середа, 30 березня 2016 р.

Конспект уроку з фізичної культури 
для учнів 2 класу

Тема: Організуючі, стройові та загальнорозвивальні вправи на місці.  Рухливі ігри  «У ведмедя у бору».  Естафети з елементами спритності.


Завдання:
1.     Закріпити  вміння виконувати  спеціальні бігові та стрибкові вправи.
2.     Сприяти розвитку координації рухів, спритності, швидкості, витривалості, фізичному розвиткові учнів засобами рухливих ігор та естафет.
3.     Вести пропаганду фізичної культури і спорту, здорового способу життя через гру.


Інвентар:  м’ячі, кубики.
Місце проведення: спортивна зала школи


Частина уроку

Зміст
Дозування (хвилини, секунди, рази)

Організаційно-методичні вказівки

І.Під-готов-ча части-на
15 хв

























































ІІ.
Осно-вна
части-на
22 хв













 






ІІІ. Заключна части-на
3хв








 


1.     Організований перехід до зали учнів.

2.     Шикування. Рапорт.
Привітання.


  3. Постановка завдань уроку
Сьогодні на уроці ми і перевіримо, які ви спритні, сильні й умілі, ерудовані в питаннях про спорт, виконаємо комплекс ЗРВ, проведемо рухливу ігри та естафети.



4.Техніка безпеки на уроці.



5.     Вимірювання частоти СС
-         Хто має ЧСС більше 75 ударів за хвилину, підніміть руку? Немає таких учнів. Добре, всі здорові, до уроку готові.




6.     Стройові вправи:
- Праворуч! Ліворуч!                        Кругом! Ліворуч! Ліворуч!
 7. Ходьба в обхід. Різновиди ходьби:
- на носах. Руки на поясі.
- на п’ятках. Руки за голову.
- напів присід. Руки на колінах.
- повний присід. Руки на колінах.


7.     Біг у різних варіантах.
-         повільний
-         біг приставними кроками праве плече вперед, ліве плече вперед;



8.     Вправи на відновлення дихання


9.      Загальнорозвивальні вправи



1.В. п.-о.с., руки на пояс.
Нахили голови вправо, вліво, вперед, назад.

2. В.п.- руки до плечей, колові оберти зігнутими в ліктях руками вперед, назад.
3. В.п.- о.с., руки в сторони (сжаті в кулачки), на 1-2-3 – розвести руки в сторони,   на 4 – зігнути руки до плечей, м’язи напружити.
 4.  В.п. – стійка ноги нарізно. Руки зігнуті  вертикально в ліктях.   
На 1 – поворот вліво, на 2 – лікті звести разом,
на 3 -4 – те ж вправо.              
5.     В.п. – стійка ноги нарізно. Руки за спину. 1-2 – повороти тулуба вліво, 3-4- повороти тулуба вправо.
6.     В.п. – стійка ноги нарізно.
1-2 –  прямі руки вгору, ліва нога назад на носок, прогнутися в тулубі
3-4- прямі руки вгору, права нога назад на носок, прогнутися в тулубі.
7.      В.п. –о.с.
1-2 – присід, руки вперед,
3-4 –о.с.
8.     Ходьба на місці. Вправи на відновлення дихання. В.п. – руки через сторони вгору – вдих. Опустити руки вниз – видих.

9.     Вимірювання ЧСС

10.                        Перешикування в колону  по 2
Сьогодні на уроці ми з вами пограємо в рухливу гру   «У ведмедя у бору» і проведемо  естафети.
Техніка безпеки під час ігор та естафет.
- Молодці!  А  зараз – ігри та змагання.
- Команди! Привітайте одна одну!

Рухливі ігри-естафети
1.     Рухлива гра «У ведмедя у бору»
Пояснення правил гри
2.     Естафети
1.     «Кмітливі футболісти»  (Обведення фішок футбольним м’ячем)
2.     Передача естафетної палиці (Грає вся команда. Паличка передається від одного члена команди до другого).
3.     «Пінгвіни»                                          (М’яч затискають між ніг, вище колін, пересуваються кроками, намагаючись швидко дістатися «крижини», обійти її, повернутися і передати м’яч другим номерам, третім).
4.     «Павучок»  (Пересуваючись сидя руки заді,до фішки та назад).
5.     Підведення підсумків естафети
6.     Вправи на відновлення дихання


1.     Шикування.

2.     Вимірювання ЧСС
-         Хто має ЧСС більше 125 ударів за хвилину, підніміть руку? Немає таких учнів. Добре, всі здорові, все в нормі.
3.     Підведення підсумків уроку
Оцінювання роботи учнів
4.     Організований перехід до класу
Вчитель:
Відпочили і пограли
А тепер тихенько в клас,
Щоб усі вас шанували,
Щоб усі любили вас.
1 хв.

2 хв.

1 хв.




1 хв.

30̒̒




1 хв.

2 хв.





1 хв.



30с

5 хв.


6-8 разів


8-10 разів

8-10 разів



8-10 разів



8-10 разів


8-10 разів


8-10 разів


4-5 разів


30 с
15с








5  хв.
17 хв.













30 с
30с


1  хв

1 хв




























Діти заходять в колоні по одному.
У шеренгу. Звернути увагу на зовнішній вигляд.
Діти стоять у колоні по одному.


Діти стоять у колоні по одному.
Покласти пальці правої руки на ліве зап’ястя, порахувати кількість ударів за 10 с, помножити отримане число на 6.

Фронтальний метод

Фронтальний метод
Спина пряма, вперед на нахилятися. Чітко фіксувати положення, інтервал один крок.
Фронтальний метод
Виправляти помилки вказівкою



Фронтальний метод Шикування  в 2 колони,  стежити за рівнянням в шеренгах.
Темп виконання повільний.

Темп виконання середній.
Темп виконання середній.


Темп виконання середній.



Темп виконання середній.

Темп виконання середній.


Темп виконання середній.


Темп виконання середній.

Фронтальний метод

Груповий метод організації роботи учнів на уроці.





Дотримання правил гри та естафет














Фронтальна робота
Покласти пальці правої руки на ліве зап’ястя, порахувати кількість ударів за 10 с, помножити отримане число на 6.

В колоні по одному.






Немає коментарів:

Дописати коментар