Математика
За підручником: Н.М. Кравцова, О.Д. Придаток «Буквар»
(Тернопіль: Підручники і посібники, 2018)
№
п/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
|
Властивості та відношення.
Ознайомлення з числами першого десятка
|
|||
1
|
Предмет. Фігура. Числа від 1 до
5. ст. 4 з.ст.3
|
||
2
|
Поняття: більше, менше, стільки
ж. Числа від 1 до 5. ст. 5ст.4
|
||
3
|
Поняття: попереду, позаду, над,
під, на. ст.6 з.ст.5
|
||
4
|
Поняття: вище, нижче. Числа від 1 до 5. ст.7 з.ст.6
|
||
5
|
Поняття: зліва, справа,
посередині, наліво, направо. Число 6.
Утворення числа 6. ст.8 з.ст.7
|
||
6
|
Число 7. Утворення числа 7.ст.9з.
ст. 8
|
||
7
|
Поняття: кожний, усі, решта.
Усі, крім. ст. 10 з.ст.9
|
||
8
|
Поняття: Більше, менше,
дорівнює. ст.11 з.ст.10
|
||
9
|
Поняття: порівну, не порівну. ст.12 з.ст.11
|
||
10
|
Число 8. Утворення числа 8. ст.13
з. ст.12
|
||
11
|
Ознайомлення з арифметичною
дією додавання. Назви компонентів дії додавання. ст.14з. ст.13
|
||
12
|
Поняття:раніше, пізніше,
перший, останній. ст. 15 з. ст..14
|
||
13
|
Число 9. Утворення числа 9.
ст.16 з. ст.15
|
||
14
|
Пряма. Крива. Відрізок. ст.17з.
ст.16
|
||
15
|
Промінь. Ламана. Перетин
прямих. ст.18 з.ст.17
|
||
16
|
Поняття: широкий, вузький,
високий, низький. ст.19 з.ст.18
|
||
17
|
Число 10. Число та цифра 10.
Утворення числа 10. Порівняння чисел в межах 10. ст.20 з. ст.19
|
||
18
|
Ознайомлення з дією віднімання.
Назви компонентів дії віднімання.
ст.21 з. ст.20
|
||
19
|
Поняття: товстий, тонкий.
Складання виразів на віднімання. ст.22 з.ст.21
|
||
20
|
Поняття: далі, ближче, глибоко,
мілко. ст.23 з.ст.22
|
||
21
|
Числовий ряд. Поняття: важче,
легше. Сусіди числа. Трикутник. Ламана
лінія. ст.24 з.ст.23
|
||
22
|
Поняття: швидко, повільно. Додавання та віднімання числа 1. ст.25
з.ст.24
|
||
23
|
Колір. Форма. Розмір. Круг.
ст.26 з.ст.25
|
||
24
|
Додавання ті віднімання числа 2.
ст. 27 з.ст.26
|
||
25
|
Повторення вивченого матеріалу. Порівняння
чисел у межах 10. Узагальнення та систематизація знань учнів.
|
||
Числа 1- 10. Число 0
|
|||
26
|
Порядок чисел при додаванні. Переставний
закон додавання. Число та цифра 1. Написання цифри 1. ст.28 з.ст.27
|
||
27
|
Порядкова та кількісна лічба. Число
та цифра 2. Написання цифри 2. Порівняння чисел. ст.29 з.ст.28
|
||
28
|
Ознайомлення
з поняттям і терміном задача та з її елементами. Число та цифра 3. Написання
цифри 3. Трикутник. Складання і розв'язування задачі на збільшення
(зменшення) числа на кілька одиниць. ст. 30 з.ст.29
|
||
29
|
Склад числа 3. Складання і розв'язування
задач на знаходження остачі. Написання
цифри 3. ст.31 з.ст.30
|
||
30
|
Число і цифра 4. Написання
цифри 4. Порівняння чисел у межах 4. Чотирикутник. Ознайомлення з терміном «разом».
ст.32 з.ст.31
|
||
31
|
Склад
числа 4. Складання і розв'язування задачі на збільшення (зменшення) числа на
кілька одиниць. Кут. ст.33 з.ст.32
|
||
32
|
Число
і цифра 5. Написання цифри 5. Порівняння чисел у межах 5. П’ятикутник. Складання і розв'язування
задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. ст.34з.ст.33
|
||
33
|
Склад числа 5. Складання і розв’язування задачі на
знаходження суми двох доданків. ст.35 з.ст.34
|
||
34
|
Склад чисел у межах 5. Склад чисел 3,4,5. Знаходження невідомого
доданка. Складання і розв'язування задачі на збільшення (зменшення) числа на
кілька одиниць.ст.36з.ст35
|
||
35
|
Додавання та віднімання в межах
5. Склад чисел 3,4.5. Знаходження невідомого доданка. Складання
і розв'язування
задачі на збільшення (зменшення) числа на
кілька одиниць. ст.37 з.ст.36
|
||
36
|
Повторення вивченого матеріалу.
Додавання та віднімання в межах 5. Склад чисел 2 – 5. Узагальнення та
систематизація знань учнів.
|
||
37
|
Число і цифра 6. Написання
цифри 6. Порівняння чисел у межах 6. Шестикутник. Складання і розв'язування задачі на збільшення
(зменшення) числа на кілька одиниць. ст.38 з.ст.37
|
||
38
|
Склад числа 6.Знаходження невідомого доданка. Складання
і розв'язування задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. ст.39 з.ст.38
|
||
39
|
Зв'язок додавання і віднімання. Складання прикладів на віднімання з
прикладів на додавання. Складання і розв'язування
задачі на збільшення (зменшення) числа на
кілька одиниць.ст.40 з.ст.39
|
||
40
|
Додавання та віднімання в межах
6. Склад чисел 3,4,5,6. Знаходження невідомого доданка. ст.41з.ст.40
|
||
41
|
Число і цифра 7. Написання цифри
7. Порівняння чисел
у межах 7. Назви днів тижня. Складання та розв’язування задач на
знаходження суми, збільшення числа на декілька одиниць. ст.42з.ст.41
|
||
42
|
Склад числа 7. Знаходження невідомого доданка.
Складання і розв'язування задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька
одиниць. ст.43
|
||
43
|
Точка. Відрізок. Промінь. Порівняння відрізків за довжиною. Розв'язування
прикладів на додавання в межах 7. Креслення відрізків. ст.44
|
||
44
|
Додавання та віднімання в межах
7. Склад чисел 4, 5,6.7. Знаходження невідомого доданка. Складання і розв'язування задачі на збільшення
(зменшення) числа на кілька одиниць. ст.45
|
||
45
|
Число і цифра 8. Написання цифри 8. Порівняння чисел у межах 8. Складання і розв'язування задачі на збільшення
(зменшення) числа на кілька одиниць. ст.46
|
||
46
|
Склад числа 8. Складання прикладів на додавання. Складання та розв’язування задач на знаходження
суми.ст.47
|
||
47
|
Повторення вивченого матеріалу.
Додавання та віднімання чисел в 8. Склад чисел 6 – 8. Узагальнення та
систематизація знань учнів.
|
||
48
|
Сантиметр. Вимірювання довжини
відрізків за допомогою лінійки. Складання і розв'язування задачі на збільшення (зменшення) числа на
кілька одиниць. ст.48
|
||
49
|
Додавання та віднімання в межах
8. Склад чисел 6, 7, 8. Вправи на знаходження пропущених чисел у рівностях. ст.49
|
||
50
|
Число і цифра 9. Написання цифри 9. Порівняння чисел у межах 9. Складання та розв’язування задач на знаходження
суми. ст.50
|
||
51
|
Склад числа 9. Складання і розв'язування задачі на збільшення (зменшення) числа на
кілька одиниць. ст.51
|
||
52
|
Додавання та віднімання в межах
9. Склад чисел 7, 8, 9. Вправи на
знаходження пропущених чисел у рівностях. Складання та розв’язування задач на знаходження суми. ст.52
|
||
53
|
Число і цифра 10.
Порівняння чисел. Запис числа 10 двома цифрами. Склад числа 10. Геометричні фігури. ст.51 з.52
|
||
54
|
Додавання та віднімання в межах
10. Склад чисел 9,10. Складання і розв'язування
задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. ст.52 з.53
|
||
55
|
Ознайомлення з термінами доданок,
сума. Многокутники. Складання та
розв’язування задач на знаходження суми. ст.53 з. 54
|
||
56
|
Число та цифра 0. Написання цифри 0. Послідовність чисел від 0 до 10. Складання і розв'язування
задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.ст.54 з.55
|
||
57
|
Додавання і віднімання числа 0.
Складання та розв’язування прикладів на додавання і віднімання. Складання і розв'язування
задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. ст.55 з.56
|
||
Додавання та віднімання чисел в межах 10
|
|||
58
|
Ознайомлення з поняттям і
терміном задача та з її елементами.
ст.56 з. 57
|
||
59
|
Складання задач за малюнками. Знаходження невідомого доданка.
ст.57 з. 58
|
||
60
|
Умова і запитання задачі.
Складання та розв’язування задач на знаходження суми. ст.58 з. 59
|
||
61
|
Складання задач. Назви чисел
при відніманні: зменшуване, від’ємник, різниця. Ст.59 з. 60
|
||
62
|
Додавання і віднімання числа 1. Збільшення (зменшення ) числа на 1.ст. 60 з. 61 - 62 | ||
63
|
Додавання та віднімання числа 2. ст.61 з.63 | ||
64
|
Збільшення (зменшення ) числа на 2. ст. 61 з.3 | ||
65
|
Задачі на збільшення або зменшення числа на 1 і 2.ст. 62 з.4 | ||
66
|
Додавання і віднімання числа 3.ст.63 з. 5 | ||
67
|
Збільшення та зменшення числа на 3.ст.63 з. 6 | ||
68
|
Десяток. ст. 64 з.7 | ||
69
|
Додавання і віднімання числа 4.ст.65 з.8 | ||
70
|
Збільшення та зменшення числа на 4.ст.65 з.9 | ||
71
|
Знаходження невідомого доданка.ст.66 з.10 | ||
72
|
Додавання і віднімання числа 5. Збільшення та зменшення числа на 5. ст.67 з. 11 - 12 | ||
73
|
Різницеве порівняння чисел.ст. 68 з. 13 | ||
74
|
Двадцять. Тридцять. Сорок. ст. 69 з. 14 | ||
75
|
Додавання і віднімання числа 6.ст.70 з. 15 | ||
76
|
П’ятдесят, шістдесят, сімдесят. Розв’язування виразів і задач на додавання і віднімання чисел 1- 6. Складання задач зі словами « стільки ж». ст. 71 з. 16 | ||
77
|
Додавання і віднімання числа 7.ст.72 з. 17 | ||
78
|
Вісімдесят, дев’яносто, сто. ст.73 з. 18 | ||
79
|
Додавання і віднімання чисел 8 і 9.ст. 74 з. 19 | ||
80
|
Кілограм.ст. 75 з. 20 | ||
81
|
Літр.ст. 76 з. 21 | ||
82
|
Десять десятків. Порівняння задач на зменшення числа на кілька одиниць та задач на різнецеве порівняння.ст. 77 з.22 | ||
83
|
Додавання кількох доданків. Повторення вивченого.ст.78 з.23 | ||
84
|
Віднімання кількох чисел.ст.79 з.24 | ||
85
|
Додавання і віднімання по одиниці.ст. 80 з. 25 | ||
86
|
Додавання і віднімання чисел частинами.ст. 80 з.27 | ||
87
|
Гривня. Застосування прийому додавання і віднімання чисел по 1 у ході розв’язування задач і виразів.ст.81 з.26 | ||
88
|
Переставна властивість дії додавання.ст.82 з. 28 | ||
89
|
Числовий вираз. Значення числового виразу. ст. 83 з. 29 | ||
Числа 11 – 20
|
|||
90
|
Усна і письмова нумерація чисел 11 – 20.ст.84 з. 30 | ||
91
|
Лічба в межах 20.ст. 85 з.31 | ||
92
|
Десятки та одиниці.ст.ст.86 з.32 | ||
93
|
Числа другого десятка. Письмова нумерація чисел 11 – 20. Одноцифрові та двоцифрові числа.ст. 87 з. 33 | ||
94
|
Додавання і віднімання виду : 10+8;18-8;18-10.ст. 88 з.34 | ||
95
|
Додавання і віднімання виду : 10+8;18-8;18-10.ст. 88 з.34 | ||
96
|
Числовий ряд. Додавання і віднімання числа 1(15+1, 15-1). ст. 89 з. 35 | ||
97
|
Дециметр. Закріплення нумерації чисел в межах 20.ст. 90 з. 36 | ||
98
|
Доба. ст. 91 з. 37 | ||
99
|
Годинник. Повторення вивченого.ст. 92 з. 38 | ||
100
|
Додавання чисел в другому десятку.ст. 93 з. 39 | ||
101
|
Додавання чисел в другому десятку.ст. 93 з. 39 | ||
102
|
Віднімання чисел в другому десятку. с т. 94 з. 40 | ||
103
|
Віднімання чисел в другому десятку. с т. 94 з. 40 | ||
104
|
Невідоме зменшуване. ст. 95 з. 41 | ||
105
|
Невідоме зменшуване. ст. 95 з. 41 | ||
Числа 21 - 100
|
|||
106
|
Усна і письмова нумерація чисел 21 – 100. Десятковий склад чисел.ст. 96 з. 42 | ||
107
|
Усна і письмова нумерація чисел 21 – 100. Десятковий склад чисел. ст. 97 з. 43 | ||
108
|
Числа першої сотні. ст. 98 з. 44 | ||
109
|
Числа першої сотні. ст. 99 з. 45 | ||
110
|
Наступне і попереднє число.ст. 100 з. 46 | ||
Додавання та віднімання чисел у межах 100 без переходу
через розряд
|
|||
111
|
Додавання та віднімання числа 1. Рівність, нерівність. ст. 101 з.47 | ||
112
|
Додавання та віднімання числа 1. Рівність, нерівність. ст. 101 з.47 | ||
113
|
Додавання та віднімання на основі десяткового складу числа.ст. 102 з. 48 | ||
114
|
Додавання та віднімання на основі десяткового складу числа. ст.103 з. 49 | ||
115
|
Додавання виду 43+20, 43+2.ст. 104 з. 50 | ||
116
|
Додавання виду 43+20, 43+2.ст. 104 з. 50 | ||
117
|
Додавання виду 30+26, 3+26.ст. 105 з. 51 | ||
118
|
Додавання виду 30+26, 3+26.ст. 105 з. 51 | ||
119
|
Віднімання виду
65-30, 65-3.ст. 106 з. 52
|
||
120
|
Віднімання виду
65-30, 65-3.ст. 106 з. 52
|
||
121
|
Метр.ст. 107 з. 53
|
||
122
|
Додавання
двоцифрових чисел без переходу через десяток ( загальний випадок).ст. 108 з. 54
|
||
123
|
Додавання
двоцифрових чисел без переходу через десяток ( загальний випадок).ст. 108 з. 54
|
||
124
|
Віднімання
двоцифрових чисел без переходу через десяток ( загальний випадок).ст. 109 з. 55
|
||
125
|
Віднімання
двоцифрових чисел без переходу через десяток ( загальний випадок).ст. 109 з. 55
|
||
126
|
Невідомий від`ємник.ст. 110 з. 56
|
||
127
|
Невідомий від`ємник.ст. 110 з. 56 | ||
128
|
Закріплення вивченого. Самостійна робота. ст. 111 з. 57 | ||
Повторення та узагальнення вивченого у 1
класі
|
|||
129
|
Повторення і узагальнення вивченого у 1 класі. № 1 – 10 з. 58 | ||
130
|
Повторення і узагальнення вивченого у 1 класі.№11-19 з.59
|
||
131
|
Повторення і узагальнення вивченого у 1 класі. № 20 -30 з. 60
|
||
132
|
Повторення і узагальнення вивченого у 1 класі.№31-39 з.61
|
||
133
|
Повторення і узагальнення вивченого у 1 класі.№40-50 з.62
|
||
134
|
Повторення і узагальнення вивченого у 1 класі.№51 – 60 з.63
|
||
135
|
Повторення вивченого.
Самостійна робота
|
||
136
|
Підсумковий урок .
|
||
Немає коментарів:
Дописати коментар