Я досліджую світ
За підручником:
Н.О.Будна,Т.В.Гладюк, С.Г.Забродська, Н.Б.Шост «Я досліджую світ» (Тернопіль:
Навчальна книга «Богдан», 2018)
Тема тижня
|
«Я досліджую світ» (3год)
|
|||
* - Тема уроку
(дня)
** - Зміст навчання
|
||||
Моя школа
|
Я іду до
школи*
|
Буду я
навчатись
|
Я і мої
однокласники
|
|
Школа. Поведінка в школі.** ст. 6
|
Права та обов'язки школяра.ст.7
|
Навички співжиття і співпраці у колективі. Моральні норми. ст. 8 -9
|
||
Дата
|
||||
Мікрорайон школи
|
Об’єкти
природні та рукотворні
|
Дорога до
школи
|
Переходимо
дорогу
|
|
Тіла неживої і живої природи,
рукотворні об'єкти. ст.12
|
Місце проживання, безпечна поведінка вдома і на вулиці. ст. 13
|
Поведінка в громадських місцях. ст.14 -15
|
||
Дата
|
||||
Я і природне довкілля
|
Різноманітність
природи
|
Ознаки
організмів
|
Людина –
частина природи і суспільства
|
|
Спостереження в довкіллі.
Об’єкти неживої та живої
природи. ст.18
|
Спостереження в довкіллі. Жива природа. ст.19
|
Людина – частина природи і суспільства. Пізнання себе, своїх
можливостей. ст.20 -21
|
||
Дата
|
||||
Я дбаю про своє здоров’я
|
Ознаки
здоров’я
|
Правильна
постава
|
Особиста
гігієна
|
|
Пізнання себе, своїх можливостей. ст.24
|
Турбота про органи тіла. ст.25
|
Гігієнічні навички. Самообслуговування. ст.26 - 27
|
||
Дата
|
.
|
|||
Я пізнаю навколишній світ
|
Органи чуттів
|
Піклування про
органи чуттів
|
Дослідження
довкілля
|
|
Органи чуття. ст. 30
|
Турбота про органи тіла, гігієнічні навички. ст. 31
|
Спостереження в довкіллі. Організація досліджень. ст.32 - 33
|
||
Дата
|
||||
Чарівна осінь
|
Ознаки осені.
Рослини і тварини восени
|
Осінні
державні та народні свята
|
Дарунки осені.
Харчуємося правильно
|
|
Спостереження за рослинами, тваринами восени.ст.36 - 37
|
Пізнання історії та культури
свого краю.ст.37 - 38
|
Спостереження за діяльністю людей восени. Турбота про органи тіла. Ст.39 - 41
|
||
Сонце в моєму житті
|
Значення Сонця
для життя на Землі
|
Тінь та
«сонячний зайчик»
|
Сонце корисне
та шкідливе
|
|
Сонце і його вплив на живу і неживу природу. ст.44
|
Організація досліджень.
ст.45 - 46
|
Спостереження в довкіллі. ст.46 - 47
|
||
Дата
|
||||
Повітря навколо мене
|
22. Властивості
повітря
|
23. Значення
повітря для живої природи
|
24. Дбаємо про
чистоту повітря
|
|
Організація досліджень. ст. 50 – 51 з.34
|
Спостереження в довкіллі. ст.52 з.35
|
Охорона і збереження природи. ст.53
з.36
|
||
Дата
|
||||
Дивовижна вода
|
25. Значення
води для живої природи
|
26. Властивості
води
|
27. Використовуємо
воду економно
|
|
Спостереження в довкіллі. ст. 56 – 57
з.37
|
Спостереження в довкіллі. Організація досліджень. ст.58 з.38
|
Охорона і збереження природи. ст. 59 з.39
|
||
Дата
|
||||
Ґрунт – наше багатство
|
28. Значення ґрунту
для живої природи
|
29. Хліб –
усьому голова
|
30. Багатства
Землі
|
|
Спостереження в довкіллі. ст.60 – 61 з.40-41
|
Пізнання історії свого краю. Організація досліджень. ст..62 -63 з.41 -42
|
Дослідження властивостей тіл природи.ст.64 – 65 з.42-43
|
||
Дата
|
||||
У світі рослин
|
31. Рослини –
живі організми
|
32. Різноманітність
рослин
|
33. Рослини у
житті людей
|
|
Спостереження за рослинами . Організація досліджень. ст.66-68 з.44 -45
|
Організація досліджень. ст.69з.45 -46
|
Охорона і збереження природи.ст.70 з.47
|
||
Дата
|
||||
У світі тварин
|
34. Тварини –
живі організми
|
35. Різноманітність
тварин (комахи, риби)
|
36. Різноманітність
тварин (птахи,звірі)
|
|
Спостереження за тваринами .ст.72 -74
з.49 -51
|
Спостереження за тваринами .ст.75 -77 з.52-55
|
Організація досліджень.
ст.78 -79 з.55 -58
|
||
Дата
|
||||
Моя сім’я, родина
|
37. Члени
сім’ї, родини
|
38. Обов’язки
членів сім’ї
|
39.Сімейні
традиції
|
|
Сім’я. Поведінка в сім’ї. ст.80 -82 з.59
|
Моральні норми. Навички співжиття і співпраці. ст.83-84 з.60
|
Моральні якості (доброзичливість, правдомовність, щирість) ст.85 з.61
|
||
Дата
|
||||
Білосніжна зима
|
40. Зима –
найхолодніша пора року
|
41. Рослини
взимку
|
42.Тварини взимку
|
|
Спостереження за явищами
природи взимку.ст.86 -88 з.62
|
Спостереження за рослинами
взимку ст.89 з.63
|
Спостереження за тваринами взимку ст.89 з.63
|
||
Дата
|
||||
Ми любимо зиму
|
43. Зима –
щедра святами
|
44.Безпечна
поведінка взимку
|
45. Екскурсія
«Зима»
|
|
Пізнання історії та культури
свого краю ст. 90 з. 64
|
Безпечна поведінка вдома і на
вулиці.ст.91з.64
|
Зима.
|
||
Тема тижня
|
«Я досліджую світ» (3год)
|
|||
* - Тема уроку (дня)
** - Зміст навчання
|
||||
Мій відпочинок
|
1. Активний і пасивний відпочинок
|
2.Поведінка у громадських місцях
|
3.Як покращити свій настрій
|
|
Відпочинок. Час для навчання і відпочинку. ст.4 – 6 з. 3- 4
|
Правила поведінки: правильна та неправильна. ст.7 - 8 з. 4 -5
|
Почуття, настрій, емоції. ст.8 – 9 з. 6
|
||
Дата
|
||||
Мої друзі
|
4.Хто такі друзі
|
5.Правила товаришування
|
6. Дівчатка і хлопчики
|
|
Поняття «друг», «дружба». ст.10 – 12 з.7
|
Правила товаришування. Цінності дружніх стосунків. ст. 13 з. 8
|
Правила етичної поведінки під час спілкування з однолітками.ст.14-15
з.9
|
||
Дата
|
||||
Мої домашні улюбленці
|
7.Домашні улюбленці
|
8. Безпечна поведінка з домашніми тваринами
|
9. Кімнатні рослини
|
|
Спостереження за домашніми улюбленцями. ст. 16 – 19 з.10 - 11
|
Правила безпечної поведінки з тваринами. ст. 20 з. 11- 12
|
Різноманітність кімнатних рослин. Догляд за кімнатними рослинами. ст. 21 з. 13- 14
|
||
Дата
|
||||
Моя безпека
|
10. Безпека ігор та розваг
|
11. Мої дії в небезпечних ситуаціях
|
12. Рішення і наслідки
|
|
Правила безпечної поведінки під час ігор та розваг. ст. 24 – 25з. 15
|
Поняття «небезпечна ситуація». Правила поведінки.ст.26 -27 з.16 17
|
Поняття: рішення, вчинок, наслідок. ст. 28 – 29 з. 18 - 19
|
||
Дата
|
.
|
|||
Ким я мрію стати
|
13. Різноманітність професій
|
14.Я буду успішною людиною
|
15.Найважливіші винаходи людства
|
|
Різноманітність професій. Професії батьків. ст32 з.20
|
Професійна орієнтація дітей.ст.33 -34 з. 21- 22
|
Історія винаходів людства.ст.34 – 35 з.22
|
||
Дата
|
||||
Техніка в житті людини
|
16.У світі машин
|
17.Громадський транспорт
|
18. Я - пасажир
|
|
Техніка та її значення для людини. Види транспорту. ст. 38 – 39 з. 23
- 24
|
Громадський транспорт та його види. ст. 39 -40 з. 25-26
|
Правила поведінки в громадському транспорті, культура поведінки.ст.40
– 41 з. 26
|
||
Дата
|
||||
У світі речей
|
19.Що з чого?
|
20.З чого виготовляють зошити, книжки, олівці
|
21. Урок – екскурсія
Весна
|
|
Матеріали, з яких зроблені предмети.ст.42 – 44з. 27 -29
|
Виготовлення паперу. ст.44- 45 з.30
|
Спостереження за ознаками весни
|
||
Дата
|
||||
А вже весна, а вже красна
|
22. Ознаки весни
|
23. Рослини та тварини навесні
|
24. Турботи людей навесні
|
|
Організація досліджень. ст.46 – 48 з. 31
|
Спостереження в довкіллі. ст.48 – 50 з. 31 -32
|
Охорона і збереження природи. ст.50 – 51 з.33
|
||
Дата
|
||||
Україна – моя
Батьківщина
|
25. Моя країна
|
26.Україна – незалежна держава
|
27. Усі ми різні
|
|
Ознайомлення з історією міста Києва.ст.52 – 54з. 34
|
Україна – незалежна держава.
Символи України.ст.55-56 з.35
|
Національності, які проживають в Україні. ст56 – 57 з.35 - 36
|
||
Дата
|
||||
28. Моє село
|
29. Урок – екскурсія. Природа рідного краю
|
30. Водойми України
|
||
Історія рідного села. Моя адреса.ст.58 з.37
|
Спостереження за природою рідного краю. ст.59 з. 38 - 39
|
Поняття «водойми». Види водойм.ст.62 з.40
|
||
Дата
|
||||
Водні багатства України
|
31.Рослини та тварини прісних водойм
|
32. Моря України
|
33. Значення та охорона водойм
|
|
Спостереження за рослинами та тваринами водойм. ст.63 з.40 - 41
|
ст.64 з. 41 - 42
|
Охорона і збереження природи водойм.ст.65 з.42
|
||
Дата
|
||||
Гори України. Луки і поля України
|
34. У горах України
|
35. Рослинний та тваринний світ гір
|
36. Луки
|
|
Особливості Карпатських та Кримських гір. ст.68 з.43
|
Особливості рослинного та тваринного світу гір. ст. 68 – 69 з.44
|
Поняття «луки». Рослини та тварини лук.
ст. 70 – 72 з. 45 - 46
|
||
Дата
|
||||
Луки і поля України. Ліси – багатство України
|
37. Поля
|
38. Рослини, гриби та тварини лісу
|
39.Значення та охорона лісу
|
|
Поняття «поля». Рослини та
тварини полів. Ст.73 з. 46 - 47
|
Рослини та тварини лісу. Поняття «гриби». Взаємозв’язки в
природі. ст. 76 з. 48 - 49
|
Значення лісу для людини. Правила поведінки в лісі. ст. 77 з. 49 - 50
|
||
Дата
|
||||
Люби та бережи природу
|
40. Значення природи для людини
|
41. Ставлення людини до природи
|
||
Зв'язок людини та природи. ст. 80 з.51
|
Ставлення людини до природи. ст. 80 – 81з. 52
|
|||
Дата
|
||||
Україна і для себе, і для світу
Дата
У літню пору
|
42. Народні символи України
|
43.Чим славиться Україна на весь світ
|
44.Звідки беруться олія та мед?
|
|
Народні символи України.ст.84 – 85 з.53
|
Дослідження «Чим славиться Україна на весь світ». ст. 85 з. 54
|
Ознайомлення з виробництвом олії та меду.ст.86 – 87 з.55
|
||
45. Ознаки літа
|
46.Рослини та тварини влітку
|
47. Відпочинок та оздоровлення влітку
|
||
Ознаки літа, літні місяці.
ст.90 з.56
|
Літні явища в житті рослин та тварин. ст. 90 –
91 з.56 - 57
|
Правила безпечної поведінки влітку.ст.91 з.57 - 58
|
||
Дата
|
Немає коментарів:
Дописати коментар