Інтеграція з основами здоров’я).
|
11
с. 12
|
Письмо коротких та подовжених ліній із
заокругленням унизу та вгорі. Підготовчі вправи до написання букв. Ситуації спілкування.
Робота в парах.
|
||
12
с.22-23
|
Парк розваг. Тверді та м’які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Спостереження за вимовою твердих і
м’яких приголосних звуків.
|
12
с. 12
|
Письмо лівих і правих малих півовалів. Підготовчі вправи до написання букв. Ситуації спілкування. Складання речень. Робота в парах.
|
||
13
с. 24-25
|
Чому до річки ходять люди? Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Звуковий
аналіз простих за будовою слів, умовне позначення їх на письмі. Дидактичні
ігри. (Інтеграція
з природознавством).
|
13
с. 13
|
Письмо лівих і правих великих півовалів. Підготовчі вправи до написання букв. Ситуації спілкування. Складання речень. Робота в парах.
|
||
14
с.26-27
|
Овочі та фрукти – корисні продукти Побудова
звукової схеми слова. Дидактичні ігри.
Диференційоване читання (тут і далі): учні, які вже вміють читати,
опрацьовують вірш повністю; учні, які вивчають букву, відшукують її у вірші
(букви, виділені синім кольором). (Інтеграція з основами здоров’я, природознавством).
Робота з дитячою книжкою 4.
Укр. народна казка «Заєць та Їжак»
|
14
ст..13
|
Письмо петлеподібних елементів. Обведення зразків. Поєднання груп елементів. Удосконалення вміння писати вивчені
елементи букв.
|
||
БУКВЕННИЙ ПЕРІОД
|
|||||
15
с. 28-29
|
Звук [а], позначення його буквою «а».
Диференційоване читання. (Інтеграція з основами здоров’я).
|
15
с. 14
|
Письмо малої букви а. Підготовчі графічні вправи. Написання
буквосполучення аа. Звуковий аналіз слів. Ситуації спілкування.
Робота в парах
|
||
16
с.30 - 31
|
Звук [у], позначення його
буквою «у». Виділення звука [у] словах. Диференційоване читання.( Інтеграція з
природознавством, основами здоров’я).
|
16
с. 15
|
Письмо великої букви А. Безвдривне зєднання букв. Написання
буквосполучення Аа.
|
||
17
с.32 -33
|
Звук [о], позначення його
буквою «о». Виділення звука [о] словах. Складання діалогу. «А що було б, якби…». Складання альтернативної кінцівки до
відомої казки. Робота з
дитячою книжкою 5. Укр. народна казка
«Колобок». Театралізація уривків казки «Колобок».
|
17
с. 16
|
Письмо малої букви у. Написання буквосполучень. Виділення вивчених букв у
словах.
|
||
18
с. 34-35
|
Звук [и], позначення його
буквою «и». Виділення звука [и] словах. (Інтеграція з основами здоров’я). «А що було б, якби…» Складання
альтернативної кінцівки до відомої казки.
|
18
с.17
|
Написання великої букви У, її поєднання з вивченими буквами. Підготовчі
графічні вправи.
|
||
19
с. 36-37
|
Звуки [м], [мʹ], позначення їх
буквою «ем». Читання складів із вивченими літерами.
Велика буква на початку речення. Дослідження вимови і порівняння звуків. Робота з дитячою книжкою 6. Родина. К.
Перелісна «Дуже люблю»
|
19
с. 18
|
Письмо малої та великої букви о О. Поєднання їх із вивченими буквами.
Виділення вивчених букв у словах.
|
||
20
с. 38-39
|
Звук [і], позначення його
буквою «і». Читання прямих та обернених складів. Читання складів і слів із вивченими
буквами. Буква «і» в ролі окремого слова, одне слово — різні
значення (ківі).
|
20
с. 19
|
Написання малої літери и та великої букви И, її елементів. Безвідривне
зєднання букв. Ситуації
спілкування. Робота в парах і малих групах.
|
||
21
с. 40
|
Звуки [н], [нʹ], позначення їх
буквою «ен». Звуковий аналіз слів. Спостереження
за вимовою твердого та м’якого звуків.
|
21
с.20
|
Письмо малої букви м, буквосполучень.
Написання прямих і обернених складів із буквою м, слів.
|
||
22
с.41
|
Звуки [н], [нʹ], позначення їх
буквою «ен». Утворення
словосполучень із прийменником на. Робота з
дитячою книжкою 7. Скоромовки Варвари
Гринько.
|
22
с. 21
|
Письмо великої букви М. Підготовчі графічні вправи. Написання складів,
слів та речень із вивченими буквами.
|
||
23
с. 42
|
Звуки [л], [л´], позначення їх
буквою «ел». Спостереження за вимовою
твердого та м’якого звуків.
|
23
с. 22
|
Написання малої букви і та великої букви І. Написання
буквосполучень, складів. Закріплення вміння писати вивчені букви.
|
||
24
с.43
|
Мовні дослідження: зміна значення слова від зміни наголосу.
Диференційоване читання. (Інтеграція з
природознавством).
|
24
с. 23
|
Написання елементів та малої літери н, буквосполучень, складів, слів із нею. Ситуації спілкування.
|
||
25
с.44–45
|
Звук [в], позначення його буквою «ве». Читання складів, слів, речень. Мовно-логічні ігри. Розвиток діалогічного мовлення. Робота в парах.
|
25
с.24
|
Написання елементів та великої літери Н. Письмо складів, слів, речень. Письмо під
диктування складів. Ситуації спілкування.
|
||
26
с.46-47
|
Читання складів, слів з літерою
«ве». Спостереження за вживанням займенників він, вона, воно, вони.
Мовно-логічні ігри. Диференційоване читання.
|
26
с. 25
|
Написання малої літери л. Письмо складів, слів з буквою. Робота в парах. Ситуації спілкування.
|
||
27
с.48 49
|
Звуки [с], [с´], позначення їх
буквою «ес». Дослідження мовних явищ:
слова, які звучать і пишуться однаково, але мають різні значення. Поняття про
читання діалогу в особах.
|
27
с. 26
|
Написання великої літери Л. Письмо складів, слів із буквою Л. Списування
речень, поданих друкованим шрифтом.
|
||
28
с.50
|
Закріплення знань про звукове
значення букви «ес». Мовно-логічні ігри.
|
28
с. 27
|
Написання малої літери в. Письмо буквосполучень, складів та слів. Звуковий аналіз слів.
|
||
29
с.51
|
Закріплення знань про звукове
значення букви «ес». Інтонування речень,скоромовок.
Мовно-логічні ігри. Диференційоване читання. (Інтеграція з природознавством). Робота з дитячою книжкою 8. Твори Василя Сухомлинського.
|
29
с. 28
|
Написання великої літери В, складів з нею. Письмо слів та речень із вивченими буквами.
|
||
30
с.52–53
|
Звук [к] позначення його буквою «ка». Читання
складів, слів, тексту. Дослідження
мовних явищ. Соціальний розвиток.
|
30
с. 29
|
Написання малої та великої літери в В. Письмо слів та речень із вивченими буквами.
|
||
31
с. 54–55
|
Закріплення знань про звукове
значення букви «ка». Мовне дослідження: роль
наголосу в словах. Диференційоване читання. Робота з дитячою книжкою 9. Родина. Вірш В. Вітько «Наша Настя
невеличка».
|
31
с. 30
|
Написання великої і малої літери Сс,
складів та слів з нею. Ситуації
спілкування.
|
||
32
с.56
|
Звук [е], позначення його
буквою «е». Мовно-логічні ігри. Опрацювання тексту.
|
32
с. 31
|
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Робота з деформованими реченнями.
|
||
33
с.57
|
Закріплення звукового значення
букви «е». Опрацювання тексту. Мовно –
логічні вправи. Читання речень з інтонацією протиставлення.
|
33
с.32
|
Написання малої літери к, складів та слів із нею.
|
||
34
с.58
|
Звуки [р], [р´], позначення їх
буквою «ер». Утворення нових слів.
Дослідження мовних явищ: роль наголосу у значенні слова. Інтонування окличних
речень. (Інтеграція з природознавством).
|
34
с. 33
|
Написання великої літери К, складів та слів з нею. Списування речень, поданих друкованим
шрифтом.
|
||
35
с. 59
|
Закріплення знань про звукове
значення букви «ер». Мовно-логічні ігри. Читання
тексту.
|
35
с. 34
|
Письмо малої букви е. Написання складів, слів. Складання і записування
слів із вивчених букв.
|
||
36
с. 60–61
|
Закріплення знань про звукове
значення букви «ер». Читання тексту «Осокори».
Диференційоване читання вірша. (Інтеграція з природознавством).
|
36
с. 35
|
Письмо великої букви Е. Написання складів, слів і речень.
|
||
37
с. 62
|
Звук [п], позначення його
буквою «пе». Читання
складів та слів з літерою Пп.
|
37
с. 36
|
Написання малої літери р, складів та слів із нею.
|
||
38
с.63
|
Робота над правильним вимовлянням глухого [п]. Читання тексту «На кухні».
|
38
с. 37
|
Написання великої літери Р, складів та слів із нею. Письмо слів та речень з вивченими
буквами.
|
||
39
с. 64–65
|
Закріплення знань про звукове
значення букви «пе». Мовно-логічні ігри. Робота з дитячою книжкою 10. Укр.
народна казка «Ріпка» (читання,
переказ, театралізація). (Інтеграція з природознавством).
|
39
с.38
|
Написання малої літери п, складів та слів із нею. Складання і записування слів із
вивчених букв.Ситуації спілкування
|
||
40
с. 66-67
|
Звуки [т], [т´]. Позначення їх
буквою «те». Читання складів, слів, речень. Мовно-логічні
ігри. (Інтеграція з основами здоров’я).
|
40
с. 39
|
Написання великої літери П, складів та слів із нею. Утворення та записування слів
утворених із слова сопілка. Ситуації спілкування. Робота в парах і малих
групах.
|
||
41
с. 68
|
Закріплення знань про звукове
значення букви «те». Творча робота за змістом
тексту (продовжити думку дійової особи).
|
41
с. 40
|
Закріплення написання великої і малої
літери Пп, складів та слів із нею. Ознайомлення з поняттям: однина –
множина.
|
||
42
с. 69
|
Закріплення знань про звукове значення букви «те». Робота з дитячою книжкою 11. Укр. народна казка «Комарик і павук» .
|
42
с. 41
|
Написання малої літери т, складів та
слів із нею. Підготовчі графічні
вправи. Ситуації спілкування
|
||
43
с. 70–71
|
Звуки [д], [д´], позначення їх
буквою «де». Практичне засвоєння дзвінкої
вимови звуків в кінці складів і слів. Порівняння вимови глухих [т], [т´] та
парних дзвінких [д], [д´]. Мовно-логічні ігри. (Інтеграція з
природознавством).
|
43
с. 42
|
Написання великої літери Т, складів та слів із нею. Ситуації спілкування.
|
||
44
с. 72–73
|
Закріплення знань про звукове значення букви «де». Робота над текстом. Диференційоване читання. (Інтеграція
з природознавством).
|
44
с. 43
|
Письмо малої та великої букви т Т. Написання складів,слів та речень.
|
||
45
с. 74–75
|
Звуки [з], [з´], позначення їх
буквою «зе». Порівняння вимови дзвінких
[з], [з´] та парних глухих [с], [с´]. Мовно-логічні ігри. (Інтеграція з
природознавством).
|
45
с. 44
|
Написання малої літери д, складів та слів із нею. Навчальний диктант слів.
|
||
46
с. 76
|
Закріплення знань про звукове значення букви «зе». Робота з дитячою книжкою 12. Укр. народна казка «Друзі»
|
46
с. 45
|
Написання великої літери Д, складів та слів із нею. Списування слів та речень поданих
друкованим шрифтом.
|
||
47
с.77
|
Закріплення знань про звукове значення букви «зе». Робота з дитячою книжкою 13.
Укр. народна казка «Коза-дереза». «А що було б, якби…» Складання
альтернативної кінцівки до відомої казки. Інтеграція з природознавством.
Соціальний розвиток
|
47
с. 46
|
Написання великої і малої літери Дд, складів та слів із нею.
|
||
48
с. 78–79
|
Звук [б], позначення його
буквою «бе». Зіставлення звуків (б-п). Мовно – логічні
вправи. Робота над текстом «Навесні». Соціальний розвиток.
|
48
с. 47
|
Написання малої літери з, складів та
слів із нею.
|
||
49
с. 80
|
Закріплення знань про звукове
значення букви «бе». Робота над текстом «Добре роби
— добре буде».
|
49
с. 48-49
|
Письмо великої літери З., складів, слів і речень з вивченими буквами.
|
||
50
с.81
|
Закріплення знань про звукове значення букви «бе». Робота з дитячою книжкою 14.
Укр. народна казка «Солом’яний бичок» Слухання казки
«Солом'яний бичок», театралізація уривків. «А що було б, якби…». Складання альтернативної кінцівки до відомої казки.
|
50
с.50
|
Написання малої літери б, складів та
слів із нею. Списування речення, поданого
друкованим шрифтом.
|
||
51
с. 82–83
|
Буква ь «знак м’якшення»,
позначення нею на письмі м’якості попереднього приголосного. Порівняння
вимови твердих та м’яких приголосних звуків. Дослідження ролі ь.
|
51
с.51-52
|
Написання великої літери Б, складів та слів із нею.
|
||
52
с. 84–85
|
Буквосполучення «ьо». Розвиток швидкості читання.
Мовно-логічні ігри. Розвиток мовлення. Робота з дитячою книжкою 15. Укр. народна казка «Мудра сорока»
|
52
с. 53-54
|
Написання літери ь, складів та слів із нею. Написання буквосполучення
ьо.
|
||
53
с. 86–87
|
Звук [й], позначення його
буквою «йот». Мовно-логічні ігри. Читання
діалогу.
|
53
с. 55
|
Написання малої літери й та великої літери Й. Письмо складів та слів із
нею.
|
||
54
с. 88–89
|
Буквосполучення «йо». Мовно-логічні ігри. Читання тексту в особах. (Інтеграція з
природознавством).
|
54
с.56
|
Написання буквосполучення
Йо, слів із буквосполученням..
|
||
55
с. 90–91
|
Буквосполучення [йа], позначення його буквою «я». Мовно-логічні ігри. Складання діалогу. (Інтеграція з природознавством).
Соціальний розвиток.
|
55
с. 57
|
Написання малої літери я та великої літери Я, складів та слів з нею.
|
||
56
с. 92–93
|
Буква «я», позначення нею
м’якості попереднього приголосного і звука [а]. Дослідження
складів, у яких буква я стоїть після приголосного. Мовно-логічні ігри.
(Інтеграція з природознавством).
Робота з дитячою книжкою 16. Оповідання «Друзі».
|
56
с.58
|
Написання великої і малої літери Яя, складів та слів з нею. Підсумковий
урок за семестр
|
ІІ семестр
19 тижнів * 7 годин на
тиждень = 133 годин
7 годин на тиждень
ЧИТАННЯ ПИСЬМО
Буквенний період
|
|||||||
1
с. 4
- 5
|
Звук (ш), позначення його буквою «ша». Звуковий аналіз слів. Читання
складів, слів. Мовно – логічні вправи.
Опрацювання тексту «Школа»
|
1
с. 3
|
Письмо малої та великої букви ш Ш. Підготовчі графічні вправи. Написання
складів, слів та речень.
|
||||
2
с. 6 - 7
|
Закріплення звукового значення букви «ша». Скоромовка. Мовно – логічні
вправи. Читання тексту «Друзі пізнаються в біді»
|
2
с. 4
|
Закріплення вмінь писати малу та
велику букву ш Ш. Написання складів,
слів та речень.
|
||||
3
с. 8 - 9
|
Звук (ж), позначення його буквою «же». Звуковий аналіз слів. Читання
складів, слів. Мовно – логічні вправи. Чистомовка. Опрацювання тексту «Журавель та Жоржина».
|
3
с. 5
|
Закріплення вмінь писати вивчені
букви. Написання складів, слів та речень. Складання і записування речення.
|
||||
4
с. 10
|
Закріплення звукового значення букви «же». Дзвінка вимова звука (ж) у
кінці складів та слів. Опрацювання
тексту «Книга – джерело знань»
|
4
с. 6
|
Письмо малої букви ж. Підготовчі графічні вправи. Написання
буквосполучень та слів із буквою ж..
|
||||
5
с. 11
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання української народної казки «Казка про жолудь».
|
5
с. 7 - 8
|
Письмо великої букви Ж, складів із нею. Складання та записування слів. Списування
речень, поданих друкованим шрифтом.
|
||||
6
с.12 - 13
|
Звук (г), позначення його буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання
складів, слів. Мовно – логічні вправи.
Опрацювання тексту «Розмова птахів»
|
6
с. 9
|
Письмо малої букви г. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень
та слів із буквою г. Ребуси.
|
||||
7
с. 14 - 15
|
Закріплення звукового значення букви «ге». Опрацювання тексту «Довга
лоза» та віршів В.Струтинський «Доброго ранку, промінчик!», Л.Лежанський «
Добрий гном».
|
7
с. 10
|
Письмо великої букви Г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та
слів із буквою Г.
|
||||
8
с. 16
|
Звук (г), позначення його буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання
складів, слів. Мовно – логічні вправи.
|
8
с. 11
|
Письмо малої букви г. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та
слів із буквою г. Утворення та записування словосполучень.
|
||||
9
с. 17
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Гарні ґаздині»
|
9
с. 12
|
Письмо великої букви Г. Підготовчі графічні вправи. Написання слів і речень із буквою Г.
|
||||
10
с. 18
|
Буква «є», позначення нею сполучення звуків (йе). Позначення буквою «є» звука (е) та м’якості попереднього
приголосного. Звуковий аналіз слів.
|
10
с. 13
|
Письмо малої та великої букви є Є. Підготовчі графічні вправи. Написання
складів та слів із буквою є Є.
|
||||
11
с. 19
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Завзяті
діти». Скоромовка.
|
11
с. 14
|
Письмо малої та великої букви
є Є. Написання складів та слів. Списування речень, поданих друкованим
шрифтом.
|
||||
12
с. 20 -21
|
Закріплення звукового значення букви «є». Опрацювання тексту «Весняні
подарунки»
|
12
с. 15
|
Закріплення вмінь писати вивчені
букви. Складання і записування речення за малюнками. Письмо під диктування.
|
||||
13
с. 22 - 23
|
Звук (ч), позначення його буквою «че». Звуковий аналіз слів. Читання
складів, слів. Мовно – логічні вправи.
Чистомовка.
|
13
с. 16
|
Письмо малої букви ч. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та
слів із буквою ч.
|
||||
14
с. 24
|
Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту «Разом –
веселіше»
|
14
с.17
|
Письмо великої букви Ч. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів. Списування речень, поданих
друкованим шрифтом.
|
||||
15
с. 25
|
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Гостини»
|
15
с. 18
|
Закріплення вмінь писати вивчені
букви. Утворення і записування слів. Складання речень.
|
||||
16
с. 26 -27
|
Звук (ц), позначення його буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання
складів, слів. Мовно – логічні вправи.
Чистомовка. Скоромовка
«Подарунок» (Л.Біленька)
|
16
с. 19
|
Письмо малої букви ц. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та
слів із буквою ц.
|
||||
17
с. 28
|
Закріплення звукового значення букви «це». Мовно – логічні вправи. Загадка (В.Кравець). Опрацювання вірша
А.Німенко «Спритна киця»
|
17
с. 20
|
Письмо великої букви Ц. Підготовчі графічні вправи. Написання
буквосполучень та слів.
|
||||
18
с. 29
|
Опрацювання тексту «Справжні
друзі»
|
18
с. 21
|
Закріплення вмінь писати вивчені
букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
|
||||
19
с. 30 - 31
|
Буква «ю», позначення нею сполучення звуків (йу). Звуковий аналіз слів.
Мовно – логічні вправи. Опрацювання
тексту «Ділова розмова друзів». Складання діалогу.
|
19
с. 22
|
Письмо малої букви ю. Підготовчі графічні вправи. Написання
буквосполучень, слів. Письмо під диктування.
|
||||
20
с. 32
|
Позначення буквою «ю» звука (у) та м’якості попереднього приголосного. Звуковий
аналіз слів. Мовно – логічні вправи. Скоромовка.
|
20
с. 23
|
Письмо великої букви Ю. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів.
|
||||
21
с. 33
|
Закріплення звукових значень букви «ю». Звуковий аналіз слів. Опрацювання
тексту «Конкурс малюнків»
|
21
с. 24
|
Закріплення вмінь писати вивчені
букви. Написання слів і речень. Вправи на розрізнення твердих і м’яких
приголосних звуків.
|
||||
22
с. 34
|
Звук (х), позначення його буквою «ха». Звуковий аналіз слів. Читання
складів, слів. Мовно – логічні вправи.
|
22
с. 25
|
Письмо малої букви х. Підготовчі графічні вправи. Написання
буквосполучень, складів. Складання і записування слів.
|
||||
23
с. 35
|
Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Похвала».
|
23
с. 26
|
Письмо великої букви Х. Підготовчі графічні вправи. Написання
буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
|
||||
24
с. 36 - 37
|
Закріплення звукового значення букви «ха». Читання слів,речень.
Опрацювання тексту «Буду пекарем»
|
24
с. 27
|
Закріплення вмінь писати вивчені
букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
|
||||
25
с. 38
|
Звук (ф), позначення його буквою «еф». Звуковий аналіз слів. Читання
складів, слів. Мовно – логічні вправи.
|
25
с. 28
|
Письмо малої букви ф. Підготовчі графічні вправи. Написання
буквосполучень, складів. Складання і записування слів.
|
||||
26
с. 39
|
Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання тексту «Софійка –
фантазерка» (жарт).
|
26
с. 29
|
Письмо великої букви Ф. Підготовчі графічні вправи. Написання
буквосполучень, складів. Складання і записування речень.
|
||||
27
с. 40 -41
|
Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання тексту «Фея у
школі». Мовно – логічні вправи.
|
27
с. 30
|
Закріплення вмінь писати вивчені
букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
|
||||
28
с. 42
|
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків (йі). Звуковий аналіз слів.
Мовно – логічні вправи.
|
28
с. 31
|
Письмо малої букви ї, буквосполучень з нею. Доповнення і записування
речень.
|
||||
29
с. 43
|
Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання вірша Л. Савчук
«Моя Україна – це пісенька мами»
|
29
с. 32
|
Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Складання і записування
речень, слів.
|
||||
30
с. 44 - 45
|
Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Вітерець та
книжечка». Прислів’я.
|
30
с. 33
|
Закріплення вмінь писати вивчені
букви. Змінювання іменників за числами (без уживання термінів). Доповнення і
записування речень.
|
||||
31
с. 46
|
Буква «ща», позначення нею звукосполучення звуків (шч). Звуковий аналіз
слів. Читання складів, слів. Мовно – логічні вправи. Опрацювання вірша «Розкажу я вам малята»
(М. Дяченко).
|
31
с. 34
|
Письмо малої букви щ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів,
слів.
|
||||
32
с. 47
|
Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання тексту «Що таке
щастя»
|
32
с. 35-36
|
Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів із нею. Складання і
записування словосполучень, речень.
|
||||
33
с. 48
|
Звуки (дз), (дз), позначення їх
буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Читання слів. Мовно – логічні
вправи.
|
33
с. 37
|
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв.
Складання та записування речень.
|
||||
34
с.49
|
Відпрацювання злитої вимови звуків (дз), (дз). Опрацювання тексту «Краса навколо нас»
|
34
с. 38
|
Закріплення вмінь писати вивчені
букви. Написання буквосполучень. Утворення і записування слів. Вибірковий
диктант.
|
||||
35
с. 50
|
Звук (дж), позначення його буквосполученням «дж». Звуковий аналіз слів. Читання
слів. Мовно – логічні вправи. Загадка.
|
35
с. 39
|
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Утворення й записування
словосполучень.
|
||||
36
с. 51
|
Відпрацювання злитої вимови звуків (дз), (дз). Опрацювання тексту «День народження джмелика».
|
36
|
Закріплення вмінь писати вивчені
букви. Написання буквосполучень. Утворення і записування слів. Словниковий
диктант.
|
||||
37
с. 52
|
Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з
апострофом. Мовно – логічні вправи.
|
37
с. 40
|
Написання складів і слів з апострофом. Звуковий аналіз слів.
Пояснювальний диктант.
|
||||
38
с. 53
|
Закріплення правила вживання апострофа в українській мові. Опрацювання
оповідання В. Кравець «Казка про апостроф»
|
38
с. 41
|
Закріплення правила вживання апострофа в українській мові. Списування
речень, поданих друкованим шрифтом.
|
||||
ПІСЛЯБУКВЕННИЙ ПЕРІОД
|
|||||||
39
с. 54
|
Вчись швидко читати. Вправи для розвитку навички читання. К.Вагилевич
«Котик – школяр»
|
39
с. 42
|
Повторення написання букв: у д з в б. Спостереження за вживанням
синонімів, антонімів
|
||||
40
с.55
|
Вчись швидко читати. Б. Вовк «Лінива Оленка». Прислів’я.
|
40
с.43
|
Повторення написання букв и И й Й ш Ш ц Ц щ Щ. Списування речень, поданих
друкованим шрифтом. Добір прикметників до іменників.
|
||||
41
с.56
|
Легенда «Чому Сорока будує кілька хатинок». Мовно – логічні вправи.
|
41
с.44
|
Повторення написання букв а А л Л м М. Мовно – логічні вправи. Письмо
слів із вивченими буквами.
|
||||
42
с.57
|
В. кравець «На галявині в ліску». Виразне читання.
|
42
с.45
|
Повторення написання букв К к. Списування друкованого. Добір протилежних
за значенням слів.
|
||||
43
с.58
|
О. Пархоменко «Співучі колоски». Виразне читання. Мовно – логічні вправи.
|
43
с.46
|
Зіставлення друкованих і рукописних букв. Відновлення речення. Творче
списування з друкованого.
|
||||
44
с.59
|
Правила мовленнєвого етикету. В. Сухомлинський «Як бджола знаходить
квітку конвалії». Мовно – логічні вправи.
|
44
с.47
|
Розрізнення рукописних букв з однаковими елементами. Списування з
друкованого.
|
||||
45
с.60-61
|
Вчись швидко читати. За О. Іваненко «Сонечко». Мовно – логічні вправи.
|
45
с.48
|
Повторення написання букв О о Ю ю. Буквений квест. Словотворчі вправи.
|
||||
46
с.62
- 63
|
М. Петренко «Утікач». С. Ходій «Колобок на новий лад». Мовно – логічні
вправи
|
46
с.49
|
Повторення написання букв Уу Ч ч. Словотворчі вправи. Творче списування
надрукованого речення.
|
||||
47
с. 64
|
Українська народна казка «Кабан під дубом». Мовно – логічні вправи.
Вибіркове читання.
|
47
с.50
|
Повторення написання букв Е е З з. Словотворчі вправи. Списування з
друкованого.
|
||||
48
с.65
|
М. Павленко «Хто біліє, хто бігає». Виразне читання. Мовно – логічні
вправи.
|
48
с.51
|
Повторення написання букв Б б В
в. Словотворчі вправи. Списування з
друкованого.
|
||||
49
с.66
-67
|
Загадкова грядочка. Українські народні загадки. Авторські загадки. О.
Прилуцький «Загадочки квочки». Робота в парі.
|
49
с.52
|
Повторення написання букв І і Ї ї
Н н. Складання речення, словосполучень.
Списування з друкованого.
|
||||
50
с.68
- 69
|
О. Буцень «Айстри». Мовно – логічні вправи.
|
50
с.53
|
Повторення написання букв г Г.
Словотворчі вправи. Добір влучного слова в реченні.
|
||||
51
с.70
- 71
|
Культура спілкування. А. Качан «Мобільна розмова». Виразне читання.
Складання діалогу.
|
51
с.54
|
Написання слів із подовженими приголосними.
|
||||
52
с.72
- 73
|
Кого називаємо другом? В. Сенцовський
«Полуниці на вареники».
|
52
с.55
|
Відновлення тексту. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.
|
||||
53
с.74
- 75
|
Вчися швидко читати. Букет скоромовок. Ребус. Українська казка «Казка –
загадка». Мовно – логічні вправи.
|
53
с.56
- 57
|
Алфавіт. Читання букв алфавіту,списування алфавіту.
|
||||
54
с.76
- 77
|
Моя мама – найкраща. Вчися швидко читати. В. Сухомлинський «Найгарніша
мама».
|
54
|
Слова, близькі та протилежні за значенням. Складання речень з ними.
|
||||
55
с.78
- 79
|
Букет лічилок. Читання лічилок. Розгадування ребуса.
|
55
|
Розрізнення слів, які відповідають на питання що? Хто? Побудова і
записування рчень.
|
||||
56
с.80
- 81
|
Брати наші менші. Вчися читати швидко. За Г. Половоцьким «Хлопчик та
їжак»
|
56
|
Розрізнення слів, які відповідають на питання який? яка? яке? які?
Виконання завдання за зразком.
|
||||
57
с.82
- 83
|
Вчися швидко читати. Кольоровий світ навколо. Т. Коломієць «Олівці»
|
57
|
Добір слів, які відповідають на питання що робить? Що роблять?. Утворення
і записування речень з поданими словами.
|
||||
58
с. 84
- 85
|
Вчися швидко читати. Моя допомога дорослим. М. Магера «Бабусин помічник».
Мовно – логічні вправи.
|
58
|
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у
читанні числових виразів.
|
||||
59
с.86
– 87
|
Вчися швидко читати. М. Сингаївський «Що сказало сонце?» Виразне читання.
Мовно – логічні вправи.
|
59
|
Розвиток уявлення про службові слова. Складання та записування речень зі
службовими словами.
|
||||
60
с.88
- 89
|
Що таке охайність?. А. Коцюбинський «Чий Максимко?» Робота в парі.
|
60
|
Уживання великої букви в словах. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
|
||||
61
с.90
|
Вчися швидко читати. Українська народна казка. «Лисичка і глечик».
|
61
|
Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.
|
||||
62
с.91
|
Я вже вмію читати! М. Герасименко «Магніт». Мовно – логічні вправи.
|
62
|
Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і
записування запитань.
|
||||
63
с. 92
|
В. Верховень «Канікули». Мовно – логічні вправи.
|
63
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
|
||||
64
|
64
|
||||||
65
|
65
|
||||||
66
|
66
|
||||||
67
|
67
|
||||||
Немає коментарів:
Дописати коментар